![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Minister-President
|
![]() Iedereen heeft niet het voorrecht om de smoel van ene Geert Bourgeois als charismatiek te ervaren en niemand verbied je ze als avatar te gebruiken.
#464 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. julie jaarlijkse ijzerbedevaart een federaal beeld te geven. Er zijn evenredig evenveel walen als vlamingen die er hun leven gelaten hebben. 2. julie jaarlijkse ijzerwake af te schrijven. 3. julie jaarlijks "zangfeest" depolitiseren. 4. ophouden met het bekladden van zij die het niet met julie eens zijn. 5. ophouden met slogans �* la "eigen volk eerst" 6. ophouden met julie immigrantenhaat Als er iemand is die de vlaams/waalse hetze steeds opstookt dan zijn julie dat wel. Laten we nu terug naar de titel van gaan nml "de bokkesprongen".
Quand les dégoûtés s'en vont, il n'y a que les dégoûtants qui restent. (PVDB) Laatst gewijzigd door schaveiger : 27 september 2010 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de Belgische KGB is een beetje blind en gaat alleen neuzen in de familiepapieren van menig Vlaams-nationalistische voortrekkers. Omdat Vlaams nu eenmaal slecht is en Waals goed. Dit heeft dus niets met enige vorm van objectiviteit te maken, het is gewoon onderdeel van de belgicistische agitprop. |
|
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#470 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zal de vraag anders stellen: waarom de keuze voor de man die azijn door zijn aderen heeft vloeien als avatar? Gewoon uit interesse...
#471 |
Banneling
|
![]() Wie zegt dat die man azijn in zijn aderen heeft? Straks gaat u hem nog afschilderen als een vertegenwoordiger van 'De Blauwe Hand'.
Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 17:38. |
![]() |
![]() |
#472 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zijn mond houden, waarom zou dat moeten ? Zolang de Franstaligen het hier niet helemaal voor het zeggen hebben, zal er nog wel vrijheid van meningsuiting zijn, tot spijt van wie het benijdt. |
|
![]() |
![]() |
#473 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Banneling
|
![]() Wees ervan verzekerd dat ik in deze geen moeite ga doen om na te gaan om mij te verzekeren of u de waarheid wel vertelt.
Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 17:57. |
![]() |
![]() |
#475 |
Minister-President
|
![]() Mijnheer system,
Fout zitten is uiteraard nooit goed te keuren. En ja, men kan inderdaad blijven verontwaardigd zijn over gebeurtenissen van méér dan vijfenzestig jaar geleden. Ik vind het evenwel minstens net zo erg dat sommigen vandaag even fout zitten. Hebt u bijvoorbeeld wel eens aandacht voor de lezerscommentaren in uw Franstalige pers ? Is het u dan nog niet opgevallen dat sommigen daarin een overduidelijk racistische visie ten aanzien van de Vlamingen ventileren ? Is het u evenmin opgevallen dat bedoelde pers die racistische commentaren niettemin probleemloos publiceert en deze aldus publiek verspreidt ? Is het u tenslotte nooit opgevallen dat het Belgisch regime, in casu de Belgische justitie, dat alles even probleemloos laat gebeuren ? Ofwel is dat alles u inderdaad nooit opgevallen, en dan wordt het echt wel de hoogste tijd dat u daar aandacht aan geeft ; ofwel is het u wel degelijk reeds opgevallen, maar vindt u het niet erg, of keurt u het zelfs goed : ik heb het u hier in ieder geval nooit weten afkeuren. En dan zeg ik u : ik vind uw selectieve verontwaardiging minstens even verwerpelijk als hetgeen één of ander lid van uw familie vijfenzestig jaar geleden eventueel mispeuterd zou hebben. Laatst gewijzigd door Gwylan : 27 september 2010 om 18:00. |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 september 2010 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
#477 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Was dat u niet opgevallen ? |
|
![]() |
![]() |
#478 | |
|
![]() Citaat:
Je moet maar eens tegengas geven op de forums van Le Soir. Ik heb daar zelfs van die reacties gekregen van "Let maar op als je je in Brussel vertoont. We zijn niet bang, kom maar op ." Die forums bulken van de Vlamingenhaat, en Le Soir doet daar niets aan, ze geven dus een open forum aan racisme. |
|
![]() |
![]() |
#479 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In wat zijn die van DS en HLN beter, zonder dan over deze hier te schrijven want hier zitten we aan de top.
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zit het trouwens met die namen van die 'hopen politiekers in Vlaanderen met een collaboratie-verleden'? Zeg nu niet dat u nog geen tijd genoeg hebt gekregen om ze te gaan zoeken, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |