![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Klinkers gebruiken zou alvast helpen. "waar heb ik gezegd dat u moet afstappen op gesluierde vrouwen?" U hebt blijkbaar een kort geheugen. U zei letterlijk: "jij, als jonge man of vrouw, zou moeten op straat komen om ervoor te zorgen dat moslimvrouwen zoiets NIET zouden moeten dragen!!!" "blijkbaar is er niet alleen iets mis met uw klavier......" Met mijn geheugen is alles in orde, het uwe is wat van de korte kant merk ik zo... . "nog maar eens, niet dat ik er ook maar één seconde van uitga dat het enig verschil zal maken maar ik ben een volhouder....here goes: vermits u deel uitmaakt van een religie die zich altijd als groep profileert, bent u als lid van die groep medeverantwoordelijk voor het welzijn van de andere leden van die groep; indien u het met die gedachte niet eens bent, vrees ik dat we weer terecht gekomen zijn bij een andere uitspraak waarbij u zelf zei dat u rechten EN plichten had en niet enkel rechten waardoor ik ga denken dat dit hele religieuze gedoe een opportunistisch geurtje begint te krijgen." Natuurlijk is dat zo. Dat heb ik ook nooit ontkent, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 19 juni 2009 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niets! jij vergeleek het doopsel met de besnijdenis. Wat heeft het doopsel te maken met islam?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een doopsel is een traditie in de Christelijke wereld. Het zijn dus beide tradities, maar binnen en andere religie. Dat was het punt dat ik wilde maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en voetjes binden was een DUIZENDJARIGE traditie binnen de chinese wereld... so what?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2009 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat dit op z'n Weisse Rozeke betekent: ja ja je hebt gelijk, ik was mis.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In welke soera staat dat?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Na herhaaldelijk aandringen heb jij zelfs nog geen poging ondernomen. Laat uw sterkste kant nu maar eens zien, foutenschrijverke. Citaat:
3.118 O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. 5.51 O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bron: http://www.islamwijzer.nl/forums/vbn...eweld-en-fitna |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bewijst het nu zelf : dat is een onmogelijke opgave voor jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus met de originele koran komen (= uiteraard versie in het Arabisch), maar aangezien hier zowat niemand het Arabisch machtig is, dan toch zeker de Nederlandse of Engelse integrale vertaling. Dus niet de aangepaste versie, met allerlei weglatingen, van ene Linda Bogaert, of van die islamwijzer van u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Banneling
|
![]() Gaat u nu maar eerst eens de gehele originele koran lezen (en dus niet de koran voor domme dhimmies van Linda B et al) -in Nederlandse of Engelse integrale vertaling desnoods- en kom dan nog eens terug.
|
![]() |
![]() |