Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 27 september 2010, 17:00   #461
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Kawadude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger Bekijk bericht
Mijn kak stinkt tenminste niet.
Tja, je blijft de realiteit ontkennen, hé?

Alle kak stinkt, m'n beste. U mag dat rozengeur noemen, voor iedere andere persoon zal dat een stank zijn.
Kawadude is offline  
Oud 27 september 2010, 17:08   #462
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kawadude Bekijk bericht

Alle kak stinkt, m'n beste. U mag dat rozengeur noemen, voor iedere andere persoon zal dat een stank zijn.
Ik ga er voorlopig niet van uit dat u zich een degelijke plaats verworven hebt in de parfumbusiness.
system is offline  
Oud 27 september 2010, 17:18   #463
schaveiger
Minister-President

schaveiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
System, één vraagje buiten gans de discussie hier.
Wordt jij nu zelf niet depressief van op dat zuur bakkes van uw avatar te moeten kijken?
Iedereen heeft niet het voorrecht om de smoel van ene Geert Bourgeois als charismatiek te ervaren en niemand verbied je ze als avatar te gebruiken.
Oud 27 september 2010, 17:19   #464
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:

Als julie toch zo graag willen dat er niet meer op de flaminganten gekakt wordt dan raad ik je aan om:

1. julie jaarlijkse ijzerbedevaart een federaal beeld te geven. Er zijn evenredig evenveel walen als vlamingen die er hun leven gelaten hebben.
2. julie jaarlijkse ijzerwake af te schrijven.
3. julie jaarlijks "zangfeest" depolitiseren.
4. ophouden met het bekladden van zij die het niet met julie eens zijn.
5. ophouden met slogans �* la "eigen volk eerst"
6. ophouden met julie immigrantenhaat

Als er iemand is die de vlaams/waalse hetze steeds opstookt dan zijn julie dat wel.
Laten we nu terug naar de titel van gaan nml "de bokkesprongen".

Laatst gewijzigd door schaveiger : 27 september 2010 om 17:29.
schaveiger is offline  
Oud 27 september 2010, 17:20   #465
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U blijkbaar wel.
Dat ik er zou depressief van worden weet ik, maar dat was niet de vraag. Ik Vroeg of jij daar zelf niet depressief van wordt? Je verstaat de vraag toch hoop ik?.
Garry is offline  
Oud 27 september 2010, 17:30   #466
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn grootvader was geen lid van het VNV. En mijn vader was nog minder lid van de VMO.

Ik zeg alleen dat als men gaat neuzen in de familiepapieren van menig Vlaams-nationalistische voortrekkers van nu, dan stuit men vaak op mensen die fout waren in de oorlog. En niet alleen fout, maar goed fout.
En als men gaat neuzen in de familiepapieren van wie dan ook dan stuit men vaak op mensen die fout waren in de oorlog. Met 500.000 collaboratie-dossiers zou het zelfs heel verwonderlijk zijn een 'propere' familie te vinden. Behalve natuurlijk onder BWP-collaborateurs die hun eigen dossiers na de oorlog hebben opgekuist, of onder families uit de steden waar men systematisch alle archiefmateriaal heeft vernietigd, inclusief Brussel, Luik en Charleroi.

Maar de Belgische KGB is een beetje blind en gaat alleen neuzen in de familiepapieren van menig Vlaams-nationalistische voortrekkers. Omdat Vlaams nu eenmaal slecht is en Waals goed. Dit heeft dus niets met enige vorm van objectiviteit te maken, het is gewoon onderdeel van de belgicistische agitprop.
fonne is offline  
Oud 27 september 2010, 17:31   #467
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat ik er zou depressief van worden weet ik, maar dat was niet de vraag. Ik Vroeg of jij daar zelf niet depressief van wordt? Je verstaat de vraag toch hoop ik?.
Maar u blijkbaar mijn antwoord niet.
system is offline  
Oud 27 september 2010, 17:32   #468
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft BDW openlijk spijt vertoont over zijn familiaal verleden ? Zoja, zeg me waar en waqnneer.
En hoeveel Walen heeft zijn vader in de ovens gestopt?
fonne is offline  
Oud 27 september 2010, 17:33   #469
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Kawadude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als julie toch zo graag willen dat er niet meer op de flaminganten gekakt wordt dan raad ik je aan om:

1. julie jaarlijkse ijzerbedevaart een federaal beeld te geven. Er zijn evenredig evenveel walen als vlamingen die er hun leven gelaten hebben.
2. julie jaarlijkse ijzerwake af te schrijven.
3. julie jaarlijks "zangfeest" depolitiseren.
4. ophouden met het bekladden van zij die het niet met julie eens zijn.
5. ophouden met slogans �* la "eigen volk eerst"
6. ophouden met julie immigrantenhaat

Als er iemand is die de vlaams/waalse hetze steeds opstookt dan zijn julie dat wel.
Laten we nu terug naar de titel van gaan nml "de bokkesprongen".
Ik voel me door geen van de 6 punten persoonlijk aangesproken, dus probeer nog eens.
Kawadude is offline  
Oud 27 september 2010, 17:36   #470
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar u blijkbaar mijn antwoord niet.
Ik zal de vraag anders stellen: waarom de keuze voor de man die azijn door zijn aderen heeft vloeien als avatar? Gewoon uit interesse...
Oud 27 september 2010, 17:38   #471
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Ik zal de vraag anders stellen: waarom de keuze voor de man die azijn door zijn aderen heeft vloeien als avatar? Gewoon uit interesse...
Wie zegt dat die man azijn in zijn aderen heeft? Straks gaat u hem nog afschilderen als een vertegenwoordiger van 'De Blauwe Hand'.

Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 17:38.
system is offline  
Oud 27 september 2010, 17:50   #472
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het 'demoniseren' heeft natuurlijk niet louter te maken met communautaire problemen. JMDD moet maw zijn mond houden.
Volgens mij heeft hij hem nooit gedemoniseerd.
En zijn mond houden, waarom zou dat moeten ?
Zolang de Franstaligen het hier niet helemaal voor het zeggen hebben, zal er nog wel vrijheid van meningsuiting zijn, tot spijt van wie het benijdt.
De gemuilkorfde is offline  
Oud 27 september 2010, 17:51   #473
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Ik ga er voorlopig niet van uit dat u zich een degelijke plaats verworven hebt in de parfumbusiness.
En ik ga ervan uit dat de kak van Schaveiger net zo stinkt als die van ieder menselijk wezen.
En aan zijn commentaren te lezen, nog 3 keer erger.
Oud 27 september 2010, 17:57   #474
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
En ik ga ervan uit dat de kak van Schaveiger net zo stinkt als die van ieder menselijk wezen.
En aan zijn commentaren te lezen, nog 3 keer erger.
Wees ervan verzekerd dat ik in deze geen moeite ga doen om na te gaan om mij te verzekeren of u de waarheid wel vertelt.

Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 17:57.
system is offline  
Oud 27 september 2010, 17:57   #475
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Mijnheer system,

Fout zitten is uiteraard nooit goed te keuren.

En ja, men kan inderdaad blijven verontwaardigd zijn over gebeurtenissen van méér dan vijfenzestig jaar geleden. Ik vind het evenwel minstens net zo erg dat sommigen vandaag even fout zitten.

Hebt u bijvoorbeeld wel eens aandacht voor de lezerscommentaren in uw Franstalige pers ? Is het u dan nog niet opgevallen dat sommigen daarin een overduidelijk racistische visie ten aanzien van de Vlamingen ventileren ? Is het u evenmin opgevallen dat bedoelde pers die racistische commentaren niettemin probleemloos publiceert en deze aldus publiek verspreidt ? Is het u tenslotte nooit opgevallen dat het Belgisch regime, in casu de Belgische justitie, dat alles even probleemloos laat gebeuren ?

Ofwel is dat alles u inderdaad nooit opgevallen, en dan wordt het echt wel de hoogste tijd dat u daar aandacht aan geeft ;

ofwel is het u wel degelijk reeds opgevallen, maar vindt u het niet erg, of keurt u het zelfs goed : ik heb het u hier in ieder geval nooit weten afkeuren.

En dan zeg ik u : ik vind uw selectieve verontwaardiging minstens even verwerpelijk als hetgeen één of ander lid van uw familie vijfenzestig jaar geleden eventueel mispeuterd zou hebben.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 27 september 2010 om 18:00.
Gwylan is offline  
Oud 27 september 2010, 17:59   #476
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mijnheer system,

Fout zitten is uiteraard nooit goed te keuren.

En ja, men kan inderdaad blijven verontwaardigd zijn over gebeurtenissen van méér dan vijfenzestig jaar geleden. Ik vind het evenwel minstens net zo erg dat sommigen vandaag even fout zitten.

Hebt u bijvoorbeeld wel eens aandacht voor de lezerscommentaren in uw Franstalige pers ? Is het u dan nog niet opgevallen dat sommigen daarin een overduidelijk racistische visie ten aanzien van de Vlamingen ventileren ? Is het u evenmin opgevallen dat bedoelde pers die racistische commentaren niettemin probleemloos publiceert en deze aldus publiek verspreidt ? Is het u tenslotte nooit opgevallen dat het Belgisch regime, in casu de Belgische justitie, dat alles even probleemloos laat gebeuren ?

Ofwel is dat alles u inderdaad nooit opgevallen, en dan wordt het echt wel de hoogste tijd dat u daar aandacht aan geeft ;

ofwel is het het wel degelijk reeds opgevallen, maar vindt u het niet erg, of keurt u het zelfs goed : ik heb het u hier in ieder geval nooit weten afkeuren.

En dan zeg ik u : ik vind ik uw selectieve verontwaardiging minstens even verwerpelijk als hetgeen één of ander lid van uw familie vijfenzestig jaar geleden eventueel mispeuterd zou hebben.
Natuurlijk heb ik dit afgekeurd. En meer bepaald door te stellen dat het evident is dat Bart Dewever geen nazi is. Ik heb er zelfs aan toegevoegd dat ik over zulke domme en dwaze uitspraken geen woorden aan vuil wil maken. Ik ga ervan uit dat Dewever een overtuigd democraat is. Dat is nogal wiedes.

Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 18:01.
system is offline  
Oud 27 september 2010, 18:09   #477
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk heb ik dit afgekeurd. En meer bepaald door te stellen dat het evident is dat Bart Dewever geen nazi is. Ik heb er zelfs aan toegevoegd dat ik over zulke domme en dwaze uitspraken geen woorden aan vuil wil maken. Ik ga ervan uit dat Dewever een overtuigd democraat is. Dat is nogal wiedes.
Ik heb het in mijn post 475, mijnheer system, NIET specifiek over racistische commentaren ten aanzien van Bart Dewever, maar ten aanzien van de Vlamingen.

Was dat u niet opgevallen ?
Gwylan is offline  
Oud 27 september 2010, 18:11   #478
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Het gaat veel verder dan Bart Dewever.
Je moet maar eens tegengas geven op de forums van Le Soir.
Ik heb daar zelfs van die reacties gekregen van "Let maar op als je je in Brussel vertoont. We zijn niet bang, kom maar op ."

Die forums bulken van de Vlamingenhaat, en Le Soir doet daar niets aan, ze geven dus een open forum aan racisme.
Oud 27 september 2010, 18:22   #479
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het gaat veel verder dan Bart Dewever.
Je moet maar eens tegengas geven op de forums van Le Soir.
Ik heb daar zelfs van die reacties gekregen van "Let maar op als je je in Brussel vertoont. We zijn niet bang, kom maar op ."

Die forums bulken van de Vlamingenhaat, en Le Soir doet daar niets aan, ze geven dus een open forum aan racisme.
Het is toch wel eigenaardig dat julie alleen maar de kwaliteit van de fora van Le Soir in het vizier hebben.
In wat zijn die van DS en HLN beter, zonder dan over deze hier te schrijven want hier zitten we aan de top.
Oud 27 september 2010, 18:25   #480
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik voel me door geen van de 6 punten persoonlijk aangesproken, dus probeer nog eens.
Ja, schaveiger, ook voor mij mag u nog eens proberen.

Hoe zit het trouwens met die namen van die 'hopen politiekers in Vlaanderen met een collaboratie-verleden'?

Zeg nu niet dat u nog geen tijd genoeg hebt gekregen om ze te gaan zoeken, hé.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be