![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4741 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4742 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Antwerpse vrouw zei eens op TV, vlak na de verkiezingen, dat ze lid is van het Vlaams Blok omdat ze een signaal wou geven, dat ze niet akkoord is met het huidige vreemdelingenbeleid. Ook al vond ze dat het vreemdelingenbeleid dat het Vlaams Blok voorstelde, iets te streng was. En ook al stond ze niet achter de Vlaamse onafhankelijkheid. Maar het was voor haar de enige mogelijkheid om te laten weten aan de traditionele partijen, dat ze niet goed bezig zijn, volgens haar. Van een andere partij lid worden of ervoor stemmen zou hen doen denken dat ze wél goed bezig zijn en dat wou ze niet. Ik kan dat begrijpen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 maart 2012 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4744 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik had daar geen zin in en wilde terug keren naar het gegeven 'godsdienst' of 'islam' Citaat:
Doe maar verder met uw stropoppen en leugens gelijk een paling in een emmer snot, Paulus.
![]() |
![]() |
#4745 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je nu zeggen dat je eigenlijk religieuse groepen bedoelde en daar eigenlijk had moeten staan: Het is het feit dat ge elk lid van een religieuse groep eigenschappen gaat toeschrijven die ge zelf arbitrair gaat toeschrijven aan die religieuse groep en daarop beoordelen.??? Citaat:
Geef eens een linkje naar die leugens en stropoppen zodat het forum kan zien wat je bedoelt. Eén linkje maar naar een leugen of stropop van mij,... ... dat moet je toch kunnen? ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 maart 2012 om 14:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4746 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het punt is dat racisme gebaseerd is op een verkeerde conclusie van de racist in kwestie. Als ze bijvoorbeeld over de kriminaliteit beginnen van migranten dan is de oplossing niet om die migranten te deporteren maar zoals ik al eerder aanhaalde om hen deftig nederlands te leren en te zorgen dat ze evenveel kans maken op een job zoals u en ik. Natuurlijk als iemand een racist is omdat hij gewoon alles wat anders is dan hemzelf als slecht beschouwt, tja daar is weinig tegen opgewassen. Maar zo iemand heeft meestal weinig zinvolle argumenten. Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 maart 2012 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4748 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 11 maart 2012 om 16:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4749 |
Banneling
|
![]() U wil veel te snel iedereen in een hokje duwen en maakt in mijn ogen dezelfde fout als die vermaledijde racisten. Wat is er eerst, die kriminaliteit of die racist ? Als die kriminaliteit daalt zal er ook veel minder racisme zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4750 | ||
Banneling
|
![]() Hoezo, te snel?
Citaat:
Welke fout maak ik? Citaat:
In de beginjaren van het VB was het van "alle vreemdelingen moeten buiten, want ze pakken ons werk af" Erna was het van "Alle vreemdelingen moeten buiten want het zijn allemaal sociale hangmatters" Nu zijn het allemaal criminelen. Racisten vinden altijd wel iets. Het hoeft niet eens de waarheid te zijn. Ik herinner me nog een folder van het VB waarin ze beweerden dat de schuld van al die files de schuld is van al die vreemdelingen, want die hebben allemaal een mercedes! Laatst gewijzigd door artisjok : 11 maart 2012 om 17:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is dan nog maar een deel van het probleem, want minderheidsgroepen kunnen zelf ook racistisch zijn of homofoob en weet ik veel wat nog allemaal. Dat maakt het verhaal verschrikkelijk complex. Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 maart 2012 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4752 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alboreto doet nog straffer , die is zelfs volgens zijn eigen definitie een racist. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4753 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En, wat is er eerst, die kriminaliteit of die racist ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Erna was het van "Alle vreemdelingen moeten buiten want het zijn allemaal sociale hangmatters" Nu zijn het allemaal criminelen. Racisten vinden altijd wel iets. Het hoeft niet eens de waarheid te zijn. Ik herinner me nog een folder van het VB waarin ze beweerden dat de al die files de schuld is van al die vreemdelingen, want die hebben allemaal een mercedes! Citaat:
Mag ik nog weten waarom je denkt dat ik te snel iedereen in een hokje duw? Die racisten maken de fout iemand te be- of veroordelen op basis van feiten waar die persoon niets mee te maken heeft. Die persoon wordt in dezelfde groep ingedeeld. Welke fout maak ik? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4754 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4755 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4756 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4757 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 11 maart 2012 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4758 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me alleen uitspreken over wat er geschreven wordt; (behalve voor Elbow, want die lees ik niet meer) Ik heb nog nooit een forummer racist genoemd. Ik heb wel al uitspraken racistisch genoemd. Het komt wel wat hoogmoedig over te schrijven alsof de 6 genoemden iedereen (of ongeveer) is. Laatst gewijzigd door artisjok : 11 maart 2012 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4759 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |