![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En geef en 'passant' - als je dan toch bezig bent met die 'lasten' op te noemen - ook eens een 'bewijs' van dat 'feit'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 juli 2009 om 19:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar mijn ervaring is de brutaliteit in Antwerpen stukken aggressiever. De VB-scores in Antwerpen zijn er IMO een bewijs voor. En 't is ook niet uit pure fantasie dat ik nu weer in Brussel heb verkozen te wonen, noch om Frans te spreken. Indien je met Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwestie van superioriteitsgevoel en opgekropte aggressiviteit, amaai! ![]() Citaat:
PS, ik enkele weken nog eens "aan de Midi" uit eten geweest, héél relax ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 juli 2009 om 20:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En was het lekker?
Zelf onlangs nog aan Noord geweest, veel junkies van allochtone afkomst, rond het station en bedelaars. Maar geen agressie, veel winkelede mensen en ook lekker gegeten! Maar ondanks die leuke ervaring zie ik dit niet als "bewijs" dat er in die wijken geen problemen zijn. Maar ik vond de sfeer minder agressief dan in Antwerpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
u bent een leugenaar. Ik kom dagdagelijks voor mijn werk in brussel en bijhorende gemeenten en brussel is niet zo leuk als u stelt. Als enkel dubbelparkeren het probleem was, deden we het toch gewoon allemaal. U liegt. Niet alleen als u posts van hier aanhaalt, maar ook als u over uw ervaringen schrijft.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 16 juli 2009 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee, Filo liegt helemaal niet! Maar omdat hij persoonlijk weinig ervaring heeft met de minder aangename kanten van het multicultuele leven bestaan die problemen niet,dat kun je een filosoof niet kwalijk nemen!
![]() Laatst gewijzigd door alice : 16 juli 2009 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Parlementslid
|
![]() Plezant, leuk maar eigenlijk doelloos, onproductief en tijdrovend.
Wat en gelul, gezeik en zenuwslijtende bekommernissen over een fenomeen dat de laatste vijf decennia met de ongestoorde regelmaat van een Zwitserse horloge door de opeeenvolgende regeringen tot stand is gekomen. Ze zijn er en naar alle waarschijnlijkheid zullen ze blijven ook. Ze zijn niet meer weg te halen uit ons dagdagelijks leven. Aan wie de schuld? De Politici: Eigenlijk hebben deze niet meer gedaan dan waarvoor zij door een meerderheid werden aangesteld. De extreem rechtse oppositiepartijen ?: Hun 'falen' is eigenlijk te wijten aan een overgrote meerderheid van bangerige en niet of uiterst slecht ingelichte kiezers. De Noord-Afrikaanse Inwijkelingen zelf ?: Om straatarme mensen er toe te bewegen om met het weinige dat ze bezitten zulks een onzekere en gevaarlijke reis te ondernemen, moet de belofte van een betere toekomst in Europa toch goed zijn gepromoot. De uiterst moeilijke en harde levensvoorwaarden, waarmee deze Allochtonen in hun land van herkomst te kampen hebben, buiten beschouwing gelaten: Hoed af voor die dappere mensen, alhoewel hun aanwezigheid mijn geluk ook niet ten goede komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Froummers die spreken over 'de allochtonen' zeggen krek hetzelfde. Enige consequentie in je gedachtengang zou niet misstaan...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 17 juli 2009 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat ken jij zo in Brussel?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Groepjes Nederlandse jongeren die in België komen feesten (lees: ruzie komen zoeken). Ik en mijn kameraden zijn al diverse keren slachtoffer geweest van verbale en vooral fysieke agressie, al hebben de agressors meer slaag gekregen dan ik en mijn kameraden
![]() Maar dat is nog niets in vergelijking met de overlast die Nederlandse drugsbaronnen in de grensstreek veroorzaken. Gisteren hebben ze hier weer een klopjacht gehouden op 2 'zware jongens' die poogden een gewapende homejacking uit te plegen. En vorige maand hebben ze een grote drugsbende weten ontmaskeren. Bron: http://www.nieuws.nl/559540 |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die feiten zijn in de grensstreek algemeen bekent.
Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 19 juli 2009 om 03:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat zit jij nu weer te brabbelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat je de overeenkomsten in de respectievelijke argumentaties niet begrijpt kan ik niets aan verhelpen.
Gelet op de inhoud van je laatste posts verwondert mij trouwens niet eens.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 19 juli 2009 om 04:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Schepen
|
![]() Om het kort te stellen, ik durf zeggen dat bijna geen enkele wijk mij onbekend is. Niet dat ik de plaatsnamen allemaal ken, maar ik ik kom/kwam regelmatig in brussel en randgemeenten. Marollen, lemmens, noord & zuid, centrum,... Meestal eerder de verloederde kanten. en u?
![]() |
#480 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het zou echter verkeerd zijn de huidige situatie in overwegend de grootsteden als multicultureel te bestempelen. Ruw uitgedrukt kan gesteld worden dat de meeste Allochtonen naar Europe zijn gekomen om met de moed van de wanhoop hun ondraaglijke levensvoorwaarden in hun eigen land van herkomst in te ruilen voor het ‘dolce-farniete leventje’ zoals het getoond wordt op televisie en Internet. Voor de meesten is het dan ook wel een bittere te slikken pil te merken dat het Europees rijke welvaartleventje slechts in het bereik ligt van een beperkte minoriteit. Het resultaat van deze ontgoochelingen en frustraties vind men uiteraard terug in de toestanden die U citeert. Voor de meeste mensen (Autochtonen en Allochtonen) betekent eigenlijk het ‘Multicultureel’ : Verscheidene etnische groepen tegen hun wil in verplichten met elkaar samen te leven, liefst met behulp van overtuiging maar als het niet anders kan: ook met dwangmaatregelen (anti-racistenwet - positieve discriminatie enz). Van de ongemakken ervan geniet zowat iedereen die ermee gekonfronteerd is, slechts de welmenende ''3 aapjes-symboliek Politici'' worden ervoor vergoed. |
|
![]() |
![]() |