Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2011, 23:50   #461
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
hertog van Gelre
En door wie worden hem die woorden in de mond gelegd? Juist!
Hij accepteert die woorden en bevestigt dat hij zelf de deportatie wil mee organiseren. Dat laat geen twijfel bestaan aan zijn ingesteldheid

Citaat:
Het was een ironische reactie op de niet-serieuze openingspost van Eno2.
ik ben soms heel serieus als ik niet serieus ben, het ligt ‘m vooral in the eye of the beholder..
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 23:51   #462
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Zo zie ik het bij haar gewoonweg niet. Maar als je al zo diep moet zoeken om ''indirect, verdoken'' bedoelingen aan te tonen...
Het is ook de bedoeling dat het niet al te doorzichtig is.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 23:54   #463
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Vandaar die smiley...
Kent u hem? Weet u hoe ernstig hij het bedoelde?
Als het aan hem lag, vertrokken er vandaag al bananenboten.
Oud 20 juni 2011, 23:58   #464
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Als het aan hem lag, vertrokken er vandaag al bananenboten.
dat is eens iets anders dan een regeringsvliegtuig...maar met hetzelfde doel en resultaat
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 00:02   #465
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Als het op 'in de kaart zitten spelen' van wat voor dictatuur dan ook aankomt, zijn de naïevelingen van 'fatsoenlijk rechts' en 'salonfähig links' écht wel aan elkaar gewaagd, om van de mafketels aan de extreme zijden maar helemaal te zwijgen.
Het is wel de linkerzijde van bvb open vld of cd&v. Echt rechtsen spelen niet in de kaart van islam (al zijn er ook linksen die tegen islam durven te schrijven maar die dan door hun medelinksen ook met pek en veren worden beladen (koenraad elst bvb schreef vroeger voor linkse blaadjes maar is nu persona non grata verklaard en schrijft nu voor rechtse blaadjes omdat links hem monddood maakt sinds hij tegen islam is beginnen schrijven http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html) en alras ook al vlug als 'nazis/racisten' in de hoek gezet).

Citaat:
Dictaturen bestrijdt je niet met het schuim op de lippen, maar door het doelgericht wegnemen van de voedingsbodem.
Dan zou men de islamitische bronteksten moeten wegnemen. De voedingsbodem van de islamstaat met sharia ligt immers niet in armoede achterstelling, discriminatie, werkloosheid enz enz. maar in de islamitische bronteksten zelf. En door trachten te liegen (linda bogaert univ Gent) en een zogenaamde euroislam op te richten gaat men het probleem niet oplossen. Evenmin door buurtwerkers in te schakelen. Of nog beter onderwijs (kan het nog beter ?)etc etc. Tot nu toe zocht men de oorzaak van het 'jongeren'probleem overal daar waar dat die niet te vinden is. 'Jongeren'(jihadis) die onze westerse samenleving haten en ijveren voor een islamstaat met sharia en daarom in groep de boel afbreken. http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=55

Wij zijn een groepering van bezorgde ex-moslims die van mening zijn dat de islamitische ideologie een gevaar inhoudt voor de vrijheden in onze Belgische samenleving en tegelijkertijd de integratie van moslims in België verhindert. Op deze site zal je ontdekken waarom wij dit denken.
Wij zijn van mening dat hoe meer een moslim de Islam toepast, hoe moeilijker het samenleven met niet-moslims verloopt Wij geloven dat het probleem van moslims niet “het te weinig volgen van de Islam” is maar het “teveel volgen van de Koran en het voorbeeld van hun Profeet Mohammed”.
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html

Laatst gewijzigd door smiley : 21 juni 2011 om 00:22.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 00:03   #466
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
dat is eens iets anders dan een regeringsvliegtuig...maar met hetzelfde doel en resultaat
En goedkoper. Ben je niet ietswat verveeld, dat uw "doel" niet bereikt zal worden? Hoe ga je daar mee om en wat ga je daar aan doen?
Oud 21 juni 2011, 00:10   #467
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sarkozy deed 't met de Roma, hij dééd 't gewoon, zal blijkbaar niet zo erg wezen, 't waren 'maar' Roma!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 00:19   #468
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En goedkoper. Ben je niet ietswat verveeld, dat uw "doel" niet bereikt zal worden? Hoe ga je daar mee om en wat ga je daar aan doen?
Of mijn doel niet zal bereikt worden zal de toekomst uitwijzen, al verwacht ik wel ooit een serieuze confrontatie tussen de aanhangers van de islam en het westerse denken. Laat het duidelijk zijn, persoonlijk zie ik de islam en zijn volgelingen liever uit een naar Westers model Europa verdwijnen dan toenemen. Dit in tegenstelling tot mensen van 15-20 andere nationaliteiten dewelke ik wel in mijn rechtstreekse vriendenkring koester. Daar zit wel geen enkele islamiet tussen en wens dit ook zo te houden, mag ik? Wat er echter in en met dit land gebeurt zal me worst wezen. De Vlaamse Aboriginal zal ooit wel tot de vaststelling komen dat al wat generaties voor ons is opgebouwd, nu te grabbel wordt gegooid aan al wie hier zijn "geluk" komt zoeken. Op zich kan je de toestromenden echter niets verwijten, we moeten dat maar niet mogelijk maken, toelaten. Wat mij en mijn gezin persoonlijk betreft, nog enkele jaren aan het werk en vervolgens de deur van dit apenland achter ons dichttrekken. Laat ze hier maar gaarstoven in eigen politiek correct nat, de realiteit bewijst dagelijks dat het die kant op gaat.
Laat ik u dit nog meegeven, geen persoon, forumreglement, CGKR, rechter of regering zal me ooit verplichten de islam en zijn volgelingen anders dan met walging en afkeer te bekijken. Je kan me dan wel muilkorven of bestraffen maar wat ik denk zal niemand me ooit opleggen of voor mij beslissen, niemand.

Laatst gewijzigd door lantjes : 21 juni 2011 om 00:30.
Oud 21 juni 2011, 00:25   #469
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik maak u attent op in ons land geldende wetten én de strenge moderatie van verschillende fora van door de overheid gesubsidieerde media (hoofdzakelijk kranten en tijdschriften, maar ook radio- en TV-stations), die een vrij verregaande inperking van diezelfde vrijheid van meningsuiting ten gevolge hebben.
Zo is het natuurlijk.

Welkom in Belgie.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 00:37   #470
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Of mijn doel niet zal bereikt worden zal de toekomst uitwijzen, al verwacht ik wel ooit een serieuze confrontatie tussen de aanhangers van de islam en het westerse denken. Laat het duidelijk zijn, persoonlijk zie ik de islam en zijn volgelingen liever uit een naar Westers model Europa verdwijnen dan toenemen. Dit in tegenstelling tot mensen van 15-20 andere nationaliteiten dewelke ik wel in mijn rechtstreekse vriendenkring koester. Daar zit wel geen enkele islamiet tussen en wens dit ook zo te houden, mag ik? Wat er echter in en met dit land gebeurt zal me worst wezen. De Vlaamse Aboriginal zal ooit wel tot de vaststelling komen dat al wat generaties voor ons is opgebouwd, nu te grabbel wordt gegooid aan al wie hier zijn "geluk" komt zoeken. Op zich kan je de toestromenden echter niets verwijten, we moeten dat maar niet mogelijk maken, toelaten. Wat mij en mijn gezin persoonlijk betreft, nog enkele jaren aan het werk en vervolgens de deur van dit apenland achter ons dichttrekken. Laat ze hier maar gaarstoven in eigen politiek correct nat, de realiteit bewijst dagelijks dat het die kant op gaat.
Volledig akkoord.

Maar islam is niet aan nationaliteit gebonden. Je mag gerust zeggen dat je niet veel moet hebben van Arabieren en wat voor "moslim" moet doorgaan. Zelfs al was het maar lichte haat en afkeer dat je voelt

Die eerlijkheid zou ik nog kunnen appreciëren. Een racist kan best verschillende nationaliteiten en anderskleurigen in zijn vriendenkring hebben.
Oud 21 juni 2011, 00:43   #471
smiley

Standaard

Citaat:
Of mijn doel niet zal bereikt worden zal de toekomst uitwijzen, al verwacht ik wel ooit een serieuze confrontatie tussen de aanhangers van de islam en het westerse denken. Laat het duidelijk zijn, persoonlijk zie ik de islam en zijn volgelingen liever uit een naar Westers model Europa verdwijnen dan toenemen. Dit in tegenstelling tot mensen van 15-20 andere nationaliteiten dewelke ik wel in mijn rechtstreekse vriendenkring koester. Daar zit wel geen enkele islamiet tussen en wens dit ook zo te houden, mag ik?
Een goede moslim mag zowiezo geen vriendschap sluiten met niet-moslims tenzij hij kans ziet om iemand tot islam te bekeren, daar krijgt hij dan veel punten voor moest hem/haar dat lukken. Goede moslims houden zich best weg van niet-moslims en doen zeker niet mee met hun feesten. Want wie daaraan meedoet is 'een van hen'. Islam is net het tegenovergestelde van integratie.
Oud 21 juni 2011, 00:46   #472
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Volledig akkoord.

Maar islam is niet aan nationaliteit gebonden. Je mag gerust zeggen dat je niet veel moet hebben van Arabieren en wat voor "moslim" moet doorgaan. Zelfs al was het maar lichte haat en afkeer dat je voelt

Die eerlijkheid zou ik nog kunnen appreciëren. Een racist kan best verschillende nationaliteiten en anderskleurigen in zijn vriendenkring hebben.
Wie had dat ooit kunnen denken.....

Ik stel ook nergens dat de islam nationaliteit gebonden zou zijn, dat zou pas van idioterie getuigen. Maar het is mij om het even waar ze vandaan komen, met de islam en zijn volgelingen wens ik geen of zo min mogelijk contact. Verder zijn mijn vrienden va allerlei pluimage, zelfs volgelingen van het Mongools Sjamanisme, als het al eens wat "exotischer" moet zijn....geen problemen mee, integendeel.
Oud 21 juni 2011, 00:48   #473
smiley

Standaard

Citaat:
Volledig akkoord.

Een goede moslim is niet altijd een Arabier. je hebt in Afghanistan bvb ook goede moslims. Er is niks mis met Arabieren. Er is alleen iets mis met islam.

Citaat:
Racisten lopen er onder de 'oude Belgen' niet veel rond. Zogenaamde antiracisten doen er wel goed aan vrienden van verschillende nationaliteiten te hebben, liefst van landen met gekleurde mensen om goed over te komen bij de andere zogenaamde antiracisten.
Oud 21 juni 2011, 00:55   #474
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Een goede moslim is niet altijd een Arabier. je hebt in Afghanistan bvb ook goede moslims. Er is niks mis met Arabieren. Er is alleen iets mis met islam.

Hoezo, er zijn goede moslims? Nu hou je me voor de gek!

Citaat:

Racisten lopen er onder de 'oude Belgen' niet veel rond. Zogenaamde antiracisten doen er wel goed aan vrienden van verschillende nationaliteiten te hebben, liefst van landen met gekleurde mensen om goed over te komen bij de andere zogenaamde antiracisten.
Vertel eens, wat er zoal in uw vriendenkring zit.

Laatst gewijzigd door Oblique : 21 juni 2011 om 00:56.
Oud 21 juni 2011, 01:02   #475
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Engelsen, Schotten, Fransen, Duitsers, Nederlanders, Oostenrijkers, Spanjaarden, Grieken, Italianen, Finnen, Canadezen, Amerikanen, Colombianen, een Jamaïcaan, Argentijnen, Australiërs, Viëtnamezen, Cambodianen, Russen...en allemaal best fijne mensen.
Oud 21 juni 2011, 01:04   #476
smiley

Standaard

Citaat:
Hoezo, er zijn goede moslims?
Inderdaad. Er zijn veel goede moslims. Veel te veel.

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims
http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel2.html

Citaat:
Om u plezier te doen. Bruinhemden, nazis, kaalkopjes en hells angels
Oud 21 juni 2011, 01:12   #477
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Er zijn veel goede moslims. Veel te veel.
Bron?
Oud 21 juni 2011, 01:15   #478
smiley

Standaard

Citaat:
Bron?

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=55
Oud 21 juni 2011, 01:20   #479
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Engelsen, Schotten, Fransen, Duitsers, Nederlanders, Oostenrijkers, Spanjaarden, Grieken, Italianen, Finnen, Canadezen, Amerikanen, Colombianen, een Jamaïcaan, Argentijnen, Australiërs, Viëtnamezen, Cambodianen, Russen...en allemaal best fijne mensen.
Zeer zeker maar:

Je kan moeilijk ontkennen dat je niet veel moet hebben van Arabieren en wat voor "moslim" moet doorgaan. Zelfs al was het maar lichte haat en afkeer dat je voelt
Oud 21 juni 2011, 01:23   #480
smiley

Standaard

Citaat:
Zeer zeker maar:

Je kan moeilijk ontkennen dat je niet veel moet hebben van Arabieren en wat voor "moslim" moet doorgaan. Zelfs al was het maar lichte haat en afkeer dat je voelt
Voel jij een lichte haat en afkeer voor bvb Hitler ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be