Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2010, 19:30   #461
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
OK, sorry, de volgende keer zal ik mijn best doen om uw vraag dan niet te beantwoorden; is dat wat u wil?
Je hèbt geeneens een antwoord gegeven, enkel wat onbegrijpelijke dingen gefabriceerd.
Je hoeft niet zo pseudo-intellectueel te doen hoor, da's nergens voor nodig.

Laatst gewijzigd door SDX : 16 december 2010 om 19:33.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 19:31   #462
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Misschien moet je je zin in vragende vorm schrijven.
Wat betekent dit teken --> ? als het achter een zin staat?

gewoon een mooi krulleke ofwa, om de zin wat te verfraaien???
Oud 16 december 2010, 19:32   #463
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Jammer dat u en ik geen neef en nicht zijn. Anders had ik u een aanzoek gedaan. Kwestie van het aldus bijeengegraaide en in eigen zakken verdwenen belastinggeld binnen de familie te houden.
Doodjammer, ik gaf je meteen mn 'jawoord'.

Toch nog eens een stamboomonderzoekje doen, misschien hebben we geluk...
Oud 16 december 2010, 19:34   #464
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wat betekent dit teken --> ? als het achter een zin staat?

gewoon een mooi krulleke ofwa, om de zin wat te verfraaien???
Het is enkel een tip om wat duidelijker posts te schrijven, aangezien meerderen de vraag niet herkenden ondanks het vraagteken.

De zin in vragende vorm schrijven is een mogelijkheid.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 19:34   #465
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Je hèbt geeneens een antwoord gegeven, enkel wat onbegrijpelijke dingen gefabriceerd.
Je hoeft niet zo pseudo-intellectueel te doen hoor, da's nergens voor nodig.
Dan is het uw probleem, als u de woorden "onmogelijk", "fout" en "UTOPIA", alsook "ik", "heb", "dat", "niet", en "gezegd" niet begrijpt.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 19:38   #466
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Jammer dat u en ik geen neef en nicht zijn. Anders had ik u een aanzoek gedaan. Kwestie van het aldus bijeengegraaide en in eigen zakken verdwenen belastinggeld binnen de familie te houden.
Argument: Aangezien dat u nooit neef en nicht kunnen zijn (maar zelfs in dat geval) =>
Conlusie: Zal uw belastinggeld altijd tot de staat behoren (net als in elk normaal land).

Laatst gewijzigd door QuasiX : 16 december 2010 om 19:40.
Oud 16 december 2010, 19:41   #467
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Doodjammer, ik gaf je meteen mn 'jawoord'.

Toch nog eens een stamboomonderzoekje doen, misschien hebben we geluk...
Als we geluk hebben, gaan we er ook meteen goed voor he. Zodra de papieren in orde zijn, laten we gelijk tante Circe en nonkel Eigenzinnig en de rest van het dorp de familie ook overkomen. Wel jammer dat uhm... iemand achter moet blijven om voor de groententuin te zorgen. Nou ja, 'jammer'
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2010, 19:43   #468
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Als we geluk hebben, gaan we er ook meteen goed voor he. Zodra de papieren in orde zijn, laten we gelijk tante Circe en nonkel Eigenzinnig en de rest van het dorp de familie ook overkomen. Wel jammer dat uhm... iemand achter moet blijven om voor de groententuin te zorgen. Nou ja, 'jammer'
En dan hebt u een "grote familie" met maar 4 identieke leden.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 16 december 2010 om 19:44.
Oud 16 december 2010, 19:51   #469
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het is enkel een tip om wat duidelijker posts te schrijven, aangezien meerderen de vraag niet herkenden ondanks het vraagteken.

De zin in vragende vorm schrijven is een mogelijkheid.
Welke 'meerderen'?
Ben jij ineens mijn 'meerdere'?
Oud 16 december 2010, 19:52   #470
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Welke 'meerderen'?
Ben jij ineens mijn 'meerdere'?
Allemaal - 4 familieleden (+/-) = meerderen
Oud 16 december 2010, 19:55   #471
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jazeker, 1 big happy family...euh...uit welk land komt onzen kwasiks, misschien kunnen we daarheen, zouden we daar de boel kunnen gaan leegvreten?

Ik denk het niet, anders zat ie niet in La BZ.
Oud 16 december 2010, 20:03   #472
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Jazeker, 1 big happy family...euh...uit welk land komt onzen kwasiks, misschien kunnen we daarheen, zouden we daar de boel kunnen gaan leegvreten?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Er bestaat een duidelijk verband tussen de taal van haat en discriminatie, die racistische politieke partijen en groeperingen ingang doen vinden, en het voortwoeden van de economische crisis. De rechtse puntmutsen voeden op angst en vrees van mensen voor het instorten van de economie, en voor de massale aanvallen op de sociale voorzieningen waarvan veel mensen afhankelijk zijn. Deze rechtse puntmutsen proberen de schuld voor de economische crisis, veroorzaakt door de de grote banken en de grote bedrijven die het geld van gewone mensen met speculeren vergokt hebben, af te schuiven op de werkende mensen en vooral op hen die vanuit het buitenland in ons landje kwamen werken of hier aan politieke vervolging of levensgevaar hoopten te ontkomen.

Het is waar, dat er een voortdurende toevloed is van buitenlandse arbeiders naar de Westerse kapitalistische landen, maar dat komt omdat die arbeiders geen bestaan kunnen opbouwen in hun eigen land, dat aan de grond gebracht is en verwoest door oorlogen, uitplundering en uitbuiting door diezelfde Westerse kapitalistische staten. Als migrant worden zij dubbel gepakt—aan de ene kant zijn zij gedwongen hun geboortegrond te verlaten vanwege oorlogen, armoede en uitbuiting door de grote bedrijven en aan de andere kant, wanneer ze denken veilig te zijn in een ontwikkeld kapitalistisch land, dan worden zij tot zondebokken gemaakt voor de economische crisis en vallen ten prooi aan haat, discriminatie en uitsluiting.

De autochtonen zelf , en vooral zij die voor een loon moeten werken, worden ook getroffen door de economische crisis, en zij ondervinden de gevolgen daarvan in de vorm van beknotting van de sociale voorzieningen en vermindering van werkgelegenheid. Zij ervaren, dat niet zij behoed worden voor beleid van de regering, maar dat de heersende elite en hun regering wel met belastinggeld de banken en de grote bedrijven uit de moeilijkheden helpt.

Volledig artikel: http://joomsite.ilps.info/index.php?...tion&Itemid=57
Oud 16 december 2010, 20:04   #473
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Roeskaja of die kant uit geloof ik. Ik vraag me af hoe welkom we daar zullen zijn. Naar het schijnt zijn er al een week lang hevige etnisch geïnspireerde rellen in Moskou, en o.a. ook in St Petersburg en Samara, n.a.v. dat iemand uit de Kaukasus (eufemisme voor hakbar daar) een local had gemold. Die roeskies geven meteen de juiste reactie in elk geval.
Oud 16 december 2010, 20:10   #474
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Roeskaja of die kant uit geloof ik. Ik vraag me af hoe welkom we daar zullen zijn. Naar het schijnt zijn er al een week lang hevige etnisch geïnspireerde rellen in Moskou, en o.a. ook in St Petersburg en Samara, n.a.v. dat iemand uit de Kaukasus (eufemisme voor hakbar daar) een local had gemold. Die roeskies geven meteen de juiste reactie in elk geval.
Ik kom uit Sovjet Unie (ik ben IN SOVJET UNIE GEBOREN). Rusland is niet mijn geboorteland, maar ik hou van Rusland. Ik ben zeker welkom in Rusland. Gasten zijn wel welkom bij mij dus. Maar alleen diegenen die begrijpen dat 500,00 EUR per dag aan een gast betalen vind ik zelf onlogisch (ik heb reeds daaromtrent gereageerd), en daarnaast begrijpen vooral dat 500,00 EUR per dag mag niemand krijgen met een "valse" utopistisch propaganda-argument dat je in je vaderland gewerkt hebt. Het is antinationalisme (=eigen persoonlijke belangen eerst)!!! Er zijn toch veel bewijzen hier ervan gepost door een voorbeeldige-familie.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 16 december 2010 om 20:14.
Oud 16 december 2010, 20:14   #475
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kom uit Sovjet Unie (ik ben IN SOVJET UNIE GEBOREN). Rusland is niet mijn geboorteland, maar ik hou van Rusland. Ik ben zeker welkom in Rusland. Gasten zijn wel welkom bij mij dus. Maar alleen diegenen die begrijpen dat 500,00 EUR per dag aan een gast betalen vind ik zelf onlogisch (ik heb reeds daaromtrent gereageerd), en daarnaast begrijpen vooral dat 500,00 EUR per dag mag niemand krijgen met een "valse" utopistisch propaganda-argument dat je in je vaderland gewerkt hebt. Het is antinationalisme (=eigen persoonlijke belangen eerst)!!!
Gasten zijn bij mij ook welkom hoor. Want die hebben namelijk de eigenschap dat ze ook weer vertrekken.

Maarrre, weet u meer over die rellen in Rusland de afgelopen week?
Oud 16 december 2010, 20:18   #476
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Gasten zijn bij mij ook welkom hoor. Want die hebben namelijk de eigenschap dat ze ook weer vertrekken.

Maarrre, weet u meer over die rellen in Rusland de afgelopen week?
Maar dat gebeurt in Griekenland ook. Het is geen hinder voor mij om terug te keren. "Mijn" hinder is iets anders... en zoals gezegd, graag dat het zo snel mogelijk opgelost is, want ik wil meest van allemaal terug keren.

P.S. (ik had ondertussen mijn post, waarop u reageerde, aangepast, waarvoor mijn excuses; het is omdat ik me zelf "oncomfortabel" voel van dat ik niet genoeg Nederlands kan praten om uw maskers "500 keer" sneller af te scheuren).
Oud 16 december 2010, 20:34   #477
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neenee, daar blijven we weg, als ze daar ook al zo gaan beginnen...niet te doen!

Gelukkig dat de Roeskies, tenminste een paar, nog het juiste signaal dùrven geven, sommigen - meestal die naar hier gekomen zijn - zijn immers ook al politiek correct geïndoctrineerd
Oud 16 december 2010, 20:35   #478
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Wat wil je nu bewijzen arti?

Dat die puntmuts artikelen uit de pers kan citeren, een paar woorden aan veranderen en laten doorgaan voor eigen schrijfsel, weet je hoe dat heet?
Plagiaat of zoiets!
Oud 16 december 2010, 20:37   #479
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kom uit Sovjet Unie (ik ben IN SOVJET UNIE GEBOREN). Rusland is niet mijn geboorteland, maar ik hou van Rusland. Ik ben zeker welkom in Rusland. Gasten zijn wel welkom bij mij dus. Maar alleen diegenen die begrijpen dat 500,00 EUR per dag aan een gast betalen vind ik zelf onlogisch (ik heb reeds daaromtrent gereageerd), en daarnaast begrijpen vooral dat 500,00 EUR per dag mag niemand krijgen met een "valse" utopistisch propaganda-argument dat je in je vaderland gewerkt hebt. Het is antinationalisme (=eigen persoonlijke belangen eerst)!!! Er zijn toch veel bewijzen hier ervan gepost door een voorbeeldige-familie.
Dat is mooi, al mijn Russische vrienden zijn jofele kerels, ik hou van dat sterke volk, hopelijk blijven ze zo sterk!
Oud 16 december 2010, 20:45   #480
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Als u het zo wil bezien, wie komt dan wie hier nu uitbuiten arti? En op uw vraag heb ik al meer dan eens geantwoord zoals u zelf zéér goed weet aangezien u schijnt te weten dat het me geen fluit kan schelen.
Die mensen komen naar hier om een betere toekomst op te bouwen, maar worden dikwijls uitgebuit door mensensmokkelaars, huisjesmelkers, de werkgever die hen in het zwart voor een aalmoes laat werken.

Citaat:
Zal voor één keer nogeens een poging wagen om van u een antwoord te krijgen en hier volgt de vraag.
Ik zal nog eens antwoorden, alhoewel ik denk dat je een volgende keer weer zal doen alsof ik niet antwoordde.
Citaat:
Omdat multinationals en banken kwasi geen belastingen betalen, omdat multinationals personen ergens gaan uitbuiten is dit voor u een reden om hier het OCMW van de wereld te spelen met het geld bij elkaar gezweet door de bevolking hier.
Neen, dat is geen reden. Ik vind ook niet dat wij het OCMW van de wereld moeten spelen.
Wellicht is er wel een oorzakelijk verband tussen het uitbuiten van die mensen daar door de banken (en dus ook ons spaargeld!), hun schrijnende levensomstandigheden en sommige migratiestromen.
Maar dat die mensen worden uitgebuit kan ons geen fluit schelen.
Citaat:
Is het volgens u correct dat de bewindslieden alsmaar meer en meer inspanningen vragen van de mensen hier.
Ja.
Citaat:
Moet het volgens u kunnen dat bejaarden die (nogmaals) 40 jaar hebben gewerkt en afgedragen aan vaderke staat nu met lede ogen mogen toekijken hoe datzelfde vaderke staat voor gelukzoekrs de grote weldoener uithangt terwijl zij met een minimum mogen rondkomen.
Neen.
Citaat:
Is het volgens u normaal dat autochtonen die van een leefloon moeten leven dit met 975€ de maand moeten zien te klaren terwijl UW gelukszoekers dan wel een bedrag van 500€ per dag krijgen en die het nog niet hebben dit bedrag eisen.
Neen.
Citaat:
Vind u dan ook niet dat men op z'n minst degene die hier jaren en jaren hebben gewerkt voor vaderke staat recht hebben op 500€ per dag
Neen.
Citaat:
aangezien u toch tegen elke vorm van onrecht bent
Ja. Maar jij bent niet tegen elke vorm van onrecht.
Je bent tegen de meeste vormen van onrecht tegen eigen volk (tenzij de onrechtvaardige belastingslast (zie banken en multinationals)), maar de vormen van onrecht tegen anderen kan je geen fluit schelen.
Citaat:
of zou zoiets financieel niet haalbaar zijn en dan,
Neen, dat is niet haalbaar.
Citaat:
waarom wel voor een gelukszoeker en niet voor de brave
autochtoon arti.
Wie beweert er dat dit moet kunnen? Graag met citaat en link.
Citaat:
Dat is de vraag wel een lange maar toch.
Dat zijn meerdere vragen. Ik hoop dat mijn antwoorden je bevallen, maar ik hoop vooral dat je rekening houdt met mijn antwoorden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be