Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 november 2009, 13:12   #461
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Hoe klein moet een minderheid zijn om ze "abnormaal" genoemd worden?
Er zijn ongeveer evenveel linkshandigen als holebi's (5 �* 10 %), er zijn minder mensen die dit jaar 50 worden dan holebi's, er zijn ook minder roodharigen.
Er zijn tegenwoordig zelfs niet zo heel veel meer VB-stemmers dan dat er holebi's zijn...

Zijn die allemaal "abnormaal"? Dan herhaal ik mijn stelling dat iedereen wel op een bepaald vlak tot een (kleine) minderheid hoort en dus "abnormaal" is. Degenen die tot geen enkele kleine minderheid behoren, vormen daardoor op zich een kleine minderheid en zijn dus "abnormaal", want ze voldoen niet aan de norm van het behoren tot een of andere minderheid.

Het behoren tot een minderheid (of "abnormaal" zijn) is op zich geen reden om de leden van die minderheid een aantal burgerrechten te ontzeggen.
Dat is toch niet moeilijk

als 3% homofiel isen 97% hetero is,
3% abonormaal dat is echt een nobrainer statistiek hoor.

Probeer maar eens de KANS uit te rekenen dat je een populatie hebt met 3% homo's en de andere populatie met 0% homo's... Je hebt dus 3% kans dat dergelijke populatie bestaat... en dus dat is niet normaal... De Ftest 5.7 en P=0.03
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 17:12   #462
manuel
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 september 2002
Berichten: 342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Bart De Bie zal zeker mijn stem krijgen omdat ik hem het voorbeeld vind van hoe wel juist de criminele allochtonen moeten aan pakken

Dat hij homo is stoort mij totaal niet zolang hij zijn werk maar zo correct blijft uitvoeren

Antwerpen zou veel baad hebben met wat meer mensen als hem
Hilarisch toch ????
Ik ga dat ook eens tegen mijn mensen hier vertellen,se. Als er nog eens ene een fout maakt, toch maar zeggen dat hij geluk heeft, dat hij geen homo is, want hij deed zijn werk niet...
Betekent dit dan echt dat als een 'hetero' zijn werk niet doet, het niet erg is ???
Of is het feit dat ze bij het VB allemaal denken dat ze hun werk goed doen, een bewijs dat het allemaal duikelnichten zijn ???
manuel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 20:29   #463
Pantoffeldiertje
Gouverneur
 
Pantoffeldiertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Hoe klein moet een minderheid zijn om ze "abnormaal" genoemd worden?
Er zijn ongeveer evenveel linkshandigen als holebi's (5 �* 10 %), er zijn minder mensen die dit jaar 50 worden dan holebi's, er zijn ook minder roodharigen.
Er zijn tegenwoordig zelfs niet zo heel veel meer VB-stemmers dan dat er holebi's zijn...

Zijn die allemaal "abnormaal"? Dan herhaal ik mijn stelling dat iedereen wel op een bepaald vlak tot een (kleine) minderheid hoort en dus "abnormaal" is. Degenen die tot geen enkele kleine minderheid behoren, vormen daardoor op zich een kleine minderheid en zijn dus "abnormaal", want ze voldoen niet aan de norm van het behoren tot een of andere minderheid.

Het behoren tot een minderheid (of "abnormaal" zijn) is op zich geen reden om de leden van die minderheid een aantal burgerrechten te ontzeggen.
Er niet alles bij sleuren, hé. Dat heb ik nooit gezegd.
__________________
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn."
Pantoffeldiertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 02:26   #464
Fozzie
Minister-President
 
Fozzie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2005
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 4.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje Bekijk bericht
Er niet alles bij sleuren, hé. Dat heb ik nooit gezegd.
Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt, ik wil er gewoon op duiden dat dat wel een VB-partijstandpunt is (kwestie van een beetje terug "on topic" te raken.
__________________
Koningen horen thuis in sprookjes
http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts
Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 07:53   #465
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje Bekijk bericht
Gekronkel? Ik heb nooit expliciet gezegd dat ik daar zeker van was, maar goed. Verder zie ik nog altijd geen problemen met de stelling dat als een minderheid klein genoeg is, ze abnormaal is.
Wat is "klein genoeg" en wie bepaalt vanaf welke grootte een minderheid dan wèl normaal is?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 07:57   #466
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Jamaar manneke, niet hypocriet doen he, als je geen buitenechtelijke betrekkingen hebt, heb je gewoon geen kinderen als homofiel. Goed zo
Hypocriet? Jij komt hier doodleuk verkondigen dat homo's abnormaal zijn, omdat ze geen kinderen kunnen krijgen "zonder iets te krijgen van het andere geslacht" en ik maak je er opmerkzaam op dat hetero's dat ook niet kunnen. Ik zie niet goed in wat daar "hypocriet" aan is. Jij sleurt er nu ineens "buitenechtelijke relaties" bij, terwijl je daar eerst niet over sprak. Wie is er hier hypocriet?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 08:00   #467
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dat is toch niet moeilijk

als 3% homofiel isen 97% hetero is,
3% abonormaal dat is echt een nobrainer statistiek hoor.
Als 25% van de populatie graag spruiten eet en 75% niet, dan zijn mensen die graag spruiten eten dus abnormaal...

Dat is inderdaad statistiek waar weinig, bitter weinig brains aan te pas gekomen zijn...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 11:35   #468
dejohan
Minister-President
 
dejohan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Een hol in de grond
Berichten: 5.222
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Als ge er even bij nadenkt: Hoe zielig moet je eigenlijk zijn om anderen te willen verbieden om te trouwen?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 20:55   #469
Pantoffeldiertje
Gouverneur
 
Pantoffeldiertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2007
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.419
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Wat is "klein genoeg" en wie bepaalt vanaf welke grootte een minderheid dan wèl normaal is?
Gevoelsmatig?
__________________
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn."
Pantoffeldiertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 21:41   #470
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hypocriet? Jij komt hier doodleuk verkondigen dat homo's abnormaal zijn, omdat ze geen kinderen kunnen krijgen "zonder iets te krijgen van het andere geslacht" en ik maak je er opmerkzaam op dat hetero's dat ook niet kunnen. Ik zie niet goed in wat daar "hypocriet" aan is. Jij sleurt er nu ineens "buitenechtelijke relaties" bij, terwijl je daar eerst niet over sprak. Wie is er hier hypocriet?
je wist toch perfect wat ik bedoelde, en je zit daar een beetje woordspelingen te zoeken.

Dus homo's kunnen zich niet voortplanten PUNT. ALs 100% homofiel is , sterft de mensheid uit. Dus homofiel zijn is abnormaal, het is een luxeprobleem.

Maar van mij mogen ze samenwonen, van mij mogen ze trouwen, van mij mogen ze kinderen adopteren.. IK ben er dus allemaal niet tegen. Ik zeg en blijf het zeggen, je kunt ONMOGELIJK zeggen dat het niet normaal is om een of andere reden. De norm is dat de mensheid zich moet voortplanten als groep onder elkaar, en homo's kunnen dat niet.

Laatst gewijzigd door brother paul : 25 november 2009 om 21:43.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 22:04   #471
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
je wist toch perfect wat ik bedoelde, en je zit daar een beetje woordspelingen te zoeken.

Dus homo's kunnen zich niet voortplanten PUNT. ALs 100% homofiel is , sterft de mensheid uit. Dus homofiel zijn is abnormaal, het is een luxeprobleem.

Maar van mij mogen ze samenwonen, van mij mogen ze trouwen, van mij mogen ze kinderen adopteren.. IK ben er dus allemaal niet tegen. Ik zeg en blijf het zeggen, je kunt ONMOGELIJK zeggen dat het niet normaal is om een of andere reden. De norm is dat de mensheid zich moet voortplanten als groep onder elkaar, en homo's kunnen dat niet.
Ooit gehoord van homofielen met eigen 'natuurlijke kinderen'?

Ik zou al de homo's en lesbiennes met kinderen geen eten willen geven...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 22:08   #472
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dat is toch niet moeilijk

als 3% homofiel isen 97% hetero is,
3% abonormaal dat is echt een nobrainer statistiek hoor.

Probeer maar eens de KANS uit te rekenen dat je een populatie hebt met 3% homo's en de andere populatie met 0% homo's... Je hebt dus 3% kans dat dergelijke populatie bestaat... en dus dat is niet normaal... De Ftest 5.7 en P=0.03
De roodharigen reageren steeds opgelucht wanneer alleen homofilie statistisch als "abnormaal" beschouwd wordt.


Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 november 2009 om 22:13.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 22:44   #473
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt, ik wil er gewoon op duiden dat dat wel een VB-partijstandpunt is (kwestie van een beetje terug "on topic" te raken.
Het VB pleit enkel voor een aanpak die in landen als Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Zwitserland, Finland, Oostenrijk, Italië, Australië, Denemarken, Zuid-Korea, Griekenland, Portugal, Japan, Tsjechië en nog tientallen andere landen gevoerd wordt. Zijn dat allemaal mensonterende landen? Durven jullie homo's daar überhaupt wel naartoe gaan?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 02:40   #474
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
je wist toch perfect wat ik bedoelde, en je zit daar een beetje woordspelingen te zoeken.

Dus homo's kunnen zich niet voortplanten PUNT. ALs 100% homofiel is , sterft de mensheid uit. Dus homofiel zijn is abnormaal, het is een luxeprobleem.

Maar van mij mogen ze samenwonen, van mij mogen ze trouwen, van mij mogen ze kinderen adopteren.. IK ben er dus allemaal niet tegen. Ik zeg en blijf het zeggen, je kunt ONMOGELIJK zeggen dat het niet normaal is om een of andere reden. De norm is dat de mensheid zich moet voortplanten als groep onder elkaar, en homo's kunnen dat niet.
Idd.....
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 02:42   #475
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ooit gehoord van homofielen met eigen 'natuurlijke kinderen'?

Ik zou al de homo's en lesbiennes met kinderen geen eten willen geven...
Haha,das ook zoiets.
Eerst mee een vrouw tesamen en kinderen en dan opeens zien ze het licht; oeps,ik ben opeens homo,ik weet het nu,ik heb het licht in de duisternis gezien.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 07:50   #476
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De roodharigen reageren steeds opgelucht wanneer alleen homofilie statistisch als "abnormaal" beschouwd wordt.

ho maar daar ga je precies wel zien dat het niet abonormaal is...
want de keuze is niet zo gepolariseerd.

Haar kan blond bruin rood grijs en in alle tinten voorkomen, dus ros is zeker niet statistisch abonormaal te noemen. Je kunt die T-test gerust doen.

Het is dus echt een slecht voorbeeld waarme eje vergelijkt.
Ik zou eigenlijk niet weten waarmee je moet vergelijken tenzij misschien het dierenrijk waar je percent homofielie bij een of ander primaat gaat vergelijken met de mens... In die mate dat sommie van die mensapen hun model ineen groep gedomineerd wordendoor agressieve mannetjes die zich baas maken van een harem vrouwtjes... Kun je u afvragen of veelwijverij van de moslims dan niet normaalder is den de 'een vrouw- een man' relatie van de katholieke kerk.

Laatst gewijzigd door brother paul : 26 november 2009 om 07:53.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 07:51   #477
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
ho maar daar ga je precies wel zien dat het niet abonormaal is...
want de keuze is niet zo gepolariseerd.

Haar kan blond bruin rood grijs en in alle tinten voorkomen, dus ros is zeker niet statistisch abonormaal te noemen. Je kunt die T-test gerust doen.


Wat een gekronkel...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 07:54   #478
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ooit gehoord van homofielen met eigen 'natuurlijke kinderen'?

Ik zou al de homo's en lesbiennes met kinderen geen eten willen geven...
Nee nog geen gezien. Ik zie wel lesbiennes die een mannelijke donorzaad krijgen en dan via IVF/inseminatie een kind krijgen...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 07:55   #479
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht


Wat een gekronkel...
Wetenschap is geen politiek hoor, dus als het gaat over normaal en niet normaal is dat wel eenvoudig te doen met wat statistiek
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 11:54   #480
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Wetenschap is geen politiek hoor, dus als het gaat over normaal en niet normaal is dat wel eenvoudig te doen met wat statistiek
Ja, als het jou goed uitkomt zeker. De ene "minderheid" is abnormaal omdat ze een minderheid is, maar de andere "minderheid" is niet abnormaal. Wetenschap verloopt volgens criteria die vooraf voor alle gevallen vastgelegd worden. Als je argumenteert dat wie tot een minderheid behoort "abnormaal" is, dan gaat dat op voor alle minderheden en niet alleen voor de minderheden die jij kiest. Wetenschap is inderdaad geen politiek, maar zo benader jij het hier wel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be