![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4721 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Omdat ze hier en daar dan heimelijk zaken kunnen ondernemen die die publieke opinie bijstelt meer in de richting van hun agenda.
![]() |
![]() |
#4722 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb meer dan eens ook een "believer" op z'n plaats gezet. Maar ik zie jullie (praktisch) nooit hetzelfde doen met "disbelievers".
![]() |
![]() |
#4723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Exodus zat te bleiten over vermeende persoonlijke aanvallen en gescheld van de stoute disbelievers. Daar klopte niets van. Het gescheld en de persoonlijke aanvallen komen van (oa) jou, en je bent er nog fier om ook. ![]() Daarom oa dat discussies met jou wat mij betreft zinloos (en onaangenaam) zijn.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 maart 2006 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4724 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het is blijkbaar de interpretatie van die termen waar wij het niet over eens zijn. Jij schrijft veel posts die weliswaar geen scheldwoorden bevatten (de mijne trouwens ook niet, op een tweetal na) doch u speelt wel altijd op de man en vermijdt in te gaan op de inhoud. Verder praat u syeeds over JULLIE wanneer je iemand persoonlijk aanspreekt. Zulke dingen zullen waarschijnlijk in uw woordenboek niet als "persoonlijke aanval" staan, maar ze zijn het wel. En ridiculiseren doe je ook regelmatig. Ik heb trouwens gisteren nog eens bewezen dat ik wel degelijk me excuseer als ik ernaast zat.
![]() |
![]() |
#4725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exodus kwam af met de beschuldiging van persoonlijke aanvallen, en ik reageerde daarop. Ik achtervolg jou niet, net integendeel. De laatste weken heb jij tot twee keer toe zonder enige aanleiding leugens over mij gepost, en daar reageerde ik op (wat inderdaad dom van mij is, jouw posts moet ik gewoon negeren, ook al lieg je over mij). En voor deze FLAGRANTE LEUGENS heb je je trouwens helemaal niet geexcuseerd, integendeel.
![]() |
![]() |
#4726 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Frankie Loosveldt:"Zeverrrrrr!". Citaat:
Het gescheld komt soms ook van mij,maar voel je je daar echt door aangevallen?Dat ik tegen Salmon en Illwill wel eens wat gezegd heb dat eigenlijk niet echt correct en zo was owkey,maar dat ik jouw een snol noem net omdat je zit te zeiken over schelden en persoonlijke aanvallen..lig je daar wakker van?Ik begrijp niet dat je daar telkens maar blijft over doorzeuren en blijft op terugkomen op die koosnaampjes aan jouw adres ![]()
![]() |
![]() |
#4727 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exodus komt vandaag zagen over persoonlijke aanvallen, maar ik mag daar niet op antwoorden ! ![]() En neen, ik lig niet wakker van jouw beledigingen. Maar het zegt veel over de believers dat jullie niet zonder schelden kunnen. Bye.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 maart 2006 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4729 |
Minister-President
|
![]() Jazeker. Weet je wat, ga op een ander bleiten.
Want je bent weer deze tread aan 't vullen met opmerkingen aan mijn persoon. (of jij het nu een "aanval" noemt of niet, kan me niet schelen) Je pakt me persoonlijk. En helemaal helarisch wordt het al ik u achtervolg. ![]() In 90% van de gevallen had IK het eerste bericht gepost op de draad en reageerde jij op mij. In de meeste gevallen NIET op de inhoud van het bericht, maar opmerkingen over mij persoonlijk. En in deze draad krijg jij het laatste woord van mij. Hier ga ik geen tijd meer verspelen aan uw persoonlijke opmerkingen. Ze begraven enkel de vele goeie posts. 't Is trouwens opvallend, telkens er na mekaar goeie lange posts staan, dan kom jij gauw 2 pagina vullen met persoonlijke opmerkingen. Zoals ik al zegde, je krijgt hier het laatste woord. Dus post nu maar gauw nog je opmerkingen aan mijn adres, dan kan je gaan slapen. ![]() Tot in de pruimentijd, hypocriete jodin. (oeps, een "belediging. ![]() je mag ze toevoegen aan je "lijst" van 2 die je al had. ![]()
![]() |
#4730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4731 |
Minister-President
|
![]() Trouwens, Stone is hier nu toch en Lex blijkbaar ook.
Vraag jij het haar eens Lex, want op mij antwoordt ze toch niet. WIE heeft de termen "believer" en "disbeliever" uitgevonden. Exodus dacht dat het Stone was. Ik zou het graag weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4732 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is er hier maar eentje die het over stoute believers heeft en het is niet Exo ![]() En dat de sceptici niet zonder schelden kunnen is toch maar even waar als dat de dissers niet zonder kunnen? Yeah right
![]() |
![]() |
#4733 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor als je het nog niet zou weten...we gaan nu onder de meer accurate naam sceptici,gelieve diegenen die zeggen dat 9/11 een inside job is dus niet langer believers te noemen. Dank je.
![]() |
![]() |
#4734 |
Banneling
|
![]() O n g e l o o f l i j k ...
![]() Bush is er klein bier tegen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4735 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Firestone geeft blijkbaar ook Lex geen antwoord.
![]() |
![]() |
#4736 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enfin, je technieken (als het al technieken zijn) - misschien interpreteren we je beperkingen door technieken , dan geven we je teveel krediet - beginnen we door te hebben.
Laatst gewijzigd door exodus : 17 maart 2006 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4737 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |