![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst beweert ge dat ze 't helemaal niet zo slecht hebben als ik in m'n grootheidswaanzin durf denken, en nu vindt ge 't niet normaal dat die transfergeschiedenis mij ècht zo hoog zit, omdat ze het volgens u toch niet zo goed zouden hebben. Ik ken massa's mensen die het geld dat de Franse Gemeenschap elk jaar mag opsouperen tien keer beter zouden kunnen gebruiken, maar zolang die ogenschijnlijk bodemloze put aan de andere kant van de taalbarrière niet gevuld geraakt, is dat geld natuurlijk niet beschikbaar. Ik vind solidariteit een zeer schone zaak, maar niet op de voorwaarden die la Belgique stelt. Het minste dat de al dan niet behoeftige Walen zouden kunnen doen is tenminste een beetje solidariteit opbrengen wanneer wij bijvoorbeeld vragen om dat schooltje in Komen nu eens eindelijk fatsoenlijk te financieren, of niet langer als kippen zonder kop achter de 'vraie dimensionistes de Bruxelles' aan lopen. In de gegeven omstandigheden ben ik in elk geval liever solidair met pakweg de Haïtianen of de Congolezen. Ik heb die alleszins nog niet vaak horen mekkeren over de 'boches du nord' of de 'paysans incultes'. En ze maken ongelooflijk goede muziek.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 mei 2009 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Banneling
|
![]() Denk aan uw Boa vooraleer ge iemand overlaat met alle zonden Israels.
Laatst gewijzigd door system : 3 mei 2009 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() Nu dat ge het zegt. Tiens, dat had ik nog niet opgemerkt. Ik dacht dat ge Nederlander of Hollander waart en dan pas Vlaming.
Laatst gewijzigd door system : 3 mei 2009 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is meestal geen compliment.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit geval was het wèl zo bedoeld.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() Misschien heeft hij een lichte vergifting door kwikzilver. En zijn daardoor zijn smaakpapillen wat beschadigd. Dat mag men niemand kwalijk nemen. Laatst gewijzigd door system : 3 mei 2009 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 3 mei 2009 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar is uw vriendje kortaf alias rob roy hoeveel andere nicks hij ook gemaakt heeft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een soort marginaalvrije zondag voor de rest! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw geest produceert aan de lopende band fata morgana's. Het zou zelfs helemaal niet uitgesloten mogen worden dat uw geest zelf een luchtspiegeling is. Laatst gewijzigd door system : 3 mei 2009 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik ooit beweerd dat 'de Walen' 'dom en lui' zouden zijn? Kunt u die citaten even opdiepen, a.u.b.? Welke voetbalrellen staan u voor de geest? En hoe zit het met het schooltje in Komen? En de 'vraie dimension' voor Bruxelles?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 mei 2009 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee ik mis hem niet, blijkbaar kort van geheugen, maar dat verwonderd mij niet, eens meer in de Waalse bossen gaan wandelen met een leuke meid, je weet ,iet hoe je anders tegen het leven zou opkijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
|
![]() Citaat:
best dat we buren worden ipv in hetzelfde land te zitten. dan kunnen we nog altijd met een leuke meid in de Waalse bossen gaan wandelen. ist ni djimi? |
|
![]() |
![]() |