![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat Marie Rose Morel veel liever nog had geleefd dan ze nu die aandacht en die plechtigheid heeft gekregen.
Velen vergeten in hun afgunst dat de dood het definitieve afscheid is hier op aarde althans: volgende maand, volgend jaar staat enkel Frank Vanhecke en de kinderen nog op het kerkhof. De rest van de wereld gaat gewoon door. Ik denk dat mevrouw Morel liever 80 jaar geworden was en een anonieme begrafenis had gekregen, dan hetgeen nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
|
![]() Citaat:
2. Wat de Palestijnse en Irakese slachtoffers betreft moet u diegene aanpakken die die slachtoffers op hun geweten hebben: zijnde de zionistische schurkenstaten. Ook diegene die die landen steunen zoals Geert Wilders en toch ook Filip Dewinter moeten hierover aangepakt worden. Marie Rose Morel heeft naar mijn weten geen echte pro zionistische uitlatingen gedaan. Medeleven mag uiteraard ook betuigd worden aan de slachtoffers van de zionistische terreur. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 13 februari 2011 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() Dat heeft niets met 'goed' of 'slecht' te maken. Dat heeft hier te maken met : 'soort kiest soort'.
Laatst gewijzigd door system : 13 februari 2011 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste: -Een echte Heer noemt een dame geen "hoer", nooit, nie, jamais.... -Dat zegt veel over die Heer en niet over het onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
|
![]() Inderdaad, mijn reactie was dan ook naar diegenen die aandacht voor de plechtigheid aanklaagden (zoals Solidarnosc). Marie Rose Morel en Frank Vanhecke hadden het zeker ook liever anders gewild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens niet omdat je de politica Morel niet kon appreciëren dat je andere facetten van haar persoon ook niet apprecieert. Ik vond haar nogal zwak als politica. Maar haar strijd met kanker en alles dat daarbij komt kijken heeft me wél geraakt. Waarom zouden dat krokodillentranen zijn? Citaat:
Ik vind het redelijk normaal dat mensen meer gevoelens hebben bij een overlijden dat dichter bij hen staat (zowat iedere vlaming komt in aanraking met kanker en MR Morel is nu eenmaal een bekend persoon die we hebben gezien en hebben horen praten) dan bij een overlijden van een compleet onbekend persoon in een situatie die we moeilijker kunnen aanvoelen. De mensen die overleden zijn tijdens de protesten in Egypte bijvoorbeeld, dat zijn voor mij anonieme gezichten. Ik vind dat erg dat daar mensen gestorven zijn, ik vraag me af hoe zij zich voelden vlak voor hun dood, en probeer in te voelen hoe hun familie daarmee omgaat, maar eigenlijk vind ik dat moeilijk. Andere cultuur, andere opvattingen over doodgaan, een situatie (massaprotesten in een dictatuur) die ik niet ken... Maakt het allemaal wel moeilijk om daar echt in mee te leven, ertussen gaan staan zou helpen. Ik denk trouwens dat iedereen emotioneel ten onder zou gaan mochten ze evenveel voelen bij elk overlijden in de wereld. Iedere minuut sterven mensen. Je kan niet continu in rouw zitten.
![]() |
![]() |
#472 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet omdat ze het zo graag willen Suqar. Dat jij de sjaaltjes die kankerpatiënten dragen wil vergelijken met de hoofddoeken die moslima's dragen , is er voor mij echt over. En het zinnetje in je quote die in het vet gedrukt staat , komt toch wel gevaarlijk dicht in de buurt van "straf van Allah" tirade die Sharia4Belgium de wereld in stuurde. Had ik van jou niet echt verwacht.
![]() |
![]() |
#473 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar in de fond... allemaal ...
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn Vlamingen niet inherent xenofoob, maar eerder bekrompen en kortgeestig op vele vlakken. De Walen zijn dat ook voor een groot deel, trouwens. Verder, ik snap niet wat er Vlaamsnationalistisch is aan het bekritiseren van religie en een hoger gewicht zetten aan kankerpatiënten dan aan de religieuze noden van iemand. Wat mij betreft: ik ben niet tegen een hoofddoekje, zolang het niet onder dwang is. Soms moeilijk te controleren wanneer de hoofddoekjes de meerderheid vormen. In het Westen is men trots op het feit dat de rol van religie minder macht heeft over de dagelijkse aspecten van Jan met de Pet en dat wil men zo houden, vandaar die terughoudendheid erover. Maar goed, ik dwaal af. Zeer onverantwoord van me. ![]() Ik hoop dat men leert beseffen dat men MRM als mens respecteerde en soms bewonderde, niet als politica. De Franstalige media slaan de bal ernstig mis wanneer ze de nadruk leggen op 'hoe het Vlaams Belang' nu als normale partij behandeld wordt. Zeker niet door MRM, laat dat duidelijk zijn en het VB zal evenmin aan stemmen winnen (of toch weinig indien wel).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 13 februari 2011 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
|
![]() Citaat:
De Franstaligen beperken zich veelal tot de Franstalige wereld. Wat jij vertelt lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je begint hem door te hebben. ;D
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Bart Heeft op een gegeven moment ingezien dat het leven toch iets meer is dan een politieke partij en is terug gaan praten met Marie-Roos, hetgeen resulteerde in een hernieuwde vriendschap. Een vriendschap die zover ging dat Mari-Roos Bart persoonlijk gevraagd heeft om iets te zeggen op haar eigen begrafenis. En wie geluisterd heeft naar hetgeen Bart daar vertelde, kon zeer goed voelen hoeveel spijt Bart heeft van de verloren jaren. Ook schuwde Bart het "Mea Culpa" niet.
![]() |
![]() |
#479 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder is er een wereld van verschil tussen 'talen kennen' en 'naar de wereld kijken'. Ik vind wat dat betreft Vlaanderen soms te veel op de eigen kerktoren staren, meer dan zelfs Franstaligen. Ik vind de Vlaamse kranten nogal, middelmatig, om eerlijk te zijn.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 13 februari 2011 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |