Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 januari 2011, 23:17   #461
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zijt ge zeker dat ze niet meer spreken omdat ge niet voor de kerk trouwde? Een mens moet af en toe al eens gaan twijfelen.
Ik ben heel zeker.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2011, 23:34   #462
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Geachte moderatoren,

Graag zou ik jullie erop wijzen dat het subforum "De Beerput", in de volksmond gekend als Immigratie & Integratie, weer over aan het lopen is.


Draden van het type "poco linkiewinkies pamperen de piSSlam" ontstaan overal, in subfora waar ze echt niks te zoeken hebben, zelfs in K&K.

Enkele voorbeelden:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=148344

http://forum.politics.be/showthread.php?t=147950

http://forum.politics.be/showthread.php?t=147961

http://forum.politics.be/showthread.php?t=147774

http://forum.politics.be/showthread.php?t=148232
(op zich een ok draad, ware het niet dat de draadstarter een hele pagina neerschrijft vol vulgariteiten en racisme (modderkleurige persoon) die zeker niet thuishoren in K&K)

http://forum.politics.be/showthread.php?t=146632


De laatste draad heb ik aangekaard bij de moderatie maar die werd niet verplaatst.



Nu vraag ik mij ook af:

Wat is de meerwaarde voor de eigenaars van p.be van meer mensen aan te trekken? Krijgen ze geld per bezoeker?
Indien niet, zie ik de meerwaarde niet in van de troep islamofoben en racisten die hier enkel hun frustraties spuwen. Ik ben een grote voorstander van vrijheid van mening, maar niet van vrijheid van kuddevorming.
Ik denk dat als we de populatie beperken tot 1 islamofoob, dat de mening over de "soepsidievretende azielige zoekers" nog altijd wordt overgedragen zonder dat ze in overmaat aanwezig is of stoort.

Eventueel kan de account van de overblijvende racist door meerdere racisten gedeeld worden.

Ah, hier zit iedereen tegenwoordig!

Iemand uitmaken voor racist, discriminator, of zelfs zeggen dat die persoon oproept tot vreemdelingenhaat, dat zomaar zeggen, ik vraag me af of dat onder laster en eerroof sorteert. Ernstig.

Moest het omgekeerd worden gedaan en moesten wij dus allochtonen uitmaken voor zulke mooie eigenschappen, denk ik dat het CGKR snel aan de deur stond.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2011, 23:39   #463
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Zoals ik reeds heb gezegd, ben ik een voorstander van vrije meningsuiting en wil ik ook de islamofobe racistische mening vertegenwoordigd zien. Dit heb ik expliciet gezegd.
Maar toch liever niet te veel. Het zou wel eens om een representatief en ecologisch valide staal kunnen gaan...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2011, 23:43   #464
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zijt ge zeker dat ze niet meer spreken omdat ge niet voor de kerk trouwde? Een mens moet af en toe al eens gaan twijfelen.
Stel dat die tak nu eens bestaat uit 'normale' vlamingen met een degout voor islamofielen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 00:18   #465
Pølle
Minister-President
 
Pølle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2007
Berichten: 2.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Maar toch liever niet te veel. Het zou wel eens om een representatief en ecologisch valide staal kunnen gaan...
Representatief net zoals die peilingen op dit forum waarin 75% op het VB of de N-VA stemt, en 10% op de PvdA? Zo representatief?
__________________
Tout va bien.

Laatst gewijzigd door Pølle : 3 januari 2011 om 00:18.
Pølle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 07:14   #466
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ah, hier zit iedereen tegenwoordig!

Iemand uitmaken voor racist, discriminator, of zelfs zeggen dat die persoon oproept tot vreemdelingenhaat, dat zomaar zeggen, ik vraag me af of dat onder laster en eerroof sorteert. Ernstig.

Moest het omgekeerd worden gedaan en moesten wij dus allochtonen uitmaken voor zulke mooie eigenschappen, denk ik dat het CGKR snel aan de deur stond.
Het is niet toegestaan om een forumdeelnemer een racist te noemen. Je mag wel schrijven dat wat iemand schrijft racisme is. Racisme zelf is wel toegestaan.
Oproepen tot haat is niet toegestaan (ook niet voor de wet)

Op dit forum wordt het omgekeerde gedaan; "wij" maken de allochtonen uit voor zulke mooie eigenschappen. Tot zelfs in een draad als over de oorzaak van de hoge woningprijzen.

Immers, racisme en haat zijn toegestaan; beledigingen (indien niet gericht tot een forumdeelnemer) ook.
Oproep tot racisme, haat en geweld zijn niet toegestaan.

Laatst gewijzigd door artisjok : 3 januari 2011 om 07:15.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 11:14   #467
Caligula
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 december 2010
Berichten: 1.967
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het is niet toegestaan om een forumdeelnemer een racist te noemen. Je mag wel schrijven dat wat iemand schrijft racisme is. Racisme zelf is wel toegestaan.
Oproepen tot haat is niet toegestaan (ook niet voor de wet)

Op dit forum wordt het omgekeerde gedaan; "wij" maken de allochtonen uit voor zulke mooie eigenschappen. Tot zelfs in een draad als over de oorzaak van de hoge woningprijzen.

Immers, racisme en haat zijn toegestaan; beledigingen (indien niet gericht tot een forumdeelnemer) ook.
Oproep tot racisme, haat en geweld zijn niet toegestaan.
dus ...ook al ZOU de oorzaak voor hoge woningprijzen de massale intocht van allochtonen zijn, mag je dat niet vanwege racisme?
Bij de vele gevolgen van die massale (illegale) instroom die de linkiewinkies ons willen opleggen komt nog eens de mondsnoeren bij het vermelden van de realiteit bij.

Wat zegt u? Dit was reeds het geval?
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 11:19   #468
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
dus ...ook al ZOU de oorzaak voor hoge woningprijzen de massale intocht van allochtonen zijn, mag je dat niet vanwege racisme?
Bij de vele gevolgen van die massale (illegale) instroom die de linkiewinkies ons willen opleggen komt nog eens de mondsnoeren bij het vermelden van de realiteit bij.

Wat zegt u? Dit was reeds het geval?
Daarop doelde ik niet.
Lees nog even verder in die draad.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 11:37   #469
Vlaamse Leeuwin
Minister-President
 
Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juni 2010
Locatie: in Lalaland
Berichten: 4.298
Standaard

Deze beerput is blijkbaar nog steeds aan het overlopen.
Straks zitten we met een mestoverschot.
__________________
Dwarsliggers zijn nodig.....ze houden de sporen recht .

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 12:09   #470
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Deze beerput is blijkbaar nog steeds aan het overlopen.
Straks zitten we met een mestoverschot.
meststromen
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 12:24   #471
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
meststromen
lozen in de Zenne
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 12:27   #472
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
lozen in de Zenne
en dan overstromingen
heel het land bemest
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 23:42   #473
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2011, 23:48   #474
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Representatief net zoals die peilingen op dit forum waarin 75% op het VB of de N-VA stemt, en 10% op de PvdA? Zo representatief?
Bedoelt ge dat de kiezers van de andere partijen hier niet komen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2011, 00:52   #475
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het is niet toegestaan om een forumdeelnemer een racist te noemen. Je mag wel schrijven dat wat iemand schrijft racisme is. Racisme zelf is wel toegestaan.
Oproepen tot haat is niet toegestaan (ook niet voor de wet)

Op dit forum wordt het omgekeerde gedaan; "wij" maken de allochtonen uit voor zulke mooie eigenschappen. Tot zelfs in een draad als over de oorzaak van de hoge woningprijzen.

Immers, racisme en haat zijn toegestaan; beledigingen (indien niet gericht tot een forumdeelnemer) ook.
Oproep tot racisme, haat en geweld zijn niet toegestaan.
Ik vind die lijn zeer dun en zeer contextafhankelijk. Bovendien vind ik dat iemand zijn teksten 'racistisch' noemen, terwijl die dat niet zijn. En begin dat maar eens uit te vechten, vanzelfsprekend staan de meningen diametraal tegenover mekaar) eerder laster en eerroof dan wat anders.
Toch maar opletten met dat soort dingen schrijven dus. Dat is zeker niet aan jou persoonlijk gericht, ik herinner me zelfs niet eens meer of jij dat schreef, maar heb wel recent meegemaakt dat iemand me of mijn schrijfsels zo typeerde en echt goed voelde dat toch niet (inderdaad in die draad!)... Nu ja, dat zal ook wel de intentie van die persoon geweest zijn: goedkoop drukkingsmiddel.
Iemand betichten van het 'oproepen tot racisme, haat en geweld' IS gewoonweg pure laster. Daar hoeven zelfs niet meer woorden over vuilgemaakt.
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2011 om 00:54.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2011, 03:38   #476
Pølle
Minister-President
 
Pølle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2007
Berichten: 2.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Bedoelt ge dat de kiezers van de andere partijen hier niet komen ?
Ik bedoel dat dit forum niet representatief is voor de Vlaamse bevolking.
__________________
Tout va bien.
Pølle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2011, 06:24   #477
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik vind die lijn zeer dun en zeer contextafhankelijk. Bovendien vind ik dat iemand zijn teksten 'racistisch' noemen, terwijl die dat niet zijn. En begin dat maar eens uit te vechten, vanzelfsprekend staan de meningen diametraal tegenover mekaar) eerder laster en eerroof dan wat anders.
Toch maar opletten met dat soort dingen schrijven dus. Dat is zeker niet aan jou persoonlijk gericht, ik herinner me zelfs niet eens meer of jij dat schreef, maar heb wel recent meegemaakt dat iemand me of mijn schrijfsels zo typeerde en echt goed voelde dat toch niet (inderdaad in die draad!)... Nu ja, dat zal ook wel de intentie van die persoon geweest zijn: goedkoop drukkingsmiddel.
Iemand betichten van het 'oproepen tot racisme, haat en geweld' IS gewoonweg pure laster. Daar hoeven zelfs niet meer woorden over vuilgemaakt.
Iedereen moet opletten wat hij/zij schrijft.

Als iemand racistische zaken neerschrijft, of 'oproepen tot racisme, haat en geweld' is dat toch geen laster als je daar op wijst.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2011, 10:57   #478
Caligula
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 december 2010
Berichten: 1.967
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Iedereen moet opletten wat hij/zij schrijft.

Als iemand racistische zaken neerschrijft, of 'oproepen tot racisme, haat en geweld' is dat toch geen laster als je daar op wijst.
If u can't take the heat ...
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2011, 19:55   #479
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
If u can't take the heat ...
Ja, als je er niet tegen kan dat iemand je uitlatingen racistisch noemt; schrijf je beter geen racistische uitlatingen, hé.
En verder moet je opletten dat je je houdt aan het forumreglement
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2011, 20:02   #480
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, als je er niet tegen kan dat iemand je uitlatingen racistisch noemt; schrijf je beter geen racistische uitlatingen, hé.
En verder moet je opletten dat je je houdt aan het forumreglement
wel praktisch zo'n mod-assistent. Doe je ook strafpunten?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be