![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Daar kan ik ook niet tegen. Een bejaarde of een hoogzwangere vrouw bied ik - doorgaans tot grote ergernis van diegenen die achter mij staan aan te schuiven ![]() 3. Ah, bent u er zo ene van 'hou mij tegen of ik bega een ongeluk, als 't zou mogen van de wet'? Waarom trouwens altijd maar willen kloppen? Ik zeg gewoon dat voorkruipen in deze contreien niet echt geapprecieerd wordt, en ik kom daar mee weg, hoor.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() Waarom ook niet meteen Sinterklaas en Kerstmis afschaffen , dan klapt ons hele economie zo in elkaar , of zoekt men naar meer middelen om het suikerfeest van de moslims te financieren ? het lijkt er in ieder geval op nu men de fienenciering van de kerk ook in vraag stelt . En geloof me, ik ben geen kerkganger of fantiek christen.
Dat integratie is mislukt zag de gewone burger al lang , en wordt nu ook bevestigd door de politieke wereld. maar nog zij onze politiekers blind en lanceren maatregelen om onze eigen waarden te ondermijnen en om onze financiele slagkracht te verzwakken . als men zo verder gaat kan men over enkele jaren 11 november ook afschaffen want dan zal er de noodzaak zijn aan de verjaardag van de nieuwe oorlog die men nu zelf aan het creeeren is . Mijn conclusie , stop met maatregelen te nemen die onze eigen waarden ondermijnen en die de moslimwereld meer slagkracht geven . |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of misschien moet men uitgebreid aantonen waarom bepaalde werknemers, autochtoon zoals allochtoon, na een tijdje weer aan de deur moeten worden gezet! Zodat iedereen goed op de hoogte is van het hoe en waarom. Het moet blijven bij de beste kandidaten, niet bij het verplichte kleurtje! Laatst gewijzigd door andev : 11 november 2010 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleszins ik ben een voorstander.
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Oosten zullen de bisschoppen pas na de val van Constantinopel de hoed van keizer als hun mijter overnemen. Ook de kleding van de huidige orthodoxe bisschoppen is op het keizerlijk ceremonieel gebaseerd en niet op de traditionele gewaad van de bisschoppen. In het Westen is men langer trouw gebleven aan het traditionele bisschoppelijk gewaad. De heilige Nikolaos zal dus een kazuifel gedragen hebben die min of meer gelijkt op een groot uitgevallen gothische kazuifel, met daarop het traditionele pallium. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. "Defaitisme" beschouw ik alleszins niet als een 'eigen waarde', maar mocht de meerderheid van mijn volk daar anders over denken, dan kan die 'eigen waarde' niet snel genoeg ondermijnd worden, als je 't mij vraagt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tonen wat het is in een vrij land te leven, waar een gezonde democratie leeft en waar volgens strikte regels, het volk het voor het zeggen heeft. Hebben ze (Laurette, Joëlle en vriendjes) eral eens aan gedacht om in dit dossier ook de positieven discriminatie toe te passen of hebben ze het inmiddels al door, dat positief ook wel eens een negatieve tegenligger kan hebben? Ge zult zien: van den ogenblik dat ze (Allochtonen) hun eigen feestdagen zullen kunnen vieren, zullen ze wel een stukje vriendelijker worden en het ook veel minder op uwe portemonnee gemunt hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de vroege Keizertijd waren 109 dagen van het jaar "geen-werk"-dagen.
![]()
![]() |
![]() |
#478 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus, koort voor zeven en, willen jullie daarna nog eens verdronken worden ook? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik ben maar een naïeve communist eh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Banneling
|
![]() Van dit voorstel komt trouwens toch niks in huis..
Het zou trouwens niet 'aanpassen aan de multiculsamenleving' mogen heten, het is een pure islamisering, nergens wordt er met één woord gesproken over tegemoetkomingen aan joden,protestanten,boedhisten of grieks-orthodoxen.. |
![]() |
![]() |