Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2011, 11:46   #461
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Hoe ben jij daar zo zeker van?
ja.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 11:49   #462
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch, hoe kan je daar zo zeker van zijn?
Zit jij soms in het hart van een forumlid?

Moorden van kinderen toejuichen is zo slecht als de geschiedenis vervalsen om de Palestijnse Mufti van nazisme te beschuldigen.
En Jij. Kun jij dan in het hart van ieder forumlid kijken dat je daaraan durft twijfelen?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 11:58   #463
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Racisten moet je hard aanpakken maar hoe relevant zijn ze eigenlijk? En zijn het allemaal wel racisten? Hoe lomp en platvloers sommige reacties hier ook zijn, ik zie eerder woede en verontwaardiging dan daadwerkelijk racisme.
De laatste die nu zijn mond moet veroeren ben jij wel. Ik en anderen vinden jouw posts even walgelijk en ik en andere hebben jou nooit uitgemaakt voor het vuil van de straat. Dat jij zulke uitspraken niet relevant vindt is jouw zaak. Ik vind ze wel relevant. Breviek zou jouw nog gelijk kunnen geven. Neen, ik doe dat niet.

Citaat:
Dat die verontwaardiging zich tegen jou richt is logisch, om twee redenen:
Ik vind dat niet logisch. Ik heb mijn mening en die poot ik hier neer; dat bepaalden mijn mening niet delen is hun probleem. Hoe opvallend dat je je in deze discussie mengt maar wanneer het tuig daadwerkelijk uithaalt naar bevolkingsgroepen je je mondje houdt.

Citaat:
1. bgf is een dommekloot
Persoonlijke aanval. Die overigens nergens op slaat. Die jongen heeft recht om zijn mening te uiten. Trouwens, wat bgf soms typt is om achterover te vallen maar als ik dat doe, ho maar! Want dan is het van den deze 'marokken teef, heks, islamtuig'. Oh please.
Citaat:
oblique een antisemiet of op zijn minst een prococateur
Persoonlijke aanval. Jij hebt toch ook het recht de forumzionist uit te hangen, waarom mag een ander dan niet provoceren?
Citaat:
en porpo een malloot. Hun mening telt niet.
Persoonlijke aanval die nergens op slaat. Als je porpo zou kennen zou je zoiets niet typen maar oordeel gerust verder... Als hun mening niet van tel is dan is de jouwe dat ook niet
Citaat:
Zie het maar als compliment (of respect) dat jij hier als kop van jut dient;
Respect krijg ik van mensen die me niet voor het vuil van de straat uitmaken nadat ik eens iets heb neergeschreven waar ze niet mee akkoord gaan. Normale mensen kijken iets dieper en oordelen niet over een persoon omdat die er een andere mening op na houdt. Bij de weg, ik heb geen respect nodig van racisten en zatlappen die hier wat komen brullen.

Citaat:
2. Je roept de verontwaardiging (niet de scheldpartijen want die deugen niet) over jezelf af.
Dat kan goed zijn. Ik lig er alvast niet van wakker! De enige forummer die me op een deftige manier heeft laten blijken dat ze teleurgesteld is Nynorsk. De rest, daar lach ik gewoon wat mee. Hoe kwader ik ze krijg, hoe beter ik me zal voelen.
Citaat:
Je keurt eerst de moord op die kinderen goed, dan weer niet. Dan verdedig je de moord weer, daarna trek je je woorden weer in om vervolgens opnieuw die moorden goed te keuren. Jij zegt wel dat het niet zo is maar dat is toch echt daadwerkelijk wat je doet.
Ik keur de moord op kinderen niet goed. Ik ga gewoon niet treuren omdat een vrouw zich door haar woede en haat laat leiden jegens een bevolking die haar wereld kapot maakt.

Citaat:
Je zegt dat het omgekeerde ook het geval is. Je weet dat dat niet juist is. Geen enkele serieuze forummer zal lachen of juichen bij de dood van Palestijnse kinderen, zeggen dat ''niks mis mee'' is of een een standbeeld willen oprichten voor de daders.
Maak iemand anders blaaskes wijs. Ik trap er niet in. Jij weet maar al te goed dat bepaalden onder ons maar al te gelukkig zouden geweest zijn mocht een Palestijns kind zoiets meemaken. Sdx, sus, circe, dixie, den dinges, eigenzinnig, savatage, .... Allemaal mensen die iets zouden posten in de trant van 'ja maar Isreal is in oorlog en dient zich te verdedigen blablabla', jij kent die onzin als de beste.
Citaat:
Nynorsk is een beschaafde vrouw en zij verwoordt haar gevoelens anders dan bijvoorbeeld een eigenzinnig. Toch concludeert ook zij in een pessimistische bui achter haar schermpje dat 'dat samenleven waarschijnlijk toch nooit zal lukken''.
Ik wil je anders ook wel vertellen wat ik concludeer als ik jullie posts lees hoor in hoekjes als 'integratie, immigratie'.
Oud 20 oktober 2011, 12:03   #464
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Nog eentje die eerst door de Israeliers werd opgeknapt om dan nadien nog wat martelaars te gaan ronselen als ze is vrijgelaten:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FFI- Ariel
Kennen jullie Wafa al-Bass nog? http://en.wikipedia.org/wiki/Wafa_al_Bass.

Het meisje dat vreselijke brandwonden had, en gratis door Israel geopereerd en maanden liefdevol verpleegd is in een ziekenhuis in Israel ?
Die toen op een slechte dag zich op wilde blazen in dat zelfde ziekenhuis, maar de pech of het geluk had dat de bom niet af wilde gaan?
Deze Wafa huilde tranen met tuiten toen ze gearresteerd werd, en snikkend vertelde ze dat ze het zo niet bedoeld had .

Wel nu…Wafa is weer een vrije meid, want ze is één van de vele Palestijnen die vrij gelaten is…
En raad eens…Heeft Wafa nog steeds spijt van haar daad?

Wel nee. Wafa vertelt nu aan de kinderen in de gaza strook dat ze zich net zo als zij zich moeten laten opblazen. .

Citaat:
"I hope you will walk the same path we took and God willing, we will see some of you as martyrs," Wafa al-Biss told dozens of children who came to her home in the northern Gaza Strip
After she spoke, the children cheered and waved Palestinian flags and chanted: "We will give souls and blood to redeem the prisoners. We will give souls and blood for you, Palestine."
.

http://www.ynetnews.com/articles/0,7...136916,00.html
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 12:15   #465
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Ik vat even de discussie samen die ik heb gelezen:

"Onschuldige kinderen doden mag, zolang het maar gebeurt door de kant waar van ik vind dat die gelijk heeft."

Er is iets serieus mis met de morele kompas van velen hier.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 12:18   #466
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Nog eentje die eerst door de Israeliers werd opgeknapt om dan nadien nog wat martelaars te gaan ronselen als ze is vrijgelaten:
Hoe poethisch, hoe je "good vs evil" cryptisch tracht te propageren. Ik denk echter niet dat het op veel bijval zal moeten rekenen.

En ik denk dat ze snikte van de pijn, want:

Citaat:
When questioned, she said that she hoped to explode the bomb after arriving at the hospital, and to murder as many children as possible
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 12:23   #467
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moorden van kinderen toejuichen is zo slecht als de geschiedenis vervalsen om de Palestijnse Mufti van nazisme te beschuldigen.
geschiedenis vervalsen yeah right das enkel iets voor mo de pedo aanhangers...

he actively collaborated with both Nazi Germany and Fascist Italy, meeting Adolf Hitler personally and asking him to back Arab independence. He requested, as part of the Pan-Arab struggle, Hitler's support to oppose the establishment in Palestine of a Jewish national home. He was promised the leadership of the Arabs after German troops had driven out the British.[4] He helped recruit Muslims for the Waffen-SS. At war's end, he came under French protection, and managed to slip away to Cairo to avoid eventual prosecution
http://en.wikipedia.org/wiki/Haj_Amin_al-Husseini
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 12:27   #468
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Hoe poethisch, hoe je "good vs evil" cryptisch tracht te propageren. Ik denk echter niet dat het op veel bijval zal moeten rekenen.

En ik denk dat ze snikte van de pijn, want:
toch even verder lezen dan uw neus lang is:

Citaat:
'Unfortunately bomb didn't work'
Biss said she had planned to blow herself up at the checkpoint but her detonator malfunctioned.

"Unfortunately, the button did not work at the last minute before I was to be martyred," Biss told Reuters.
De brandwonden die de Israeliers verzorgd hadden, dateerden van lang voor die zelfontploffingspoging. Ze was van plan zich te laten ontploffen in de kliniek (waar ze dus regelmatig naartoe kon gaan om zich te laten verzorgen). Ik vermoed uit "dankbaarheid" voor de goede zorgen misschien?
Oud 20 oktober 2011, 14:06   #469
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
En hoe kwam zij aan die brandwonden??
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 14:08   #470
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht

"Onschuldige kinderen doden mag, zolang het maar gebeurt door de kant waar van ik vind dat die gelijk heeft."

Inderdaad!
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 14:38   #471
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En hoe kwam zij aan die brandwonden??
geen idee. auto accident? vader was boos? broers boos? huis afgebrand? in ieder geval niet door een israelische soldaat want dat hadden we zeker geweten.

Het was een accident: http://www.dailymotion.com/video/x2y...a-al-bass_news

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 oktober 2011 om 14:43.
Oud 20 oktober 2011, 16:00   #472
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Meer nieuws over deze Palestijnse plofkip op Geenstijl.nl :

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...zegt_kids.html

Citaat:
Zie deze NBC Newsrepo van Martin Fletcher, met de beroemde beelden van Het Meisje Dat Geen Boem Deed. Ach, wat hadden ze compassie, omdat Wafa achteraf huilend verklaarde dat ze helemaal niet dood wilde en erin was geluisd door de Al-Aqsa Brigades. Blablabla. (Later verklaarde Wafa op de Israëlische tv dat het verhaal over haar uiterlijk en die brandwonden gelul was en dat ze al op jonge leeftijd een dood bruidje van Allah wilde worden.)
Oud 20 oktober 2011, 16:08   #473
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Adrian H: x 2
Van kinderen dient men af te blijven.
N' importe waar, wie wat en hoe.
Zelfs de Ugandese kindsoldaten zijn door hun ouderen gemaakt en niet zo geboren.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 20 oktober 2011 om 16:10.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 19:42   #474
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht

²
Het is allebei verkeerd maar sommigen hier vergeten dat er weldegelijk ook Israelische extremisten bestaan die lachen als ze over de dood van Palestijnse kinderen horen. Daarover worden er hier geen topics gestart...

Laatst gewijzigd door Mam : 20 oktober 2011 om 19:43.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 19:46   #475
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
²
Het is allebei verkeerd maar sommigen hier vergeten dat er weldegelijk ook Israelische extremisten bestaan die lachen als ze over de dood van Palestijnse kinderen horen. Daarover worden er hier geen topics gestart...
Start maar een draad over zionisten die met de glimlach palestijnse kinderen heel doelbewust vermoorden...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2011, 20:07   #476
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Start maar een draad over zionisten die met de glimlach palestijnse kinderen heel doelbewust vermoorden...
Scholen en ziekenhuizen bestoken heeft weinig met verdediging te maken. Alles met doelgerichte oorlogs-terreuraanslagen waar een pak onschuldige kinderen bij omkomen.

Of de piloot daar nu bij lacht in de F16, valt moeilijk te bewijzen, maar gezien de redelijk aardig racistische aard van het beestje, gepaard met de indoctrinatie van het zionistisch gedachtengoed dat in die kringen vertoefd zullen er daar zeker bijzitten.
Oud 20 oktober 2011, 20:24   #477
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oblique Bekijk bericht
Scholen en ziekenhuizen bestoken heeft weinig met verdediging te maken.
Tenzij die scholen en ziekenhuizen eigenlijk niet meer zijn dan menselijke schilden om ervoor te zorgen dat elke actie gericht tegen qassam lanceerplekken een PR stunt ten voordele van de zo arme, en constant vermoorde Palestijntjes is.

Als de vrijheidsstrijders in Palestina nu eens geen scholen, ziekenhuizen en dergelijke zouden gebruiken als schuilplekken/munitieopslag/lanceerbasis, dan had Israël geen enkele reden om die te bombarderen.

Helaas, is de situatie nu eenmaal zo dat onze liefelijke Palestijnse helden een onhebbelijke gewoonte hebben van zich met plezier tussen de onschuldigen te gaan verstoppen.
Da's een win-win situatie. Of de tegenstander doet niks uit menslievendheid/vrees voor PR debacles. Of de tegenstander doet wel iets, en dan zijn er martelaren, toekomstige martelaren en een dikke PR overwinning.
Oud 20 oktober 2011, 20:28   #478
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Maddox

Het was in de tijd van de Engelsen een gewoonte van de Arabieren om contrabande en wapens/munitie in de kelders van de moskeeen op te slaan.

In het westen worden ze gebruikt als opslagplaats voor drugs en gestolen goederen.
Oud 20 oktober 2011, 20:45   #479
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Tenzij die scholen en ziekenhuizen eigenlijk niet meer zijn dan menselijke schilden om ervoor te zorgen dat elke actie gericht tegen qassam lanceerplekken een PR stunt ten voordele van de zo arme, en constant vermoorde Palestijntjes is.

Als de vrijheidsstrijders in Palestina nu eens geen scholen, ziekenhuizen en dergelijke zouden gebruiken als schuilplekken/munitieopslag/lanceerbasis, dan had Israël geen enkele reden om die te bombarderen.

Helaas, is de situatie nu eenmaal zo dat onze liefelijke Palestijnse helden een onhebbelijke gewoonte hebben van zich met plezier tussen de onschuldigen te gaan verstoppen.
Da's een win-win situatie. Of de tegenstander doet niks uit menslievendheid/vrees voor PR debacles. Of de tegenstander doet wel iets, en dan zijn er martelaren, toekomstige martelaren en een dikke PR overwinning.
Dispropotioneel dorpen vernietigen, is meer dan iets doen.

Al de rest zijn zwakteboden, het is harde terreur tegen harde terreur.

En enkel Israel kan deze onzin laten ophouden maar verkiest dit niet te doen. En dan zit er nog maar 1 ding op en dat is stemrecht in Israel aanvragen.
Oud 20 oktober 2011, 21:50   #480
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
²
link? quote? names?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be