![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4701 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is een proficiat hier dan op de juiste plaats?
![]() |
#4702 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De grootste puritein wat betreft argumentatie, bronnen, wetenschap etc ligt in bed met de grootste neandertaler wat betreft diezelfde criteria... Toont toch enkel maar aan met wat voor motieven men hier wat komt posten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4703 |
|
![]() Dat puriteinse van Firestone is maar een doel dat de middelen heiligt om haar eigen wereldbeeld te verantwoorden.
![]() |
![]() |
#4704 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er valt helaas weinig te reageren, straddle. De persoonlijke insinuaties zijn er weer, maar wat baat het daarop te reageren. Behalve schouderklopjes van medebelievers zal je hiermee bitter weinig bereiken, en zeker niemand overtuigen (die nog niet tot de sekte behoort). Inhoudelijk herhaal je gewoon je straffe beweringen, en doe je precies wat ik schreef: alles wat niet in jouw kraam past doe je af als vervalsing of als geproduceerd door de samenzweerders. En jouw enig bewijs hiervoor is ... dat het jouw samenzweringsfantasie ontkracht! ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Enfin, zoals ik vanmorgen al schreef: Zolang er echter enkel op de tegenstemmen wordt geschoten en ontkrachte zever en leugens worden gepost, zal jullie samenzweringstheorie een marginaal feit blijven. Politiek en maatschappelijk betekenisloos, wetenschappelijk en historisch waardeloos.
![]() |
![]() |
#4705 | |
|
![]() Citaat:
Soms wordt er wel al eens een fout gemaakt, een kleine vergissing hier en daar, waar er door "sceptici" gretig wordt op gesprongen. Maar meestal zijn dit maar schoonheidsfouten en niet cruciaal voor het punt dat gemaakt wordt. Ze vergroten de minieme fout en zeggen dat heel de theorie in eht water valt. De sceptici proberen met allerlei sofistische redeneringen het gemaakte punt neer te slaan, maar net dit lukt niet. Maar toch krijgen de believers altijd in de grote lijnen gelijk. En er zijn veel mensen die vroeger scepticis waren en nu believer zijn. Neem straddle zelf bijvoorbeeld. Op zaken waar de believers wel sterk staan wordt absoluut niet gereageerd. Het is immers makkelijker kritiek te geven en een theorie af te slaan zeker als die al niet conventioneel is. Onlangs is hier de reeks artikelen gepost uit Knack dat bewees en toegaf dat een rothsild een grote en zeer belangrijke rol gespeeld heeft bij het ontstaan van Belgie. Ze zeiden zelfs dat zonder Rotshild Belgie wellicht niet had bestaan! Nochtans staat dit niet in de officiele geschiedenisboeken. Dit bevestigd wederom eens de theorie die wij hier verdedigen, maar daar is er door de sceptici niet op gereageerd. Nochtans wil dit wel wat zeggen. Maar als er van een kleine letter een hoofdletter gemaakt wordt, of de woorden zijn ietsje pejoratiever gemaakt, dan valt de hele theorie in duigen!
Laatst gewijzigd door exodus : 17 april 2008 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4706 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral omdat in de 4 jaar dat ik dit volg, me geen enkel voorval kan herinneren waarbij de 'believers' in het algemeen gelijk kregen. Mogelijk bedoelt Exodus hier de schouderklopjes die hij af en toe krijgt van Pindar of Gun. ![]() Ik kan me in elk geval wel dozijnen van wilde stellingen van believers herinneren die allemaal, stuk voor stuk, fundamenteel werden gedebunked. Het volstaat om objectief deze thread te lezen en die van 'de nieuwe wereldorde'. Citaat:
In elk geval heb ik hem nog niet veel over de nwo en illuminati weten zeggen. Over wat hij over de hagedissen/shape-shifting/holle-aarde theoriën denkt lijkt me niet veel twijfel te bestaan. Geen recuperatie dus, Exodus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EDIT: Oei, parcifal heeft inmiddels gepost.
Voor alle duidelijkheid, dit is een reactie op exodus' laatste meesterwerk. ![]() Hoe onthecht van de realiteit kan men niet zijn! Reageren is nutteloos. Enkel op dit nog een korte reactie: Citaat:
Op al jullie "argumenten" is uitvoerig gereageerd. Op geen enkel staan jullie sterk. Alléén zal ik niet steeds opnieuw op dezelfde reeds ontkrachte zever reageren. Ik doe het eigenlijk al teveel. Jouw theorietjes zijn het heus niet waard. Tenslotte zit jij nog met vooroordelen, obsessies en ditto "bewijzen" uit de 19de eeuw. Wij leven inmiddels in de 21ste eeuw. En hoe je het ook draait of keert, met of zonder straddle, de believers vormen een kwantitatief en inhoudelijk verwaarloosbaar verschijnsel. We kunnen wel lachen met de vrije-energie-machines, de reptielen, de alles-omvattende samenzwering, de "levende kapers" en de therm?te, uiteindelijk stelt het in de reële wereld weinig of niets voor. Het is forumentertainment. Te oordelen naar jullie posts hier zal dat ook zo blijven. Gelukkig maar!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 april 2008 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4708 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er we uiteindelijk allemaal gechipt gaan worden? Dat de dollar zou vallen? Dat 9-11 een inside job is , dat de Amero er aan komt, dat Engeland wind 2009 bij de EU komt etc etc.?? Je maakt jezelf extreem belachelijk. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 17 april 2008 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4709 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar is de romantiek gebleven ?! wat zouden we zijn zonder believers en complotards ?! wat een saaie koude wetenschappelijke wereld zou het zijn ... en dan ééntje toch om te plagen : ik vind die tekeningen van Da Vinci waar hij zijn eerste vliegmachien of helicopter op tekent zo mooi ... ongetwijfeld zware dromer in zijn tijd, niet ? (hoewel zeer technisch wetenschappelijk onderlegd) of vergis ik me ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4710 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor consequent zijn en intellectuele eerlijkheid moeten we bij u ook zeker niet aanbellen. Uw geloofwaardigheid zakt beneden het nulpunt. Schoudertjes rubben met de grootste zondebok inzake degelijke argumentatie, rede en dossierkennis (Illwill), terwijl je hier gewoon iedereen komt pakken op naast de kwestie zijnde semantische of andere foutjes toont elke objectieve waarnemer waar jij in feite mee bezig bent. Mooie woorden. Mogen "we" ons nu al niet meer verdedigen? Leef maar lekker in je koude, beperkte wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4711 |
|
![]() Tuurlijk, daarom dat de evoluties altijd de theorie van de NWO ondersteunen. Maar dat doen jullie dan af als "natuurlijke" evolutie. Terwijl de feiten het tegendeelbewijzen, maar jullie checken de feiten niet. Het enige dat jullie kunnen doen is schoonheidsfoutjes met de vinger wijzen, maar de kern kunnen jullie niet raken. Die is onwankelijkbaar door de feiten.
![]() |
![]() |
#4712 |
Banneling
|
![]() Jij zit in de ijskast tot je ons een werkende Free Energy machine toont mijn beste.
Ofwel trek je je woorden hier terug. Overtuig ons dat je gelijk hebt of ga als 'forumclown' verder. Wat kies je? Laatst gewijzigd door parcifal : 17 april 2008 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4713 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo denk ik er ook over. Ik will "Vuurtje" trouwens absoluut niet roosteren, maar ik denk toch ook dat ze een beetje teveel vastzit in een te rigied denkpatroon van wetenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nuff said Jaz'eker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4715 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het kan niet blijven duren, diegen die de realiteit ontkennen nestelen zich gewoon dieper en dieper in de illusie die ze voor zichzelf in stand houden.
Laatst gewijzigd door exodus : 17 april 2008 om 14:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4716 | |
|
![]() Citaat:
Of wie zijn dat hier. De gouverneur van California met de nu rijkste man ter wereld warren buffet. Loopt er toevallig wel geen Rotshild tussen zeker? Meer nog, hij had hun uitgenodigd op zijn riant stulpje. Dat is niet de 19de eeuw maar 2002. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4717 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() men leeft ingesponnen in dogma's en ieder ander die er niet in zit is gek. Zou het mischien andersom kunnen zijn? oeps , sorry Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4718 |
|
![]() Het is een vorm van zelfhypnose, mentale barrieres die onzichtbaar zijn. Sommige hebben ze en laten zich leiden, anderen verdedigen ze zelf!
![]() |
![]() |
#4719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ze maar verder hun onzin posten, en elkaar schouderklopjes geven voor ongefundeerde straffe beweringen. Elk diertje zijn pleziertje! Bij romantiek stel ik me wel iets anders voor dan de belegen en niet onschuldige verzinsels (ontstaan in duistere oorden in de 19de eeuw) die de meeste believers hier opdienen.
![]() |
![]() |
#4720 | |
|
![]() Citaat:
Zoals: is maarschalk Ney naar Amerika ontsnapt? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 17 april 2008 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |