![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() Nee, dat komt er helemaal niet op neer. Dat de Franstaligen de taalgrens moeten respecteren is uiteraard de evidentie zelf, onafhankelijk van het feit of er al dan niet geld van Noord naar Zuid stroomt. Wat ik zeg is juist dat het respecteren van de taalgrens als een voorwaarde mag beschouwd worden om een financiële solidariteit met Wallonië in stand te houden. Net het tegendeel dus van wat jij uit mijn woorden meende af te leiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kristof Vermassen : 26 maart 2008 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jep, maar wat dit manifest zegt is dat er nog een confederale samenwerking kan zijn indien de Franstaligen zich aan een zekere mate van fatsoen houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() No problem!
![]() |
![]() |
#465 |
Banneling
|
![]() Dwaze links-rechts discussies...
![]() Vlaamse etnische / volksnationale strijd én sociale strijd zijn 1! A. DAENS, E. DELVO, O. SPRUYTTE, J. DECLERCQ,... voorbeelden zijn er genoeg die aantonen dat de Vlaamse en sociale strijd samenvallen, zonder in marxistische onzin terecht te komen of in rechts-liberaal bedrog. En voor de "marxige -isten" nog deze uitsmijter: “Er bestaat maar één land in de beschaafde wereld waar de overheid elke staking enthousiast en opgewekt begroet als een gelegenheid om de werkende klasse af te slachten. Dit unieke, gezegende land is België. De modelstaat van het continentale constitutionalisme, het knusse, afgesloten, kleine paradijs van de grondbezitter, de kapitalist en de priester”. Deze woorden komen uit de brochure The Belgian Massacres geschreven door Karl Marx in 1869. ![]() Laatst gewijzigd door Pavolini : 27 maart 2008 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() Ja 1869.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Vreemdeling
|
![]() Eigenlijk is het straf.
Als zij als "linksen" al tot "exteem-rechts" gebombardeerd worden, geven ze in feite meteen aan dat "fatsoenlijk" rechts in Vlaanderen sowieso ook gestigmatiseerd wordt. Toch heeft bijvoorbeeld Bart Staes (opm er maar eentje uit te pikken) nooit zijn voorzitster(s) opgeroepen om op een correcte, genuanceerde manier met sommige politieke partijen of figuren om te gaan die meer dan ooit staan voor deze Vlaamse eisen - en die niets met extreem rechts te maken hebben. Nu? Plots? Na al die tijd? Sorry, ik vind het hypocriet en net iets te gemakkelijk, dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij vragen heus niet meer.
![]() |
#470 |
Minister-President
|
![]() Rechts-extreme Mahler 6 jaar cel in
De Duitse rechts-extremist Horst Mahler is veroordeeld tot zes jaar gevangenisstraf wegens opruiing. Hij heeft volgens de rechtbank in München antisemitische uitspraken gedaan.Ook heeft hij een boek verspreid van de Holocaust-ontkenner Germar Rudolf. Het is niet voor het eerst dat Mahler (73) wordt veroordeeld.Eerder noemde hij de Holocaust "de meest kolossale leugen uit de geschiedenis van de mensheid". Mahler werd in de jaren 70 bekend als een van de oprichters van de extreem- linkse Rote Armee Fraktion. Later sloot hij zich aan bij extreem-rechts. Bron: Nos teletekst blz 126 Extreem-recht en extreem links elkaars grootste vijand omdat zij vissen in dezelfde vijver of weide: domme vissen en makke, volgzame schapen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goh, wreed relevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Banneling
|
![]() Brugge Veilig en Leefbaar is een van de slechtste forumleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfkennis is het begin der wijsheid. ![]()
![]() |
#475 |
Parlementslid
|
![]() maar goed van hart ![]()
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat durf ik niet zeggen, dat lijkt een beetje op Palieterke.
![]() |
#477 |
Minister
|
![]() Nu de onafhankelijkheidswind wat gunstig waait komen ook de linksen uit hun holen gekropen...
![]()
![]() |
#478 |
|
![]() Als vlaanderen Onafhankelijk vooruitgang boekt is dat uiteraard omdat anderen dat nu ook inzien. Dus: ok!
![]() |
![]() |
#479 |
Minister
|
![]() ??? Bijna 50 jaar "Vlaams bewegen" heeft mij geleerd dat in die periode links alles wat Vlaams is heeft tegengewerkt en de enkele goedgezinden bewaarden een zeer laag Vlaams profiel. En nu komen ze dus uit hun holen gekropen om de touwtjes in handen te nemen (cfr. VVB). Een soort "Mars door de Vlaamse instellingen" dus... Ik heb daar mijn bedenkingen bij. Maar wie ben ik...
![]() |
#480 | |
|
![]() Citaat:
Wil jij het nu alleen met de 'zuiveren' doen?
![]() |
![]() |