![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Not a word. Wel 20 minuten over één of andere Amerikaanse zanger. Ook op teletekst was het overlijden van Yasmine al "verdreven" naar de "amusementspagina's" ![]() Voor mij was dat er ver over. Maar als het klopt wat u zegt, is mijn kritiek op de VRT overdreven. Valt me trouwens mee dat Yasmine hier veel meer aandacht krijgt (die ze verdiend) dan dienen yank. Vraagje: is er een link naar de Rode Loperuitzending?
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 27 juni 2009 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het Internet is als objectief medium trouwens al lang naar de vaantjes.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 27 juni 2009 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier kan je nog de VRT-hommages bekijken : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...smine/1.552833 Laatst gewijzigd door Zipper : 27 juni 2009 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Staatssecretaris
|
![]() Thanks Zipper
![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En nu reageer ik hier niet meer op. Het oprecht rouw betuig van de mensen die iets voelden voor de overledene is reeds meer dan genoeg ontheiligt.
![]() |
![]() |
#466 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is inderdaad erg jammer Edwinsvds, maar wat mij betreft blijven de rouwbetuigingen van de anderen kaarsrecht overeind staan.
Dat zijn nu eenmaal de consequenties van het Internet en een discussieforum. Yasmines leven en levenseinde zijn nu eenmaal controversieel. Ik ben in elk geval zeer blij dat ik haar een paar keer kort in levende lijve gezien heb. Een heel grote Madame en een tof Mens die de moeite waard was. En dat is een zeldzaamheid.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 27 juni 2009 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds 20-12-1830
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben nog steeds niet gestraft. Mocht ik nu voor 1815 geleefd hebben. Ik zou ergens aan het wegkwijnen zijn in een of andere stinkende gevangenis. Of erger.
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 27 juni 2009 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Parlementslid
|
![]() Nee. Een gedwongen huwelijk met een alcoholist.
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Parlementslid
|
![]() Jezus pleegde zelfmoord.
![]() |
#480 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amai, nu zal baby Jezus nogal wenen...
|
![]() |
![]() |