Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2010, 17:49   #461
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Nee grim ik ben tegen dierenmishandeling en tegen het onnatuurlijk en gruwelijk kweken van dieren , het leven dat het dier had voor het slachten is ook belangrijk om te weten ... iets waar jij waarschijnlijk geen weet van hebt door gebrek aan interesse . Uw interesse gaat denk ik enkel uit naar de haat tegen een religie . De rest van uw post .... .
Ik geef om dieren vandaar mijn pleidooi tegen halal. Ik eet en koop uitsluitend biologisch en fair trade. Ik eet geen paard, varken of konijn. Slechts af en toe rundslvlees. Kalkoen en kip dan wel dagelijks. Wat doe jij zoal voor de dieren? Dan heb ik het niet over je liefde voor halal. Ik heb het recht om een religie te minachten. Haat komt alleen uit de monden van mensen die de islam in hun hart dragen. Raar dat net jij die een pleidooi houdt voor halal dat woord in de mond neemt.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 24 september 2010 om 17:52.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 17:49   #462
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Wie zijn kinderen halal laat eten is mesjogge.
Wie zijn kinderen geen bezinnigsmoment gunt is mesjogge.
Wie zijn kinderen opleert dat de hoofddoek goed is is mesjogge.
Wie zijn kinderen leert dat de koran een heilig boek is is mesjogge.

Voor de dwaallichten is een gebed natuurlijk den duivel behalve als het een koranvers is. Om te gieren wat je hier allemaal leest.

Geloof is iets persoonlijk en hoort in mijn ogen niet thuis op scholen en al zeker niet in de geest van een kind dat is in mijn ogen indoctrinatie .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 17:51   #463
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zou wel een groot toeval zijn moest dit de enige gebedschool zijn .
Inderdaad.

Bij ons op school een aantal jaren geleden werd er gebeden tijdens de lessen. Het hangt eigenlijk een beetje af van je leerkracht. Ik had een wiskunde leerkracht die bij aanvang van de les eerst een weesgegroetje verrichte samen met ons. De andere leerkrachten zoals de godsdienst leerkracht, hielden gewoon een moment van bezinning wekelijks/maandelijks.
Oud 24 september 2010, 17:53   #464
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik geef om dieren vandaar mijn pleidooi tegen halal. Ik heb het recht om een religie te minachten. Haat komt alleen uit de monden van mensen die de islam in hun hart dragen. Raar dat net jij die een pleidooi houdt voor halal dat woord in de mond neemt.

Ik heb een redelijk grote vriendenkring en daar horen een aantal moslims toe , wel ik kan u verzekeren dat deze niet veel verschil hebben met een gematigd christen . Haat komt uit de monden van mensen zoals jij al dan niet moslim , christen , atheist die alles veralgemenen en 0,0 nuanceren.
Oud 24 september 2010, 17:53   #465
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Geloof is iets persoonlijk en hoort in mijn ogen niet thuis op scholen en al zeker niet in de geest van een kind dat is in mijn ogen indoctrinatie .
Maar toch draag je de islam een warm hart toe. Hoe zou dat komen?
De islam de meest xenofobe barbaarse en veroveringsreligie. Leg dat maar eens uit aan de hand van uw quote.
Oud 24 september 2010, 17:54   #466
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Inderdaad.

Bij ons op school een aantal jaren geleden werd er gebeden tijdens de lessen. Het hangt eigenlijk een beetje af van je leerkracht. Ik had een wiskunde leerkracht die bij aanvang van de les eerst een weesgegroetje verrichte samen met ons. De andere leerkrachten zoals de godsdienst leerkracht, hielden gewoon een moment van bezinning wekelijks/maandelijks.

Schandalig in mijn ogen .... laat die kinderen hun geest met rust .
Oud 24 september 2010, 17:55   #467
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
.

Hoe kom je bij die stelling Grim ?
Oud 24 september 2010, 17:56   #468
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Maja het gaat hier wel om een katholieke school hé dus ge kunt zoiets wel verwachten. Maar ik snap uw punt ook wel anderzijds.
Oud 24 september 2010, 17:56   #469
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb een redelijk grote vriendenkring en daar horen een aantal moslims toe , wel ik kan u verzekeren dat deze niet veel verschil hebben met een gematigd christen . Haat komt uit de monden van mensen zoals jij al dan niet moslim , christen , atheist die alles veralgemenen en 0,0 nuanceren.
Ik verspreid geen haat. Ik ben tegen halal. Ik ben tegen de hoofddoeken. De grootste verspreider van haat en angst op onze straten. Het zijn mensen zoals jij die de islam verdedigen die een graf delven voor de verdere generaties. Moslims zullen altijd hun religie opdringen. Omdat ze dat moeten.
Oud 24 september 2010, 17:57   #470
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
De moslimas de dragers van de hoofddoeken dat zijn diegene die kinderen indoctrineren. Liever een moment van bezinning dan constant te worden vernederd en uitgescholden omdat meisjes zich niet bedekken.
Oud 24 september 2010, 17:59   #471
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
De islam de meest xenofobe barbaarse en veroveringsreligie. Leg dat maar eens uit aan de hand van uw quote.
Citaat:
Dwarsligger :
Een persoonlijkheid die hen belet zich volledig aan te passen
aan een systeem dat ze als knellend ervaren,
omdat de ruimte er ontbreekt zelf de regie over het eigen leven te voeren.
Het niet willen aanpassen aan de maatschappij wekt enorm veel sympathie op bij de identieke linkiewinkies..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 17:59   #472
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Maja het gaat hier wel om een katholieke school hé dus ge kunt zoiets wel verwachten. Maar ik snap uw punt ook wel anderzijds.
Ik geloof je niet. Ik roep ieder op waar beginnen ze nog met een gebed? Ik ken geen enkele school. Zelfs toen ik jong was werd er niet meer gebeden wel een bezinning. Mensen die de islam een warm hart toedragen zullen als de kippen erbij zijn om dit belachelijk standpunt te verdedigen. Ik roep daarom ieder op om de islambeschuldigingen tegen te gaan.
Oud 24 september 2010, 18:00   #473
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Het niet willen aanpassen aan de maatschappij wekt enorm veel sympathie op bij de identieke linkiewinkies..
Ik begrijp het nog steeds niet. Ze komen zot van een moment van bezinning. Terwijl de hoofddoeken en halal de lucht worden ingeprezen.
Oud 24 september 2010, 18:00   #474
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Onbegrijpelijk..
Ik heb 30 jaar geleden verschillende 'katholieke' scholen gedaan en toen waren dagelijkse gebeden al belachelijk ouderwets..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 18:01   #475
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik verspreid geen haat. Ik ben tegen halal. Ik ben tegen de hoofddoeken. De grootste verspreider van haat en angst op onze straten. Het zijn mensen zoals jij die de islam verdedigen die een graf delven voor de verdere generaties. Moslims zullen altijd hun religie opdringen. Omdat ze dat moeten.
Ik ken geen enkel Moslim persoonlijk die zijn geloof opdringd ??... Enkel de shariapipo's en aanverwante groepjes met hetzelfde niveau als het vlaams behang zijn zo . Ik heb 2 trouwpartijen van moslims meegemaakt waar ik zelfs rode wijn kreeg omdat ze wisten dat ik daar fan van ben ... geloof opdringen ?? Ik denk dat jij dringend eens vanachter uw PC moet komen en de wereld moet verkennen volgens mij ben jij een verbitterde eenzaat , ik begin eigenlijk medelijden met u te krijgen .

Laatst gewijzigd door Wisord : 24 september 2010 om 18:06.
Oud 24 september 2010, 18:02   #476
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik geloof je niet. Ik roep ieder op waar beginnen ze nog met een gebed? Ik ken geen enkele school. Zelfs toen ik jong was werd er niet meer gebeden wel een bezinning. Mensen die de islam een warm hart toedragen zullen als de kippen erbij zijn om dit belachelijk standpunt te verdedigen. Ik roep daarom ieder op om de islambeschuldigingen tegen te gaan.
Ik lieg niet. Zoek maar eens goed rond naar katholieke scholen in St Niklaas waar wel degelijk nog wordt gebeden. En verder, ga ik me niet verantwoorden tegenover 1 vlaamse wijsneus die denkt dat de zon uit zn kont schijnt.
Oud 24 september 2010, 18:03   #477
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Onbegrijpelijk..
Ik heb 30 jaar geleden verschillende 'katholieke' scholen gedaan en toen waren dagelijkse gebeden al belachelijk ouderwets..

Het kan zijn dat het in bepaalde regio's geisoleerd zit , ik ben op zoek naar een oud krantenknipsel van mijn regio waar een fanatiek Clubje Katholieken een school wil met extreem godsdienstige opvoeding ... even geduld.
Oud 24 september 2010, 18:04   #478
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Onbegrijpelijk..
Ik ben nog niet lang van de schoolbanken en ik heb nog moeten bidden hoor. Ik kan me nog herinneren dat ik in het jaar 2001 2 maal per dag moest bidden. Ik vind dat niet onbegrijpelijk, ik heb namelijk op een katholieke school gezeten. De enigen die niet meebaden waren ik en 2 andere atheïstische jongens. U gelooft natuurlijk wat u zelf wilt.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 24 september 2010 om 18:05.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 18:04   #479
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
1 vlaamse wijsneus die denkt dat de zon uit zn kont schijnt.

looooooooooool nu zijn we weer vertrokken waar is Alice ??
Oud 24 september 2010, 18:05   #480
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ken geen enkel Moslim persoonlijk die zijn geloof opdringd ??... Enkel de shariapipo's en aanverwante groepjes met hetzelfde niveau als het vlaams behang zijn zo . Ik heb 2 trouwpartijen van moslims meegemaakt waar ik zelfs rode wijn kreeg omdat ze wisten dat ik daar fan van ben ... geloof opdringen ?? Ik denk dat jij dringend eens vanachter uw PC moet komen en de wereld moet verkennen volgens mij ben jij een verbiiterde eenzaat ik begin medelijden met u te krijgen .
Ik ben een verbitterde eenzaat omdat ik niet welkom ben op moslimfeestjes.

Moslims dringen hun religie op. Ze wensen halal en hoofddoeken. Ook al zijn dit barbaarse gebruiken. Meisjes in onze straten moeten opletten. u bent iemand die niet gelovigen haat. U bent verbitterd wellicht omdat u geen andere vrienden hebt buiten enkele moslims. Ik heb wel geen medelijden met je. Het was en blijft uw keuze om halal te eten en de hoofddoeken aan te prijzen. Waarschijnlijk hebt u graag een onderdanige vrouw dan een stoere knappe vlaamse.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 24 september 2010 om 18:09.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be