![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees de hele reactie dan e kerel.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4622 | |
Banneling
|
![]() ok dan staat er dit: Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4623 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog een ander vb, de atoomontploffing... Het minder dan 10 seconden durende instorting. Dit zijn er al enkelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4624 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar komen die pdf'jes vandaan en hoe zijn die getuigenissen vrijgegeven? Moet ik die ook nog eens linken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4625 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4626 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
nou ok wat mij betreft haal ze maar aan: Citaat:
Citaat:
Allemaal gelogen? waarom? Pin d'ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 april 2008 om 11:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4627 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4628 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn verhaaltjes van de believers e, niet van mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#4630 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie precies...geen idee. Dat kan ik ook allemaal niet onthouden, weet je wat, is een pdf'je voldoende? Nee, zeker? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4631 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen hebben jullie nog 1 punt van me bewezen...dat jullie mij dus toch niet op de negeer zetten. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 15 april 2008 om 19:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4633 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jawel, maar toch lees ik het af en toe, want ben redelijk nieuwsgierig naar de nonsens die jij denkt te kunnen verkopen. Soms klink je wel redelijk en dan ga je weer de mist in en ga je op de negeer Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4635 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor de inhoud: ![]()
![]() |
![]() |
#4636 |
Parlementslid
|
![]() Welk bewijs heeft de officiele onderzoeks commissie dat de beschuldigde 19 hijackers van arabische afkomst in de vliegtuigen zaten als er geen enkel arabier op de passagierslijst stond en er wel 1 arabisch paspoort wordt gebruikt als bewijsmateriaal van Atta ? Ze kwamen binnen 48 uur met deze verklaring terwijl de aanslag een verrassing was en ze van niets wisten; Op 48 uur zo een onderzoek afronden met een besluit is dat betrouwbaar?
Welk bewijs heeft de officiele onderzoekscommisie van haar eigen verslag dat Atta zijn koffer, waar een testament in zat, betrouwbaar bewijsmateriaal is? Als iemand een testament wil achterlaten en zijn koffer mee inscheept in een zelfmoord attentaat dan kan ik de logica niet zien dat hij daar zijn testament in steekt; de koffer is volgens de officiele verklaring 'blijven hangen op de band' en was op weg om mee op het vliegtuig te gaan volgens de officiele verklaring. Welke officiele verklaring heeft de commisie voor het instorten van WTC7? Geen enkele voor het moment. Op grond van deze conclusies is na 14 dagen de war on terror ondertekend bij de Nato in Brussel door alle lidstaten. Er zijn gezanten afgekomen uit de Vs en opgrond van het art 5 van de overeenkomst binnen de Nato moet een lidstaat dat aangevallen wordt verdedigd worden door iedereen; Is dat een betrouwbaar onderzoek geweest? Hierop zijn uit Europa allerlei mensen de dood in gestuurd. Laatst gewijzigd door Babylonia : 16 april 2008 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En neen, kom niet af met de partiële lijsten van slachtoffers die CNN postte. (Been there, done that, zoals met elk van jullie "argumenten".) Zes en een half jaar n�* de aanslagen, en nog steeds kom jij af met dit soort idiote leugens. Geen wonder dat bijna niemand deze zever nog ernstig neemt. (En vermits believers zulke waarheidsfanaten zijn: het vet in het citaat heb ik erbij gezet. De leugens staan op rekening van Babylonia.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 april 2008 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4638 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal gezien als er artikels instaan die het officiele verhaal volgen zeggen de believers zonder pardon...mainstream media. nu dat ga ik nu niet doen, kzou het kunnen maar hoeft zelfs niet. Ik zeg dus niet dat de NY times deze pdf`jes (geen opnames) heeft vervalst ofzo...ik zeg dat de authenticiteit niet te achterhalen of bepalen is via deze pdf`jes. En zoals ik ook al eerder zei, stel dat een brandweerman zegt dat hij explosie hoorde...euhm, is dat vreemd dan indien er meerdere vleigtuigen in een gebouw zijn gevlogen en dat dus in vuur en vlam staat. Wat is er allemaal niet aanwezig in een toren dat voor dergelijke explosies kan zorgen. Er staat dus nergens dat een brandweerman zegt dat het explosies zijn die afkomstig waren van geplaatste explosieven om de torens te laten instorten.
![]() |
![]() |
![]() |
#4639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat voor die pdf`jes met de explosies wel voldoende en hiervoor niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#4640 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je liegt dus zelfs al over het gebruik van de negeerknop ![]()
![]() |
![]() |