Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2004, 19:10   #461
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb
De vraag is van welke kant het geweld en het vandalisme komt. Volgens mij enkel van de kant van het NSV en de anarchisten. Alleszins niet van de kant van LSP/Blokbuster. Dus ja, als je anarchisten als extreem-links beschouwd zijn sommige extreem-linksen gewelddadig. Als je LSP als extreem-links beschouwd (wat ik doe, al verkies ik te term "radicaal links') zijn echter ook sommige extreem-linksen niet gewelddadig. Conclusie: Sommige extreem-linksen zijn gewelddadig, sommige niet. LSP/Blokbuster hoort bij die tweede categorie.

Niet zeveren hé!
* Wie organiseert jaarlijks een anti-NSV betoging? Antwoord: LSP-ALS-Blokbuster
* Op welke betoging zijn er elk jaar problemen ivm geweld, namelijk vandalisme, arrestaties,...? Antwoord: de anti-NSV betoging, georganiseerd door LSP-ALS-Blokbuster.

Kortom, jullie organiseren jaarlijks een activiteit waar de politie telkens de handen vol mee heeft en het feit dat sommige linkse betogers niet deelnemen aan dat geweld vergoeilijkt het zaakje niet. De overheid dient dan ook een verbod op te leggen aan LSP/Blokbuster/ALS/Int.Verzet om nog betogingen te organiseren.
Een voetbalploeg is dan ook gewelddadig als een aantal 'supporters' een rel schoppen na de match? Nu, ik denk niet dat die anarchisten supporters zijn van ons. Er waren trouwens en dat vergeet je vermelden mensen opgepakt die hebben deelgenomen aan jullie betoging. Van onze betoging werd er niemand opgepakt en was er geen enkel incident.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 10:50   #462
wb
Burgemeester

wb's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar wb
Standaard

Guderian, wat bedoel je precies met ANTI-ANTIFA (zie je onderschrift)?... Misschien kan je beter schrijven:

[size=6]"Ik ben een fascist en ik ben daar trots op. Zonder complexen!"[/size]
wb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 12:42   #463
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb
Guderian, wat bedoel je precies met ANTI-ANTIFA (zie je onderschrift)?... Misschien kan je beter schrijven:

[size=6]"Ik ben een fascist en ik ben daar trots op. Zonder complexen!"[/size]

Ik ben geen fascist maar verkies wel fascisme boven marxisme, liberalisme, anarchisme,...

Afijn, leuk te weten dat een Blokbusterke "plots" geïnteresseerd is in de Antifa-toestanden die zogezegd niet bestond in Vlaanderen.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 12:46   #464
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Een voetbalploeg is dan ook gewelddadig als een aantal 'supporters' een rel schoppen na de match? Nu, ik denk niet dat die anarchisten supporters zijn van ons.
De door jullie georganiseerde betoging trekt crapuul aan die gewelddaden pleegt. Jullie zijn niet te vergelijken met een voetbalploeg maar wel met de organiserende supportersvereniging.

Citaat:
Er waren trouwens en dat vergeet je vermelden mensen opgepakt die hebben deelgenomen aan jullie betoging. Van onze betoging werd er niemand opgepakt en was er geen enkel incident.
Gelukkig voor jou is deze vorm van negationisme niet strafbaar. Die 30 gearresteerden waren uiteraard door de kapitalistische media uitgevonden.
Oud 21 mei 2004, 12:49   #465
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Een voetbalploeg is dan ook gewelddadig als een aantal 'supporters' een rel schoppen na de match? Nu, ik denk niet dat die anarchisten supporters zijn van ons.
De door jullie georganiseerde betoging trekt crapuul aan die gewelddaden pleegt. Jullie zijn niet te vergelijken met een voetbalploeg maar wel met de organiserende supportersvereniging.

Citaat:
Er waren trouwens en dat vergeet je vermelden mensen opgepakt die hebben deelgenomen aan jullie betoging. Van onze betoging werd er niemand opgepakt en was er geen enkel incident.
Gelukkig voor jou is deze vorm van negationisme niet strafbaar. Die 30 gearresteerden waren uiteraard door de kapitalistische media uitgevonden.
Die hadden helemaal niets met onze betoging te maken. Anders zou het wel in alle kranten hebben gestaan.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2004, 12:50   #466
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Die hadden helemaal niets met onze betoging te maken. Anders zou het wel in alle kranten hebben gestaan.
Tuurlijk niet... Zoals ik al zei: een uitvindsel van de kapitalistische media om de revolutionaire voorhoede te treffen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be