![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Seriously? Is dat uw weerwoord?
"De een heeft er meer vermoord dan de ander?" Kijk, ik ga nog eens heel erg duidelijk proberen zijn: iedereen staat vrij te aanbidden, volgen, adoreren, liefhebben, geloven in wie of wat hij zelf wil. Je kan in een vrije samenleving alleen die vrijheid inperken wanneer de algemene vrijheid of veiligheid in het gedrang is. En eerlijk gezegd sta jij nu veel dichter bij die bedreiging dan N-SA, ongeacht welke tatoeages op hun nek staan geplaatst, want jij pleit openlijk voor het beknotten van de N-SA terwijl ze bij mijn weten (nog) niets hebben misdaan, ook niet het beknotten van "bolsjewieken" en andere marxisten.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hitler een revolutionair? Ik betwijfel of er ooit een grotere 'hoer van het kapitaal' dan AH op deze planeet heeft rondgedoold.
![]() |
#463 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat betekent "hoer van het kapitaal" trouwens? Misschien dat je daar met je links-extremistische vriendjes goed mee scoort, maar iin een normale discussie raakt dit kant noch wal. Laatst gewijzigd door xrc : 11 juni 2010 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mensen die nazisme propaganderen, propaganderen uitroeiing. En uitroeiing is verboden.(spijtig voor je) Opdoeken die N-SA-handel, en geef de skinheads allemaal goede psychiatrische begeleiding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: Je alludatie dat ik een fan zou zijn van uitroeiing pik ik trouwens niet. Voor moest het u nog niet zijn opgevallen, sta ik ideologisch vrij ver van N-SA, maar goed, dat deert u wellicht niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Uw kleinburgerlijke bekommernissen interesseren mij anders ook niet bijster veel, maar dat geheel terzijde.
![]() |
![]() |
#467 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat je Ché Guevara vergelijkt met Hitler is gewoonweg absurd. Nogmaals, Hitler construeerde een heel uitroeiingsapparaat....Wat deed Ché...Wat gevochten in de Cubaanse revolutie....Een revolutie ontketenen met 50 guerrilleros in Bolivië...Op t-shirts staan...Komaan man, get real. Laatst gewijzigd door onnoembaar : 11 juni 2010 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik verdedig het recht om te zeggen en denken wat je wil, daarom heb ik mij deze mening nog niet toegedaan. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Minister-President
|
![]() Che en Hitler waren beiden massamoordenaars. In hitlers geval was het aantal groter. Maar er zijn boeken of getuigenissen die beweren dat Ché kernwapens wou inzetten, dus had hij ook wel aan Hitlers aantal kunnen geraken, maar nu is het niet zo.
Dat idioten rondlopen met een t-shirt van che mij niet gelaten, als gasten een hakenkruis op hun arm tatoeren, mij niet gelaten. Iedereen is vrij te geloven wat hij wil. Wat de N-SA betreft, hoeveel man zijn dat? evenveel als de BUB? |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Guevara vocht mee in een revolutie, daarbij vermoordde hij verschillende mensen voor 'het hoger doel'. Het verschil met Hitler is niet alleen de schaal waarop de nazi's mensen afmaakten. Het is ook het feit dat het niet ging om mensen die omkwamen tijdens gevechten, of werden geëxecuteerd achteraf, maar dat de nazi's op industriële, zeer weloverwogen en goed georganiseerde wijze een heel volk wouden uitroeien! Het is het verschil tussen een bad-guy uit een hollywoodfilm en een geschifte professor uit een cartoon.
![]() |
![]() |
#472 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar we dwalen af. Punt is dat iedereen maar moet rondlopen in wat hij zelf wil. Ik vind het onfatsoenlijk, dat is iets anders, maar om nu concrete stappen te ondernemen om ze de mond te snoeren, vind ik dan weer een stap te ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben via een andere discussie op facebook ook een NSA'er tegengekomen die zijn hitlersympathieën niet onder stoelen of banken stak.
Hij staat hier mee op deze foto ![]() En het is dezelfde dude als met de zonnebril in het midden met zijn armen gekruisd, deze foto zal jullie allemaal al welbekend zijn. ![]() Dit is die dude met 14 88 getatoeëerd op zijn nek, een van zijn maten ![]() Al deze foto's heb ik gevonden op zijn facebook profiel (die hij openstelde voor iedereen) Doet het NSA geen afstand van zulke figuren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Vreemdeling
|
![]() De beste was ik nog vergeten...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
KevinVDE.88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag die Kevin niet zijn eigen mening hebben, mag het nog even ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |