![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aan al diegenen die stellen dat we een opleiding moeten zien als een investering: als mijn man zelf iemand moet gaan opleiden zijn we binnen de kortste keren failliet want dan geraken er geen goederen buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Minister
|
![]() Die fase zullen we zeker moeten doorspartelen maar bon, als je niet veel te verliezen meer hebt dan maakt dat ook al geen bal meer uit, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, de mensen die productief bezig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het andere resultaat is dat mensen die wel "meerwaarde" creeren daarvoor gestrafd worden.
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() Met 4 palen en een seurze kan je wel algemene ledenvergadering van
"Het 4de wereldsyndicaat" houden, dat wel. Maar ondernemen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Genoeg is genoeg!! Als een mens niets meer heeft worden het ratten die ze zover gedreven hebben dat ze dan ook over lijken gaan lopen als het moet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Banneling
|
![]() Ik zou niet overdrijven, meneer Huismans.
Of hij krijgt het door. Bewerken : sorry Huismans wordt Spieces. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 31 juli 2008 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Luiaards of geen luiaards we zijn allemaal van hetzelfde materiaal gemaakt dat maar even meegaat, dus jou stampen ze vroeg of laat ook in uwe put 2 meter diep. Pot jij maar en betaal maar je maandelijkse leningen af en zit maar met een hoop zorgen in uwe kop dat ge het allemaal kunt blijven bekostigen maar op het laatste van de rit sta jij nog even ver als in het begin, want de grond ga je toch in! ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 31 juli 2008 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij kan zich luxe veroorloven. Hij kan zich verre reizen veroorloven. Hij kan zich goed en beter eten veroorloven. De dopper zit thuis. Heeft tijd genoeg, maar kan er niks mee doen omdat hij de middelen niet heeft om er iets mee te doen. De werkmens zorgt er voor dat hij een mooie baan heeft waarin hij zichzelf kan ontplooien, dus das mooi meegenomen. Waarschijnlijk kan hij op kosten van de zaak nog iets leren of eens op reis gaan. Ziet u ? De werkmens heeft goed geleefd, de dopper heeft al die jaren verspild aan niksdoen en cafezitten. Laatst gewijzigd door Tavek : 31 juli 2008 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en nu moet ik er even vandoor - je kan de middeleeuwers hier intussen vast wel even alleen aan ![]() ![]() Heb ik tot nu toe altijd al gekunnen waarom zou het dan nu niet meer lukken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Banneling
|
![]() En hoe aantrekkelijk denk u dat een werkloze pauper is voor het andere geslacht ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik betaal ook voor mijn eigen gezondheidszorg. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Banneling
|
![]() De vraag blijft toch prangend.
Geef de doppers een lapje grond, 4 palen en een seurze... en het is in orde? Ik zie het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Banneling
|
![]() Al maar goed dat er een RVA en een Vdab is.
Het zou anders wat worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
jullie zitten gewoon in een vicieuze cirkel die je slechts kunt doorbreken als je beseft wat echt geluk is. ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 31 juli 2008 om 16:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |