![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 24 september 2010 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof is iets persoonlijk en hoort in mijn ogen niet thuis op scholen en al zeker niet in de geest van een kind dat is in mijn ogen indoctrinatie . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij ons op school een aantal jaren geleden werd er gebeden tijdens de lessen. Het hangt eigenlijk een beetje af van je leerkracht. Ik had een wiskunde leerkracht die bij aanvang van de les eerst een weesgegroetje verrichte samen met ons. De andere leerkrachten zoals de godsdienst leerkracht, hielden gewoon een moment van bezinning wekelijks/maandelijks.
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb een redelijk grote vriendenkring en daar horen een aantal moslims toe , wel ik kan u verzekeren dat deze niet veel verschil hebben met een gematigd christen . Haat komt uit de monden van mensen zoals jij al dan niet moslim , christen , atheist die alles veralgemenen en 0,0 nuanceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De islam de meest xenofobe barbaarse en veroveringsreligie. Leg dat maar eens uit aan de hand van uw quote. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schandalig in mijn ogen .... laat die kinderen hun geest met rust . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
|
![]() Maja het gaat hier wel om een katholieke school hé dus ge kunt zoiets wel verwachten. Maar ik snap uw punt ook wel anderzijds.
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Banneling
|
![]() Ik geloof je niet. Ik roep ieder op waar beginnen ze nog met een gebed? Ik ken geen enkele school. Zelfs toen ik jong was werd er niet meer gebeden wel een bezinning. Mensen die de islam een warm hart toedragen zullen als de kippen erbij zijn om dit belachelijk standpunt te verdedigen. Ik roep daarom ieder op om de islambeschuldigingen tegen te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb 30 jaar geleden verschillende 'katholieke' scholen gedaan en toen waren dagelijkse gebeden al belachelijk ouderwets.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 24 september 2010 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat het in bepaalde regio's geisoleerd zit , ik ben op zoek naar een oud krantenknipsel van mijn regio waar een fanatiek Clubje Katholieken een school wil met extreem godsdienstige opvoeding ... even geduld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
|
![]() Ik ben nog niet lang van de schoolbanken en ik heb nog moeten bidden hoor. Ik kan me nog herinneren dat ik in het jaar 2001 2 maal per dag moest bidden. Ik vind dat niet onbegrijpelijk, ik heb namelijk op een katholieke school gezeten. De enigen die niet meebaden waren ik en 2 andere atheïstische jongens. U gelooft natuurlijk wat u zelf wilt.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 24 september 2010 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moslims dringen hun religie op. Ze wensen halal en hoofddoeken. Ook al zijn dit barbaarse gebruiken. Meisjes in onze straten moeten opletten. u bent iemand die niet gelovigen haat. U bent verbitterd wellicht omdat u geen andere vrienden hebt buiten enkele moslims. Ik heb wel geen medelijden met je. Het was en blijft uw keuze om halal te eten en de hoofddoeken aan te prijzen. Waarschijnlijk hebt u graag een onderdanige vrouw dan een stoere knappe vlaamse. Laatst gewijzigd door grimbergen : 24 september 2010 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |