![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had in de thread die ik las niets gelezen over het opblazen en beschieten van flikkenkantoren .... dus niets vaag aan de hand makker . Het ging wel duidelijk over de man in de straat niet over terroristen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 13:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kwam nu en dan weliswaar tot een conflict met de indianen, maar er werd ook vaak in vrede naast elkaar geleefd en vaak werd er grond afgekocht met instemming van de indianen. Ter vergelijking: De aanslagen van 11 september hadden als motief louter haat jegens de amerikanen en als bedoeling zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers maken. Bijgevolg beschouw ik de aanslagen van 11 september vanuit moreel oogpunt als achterlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarenboven ontgaat het nut van jouw soort gelijkheidsfetishisme me wat. Is gelijkheid volgens jouw een absoluut principe? Waarom is gelijkheid steeds wenselijk of zelfs moreel "goed"? Moet je een tractor over de baan laten scheuren en een sportwagen het veld laten bewerken, in plaats van elkeen te laten doen waar hij goed voor is, waar hij gemaakt voor is? Sluiten gelijkheid en harmonie elkaar soms niet uit? Laatst gewijzigd door Jeronimo : 29 december 2010 om 13:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Madeleine Albright - '60 Minutes' on CBS Albright makes statement that ultimately led to 9/11. en Bill Richardson: http://www.youtube.com/watch?v=5S1YkQs5nXQ Wie is er dan "moreel achterlijk" ? Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2010 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het toppunt van hypocrisie en dwaasheid is natuurlijk om vanuit een ethnisch standpunt de Mexicaanse migratie te bekritiseren: de Mexicanen hebben eigenlijk veel meer legitimiteit om in Amerika te verblijven, want ze hebben meer indianenbloed in hun aderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schrijft over "een tijd waarin er geen sprake was van mensenrechten" en ik bewijs je het tegendeel. Dan moet je niet antwoorden met een persoonlijke aanval. Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2010 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken ook de verhalen van Sitting bull, Crazy horse, de ghost dances en wounded knee. Ik weet best dat er wreedheden plaatsvonden, maar weet dat indianenstammen ook onderling wreedheden pleegden en mekaar uitmoordden. Sommigen gingen zelfs bij het leger van de kolonisten als verkenners. Zo braaf waren die indianen dus zelf niet (zeker beruchte stammen als de Sioux). Vele indianen stierven overigens aan 'nieuwe' ziekten die de kolonisten meebrachten. Die 'genocide' mag dus wel wat genuanceerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd of deze om te beginnen.http://historiek.net/overig/slag-bij...knee-1890-0595 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus uw nuance is dat deze wreedheden van de achterlijke onderling de wreedheden van de kolonisten rechtvaardigen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verraders die hun landgenoten aan vreemde horde overleveren heb je overal, zelfs hier(op dit forum) Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus vandalisme is terorisme volgens u ? Nu , ik hoop dat uw kind nooit in een domme bui ergens een raam vernield .Ik dacht dat je het over schieten en bommen gooien had . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weg nu: Laatst gewijzigd door Caligula : Vandaag om 14:13. Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2010 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (en er waren ook Nederlanders bij de "moorse piraten") Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2010 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat we nog dagelijks aan zelfkastijding zouden doen om de wreedheden van eeuwen geleden en ons blijven uitputten in excuses en schuldgevoel? Alsof wij de enigen waren die wreedheden gepleegd hebben in de geschiedenis. Blanken opzadelen met schuldcomplexen, dat is toch een van de favoriete bezigheden van links. Wel, de blanken van vandaag zouden zich voor geen meter hoeven schamen om wie ze zijn, en zouden beter trots zijn op alle positieve verwezenlijkingen van hun voorouders, want die lijst is toevallig wel de langste van alle etnieën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit echter : Citaat:
Citaat:
|
|||