![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Minister
|
![]() De Calimero reflex geillustreerd.
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 4 oktober 2008 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dank u toch. Om op uw wijze het calimero complex te ilustreren. Bang voor strafpunten. ........................My ass.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 4 oktober 2008 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoogst waarschijnlijk wegens de Belgicistische repressie. Ik denk dat Verschaeve zich genoodzaakt zag te vechten tegen een onland en daarbij niet kritisch was over bondgenoten die hij kon krijgen.
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een normale reporter/interviewer doet toch wel een beetje moeite om de geloofwaardigheid van zijn bron te controleren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verschaeve was 100% nazi. Tot het bittere eind. Hij heeft Vlaanderen aan Hitler verkocht omdat hij meer nazi dan Vlaming was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 4 oktober 2008 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "O dierbaar België, o heilig land der vaad'ren,"
Oei, een 'heilig land'. Staat dat niet zowat gelijk met garandeerd onheil? Een heilig land der vaad'ren. Wiens vaad'ren? "onze ziel en ons hart zijn u gewijd." De overgave is totaal, en de vraag of diegenen die het heilig land der vaad'ren niet in hun hart dragen wel een ziel kùnnen hebben, dringt zich op. "Aanvaard ons kracht en het bloed van ons aad'ren," Aanvaarden of opeisen? "wees ons doel in arbeid en in strijd." Ja, hop, doe eens wat moeite om een waardig doel te worden. Ge kunt beter, België. "Bloei, o land, in eendracht niet te breken," Van die eendracht is nog nooit echt veel in huis gekomen, hé, vandaar dat het met die bloei ook niet echt goed loopt. "Wees immer uzelf, en ongeknecht." Ik ben mezelf, en gij gaat mij niet knechten. Nu uw beurt nog. "Het woord getrouw, dat g'onbevreesd moogt spreken." 'Pour les flamands, la même chose'? 'Non'? "Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht." Ah, nu komt de aap uit de mouw! 't Is voor Albèèrt en z'n bende. Is dat verenigbaar met de rest van de woorden die we onbevreesd mogen spreken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 oktober 2008 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fascinans et tremendum, wel te verstaan!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() Ik beschouw het eerder een 'nederdaling ter helle'. Een verbond met Adolf, de opperduivel. Zijn christelijke ziel heeft hij in ieder geval verkocht. Dus Verschaeve is eigenlijk een 'Faust avant la lettre'. Een tragische figuur.
Laatst gewijzigd door system : 4 oktober 2008 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 4 oktober 2008 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Banneling
|
![]() Wie gelooft er nu opportunisten? Juist ja, linkse ratten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ergo, het Vlaams-nationalisme treft geen schuld aan de collaboratie?
![]() |
#479 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams-Nationalisme treft geen schuld, wel mensen die goede bedoelingen hadden om het Vlaams-nationalisme te helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik in mijn bad(niet bij mij thuis=dienstencentruum) al zoal zing,je zou verschieten
![]() |
![]() |
![]() |