Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2012, 16:33   #461
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Ze hebben er aan gewerkt, dat klopt tot in 2003 en toen is het project stopgezet, dat is aantoonbaar en bewijsbaar.

Ik zal het u simpel maken: als er bewijs zou zijn dat ze er aan werken, overtreed Iran de NPT en moet het geschorst worden uit de IAIE. Bovendien hebben anderen dan zowaar een volmacht om eventueel militair in te grijpen.

Als er bewijs zou zijn, dat ze er aan werken, had je het wel geweten en was de oorlog al begonnen.
Je antwoord nog steeds niet, wat is voor jou bewijs dat ze eraan werken?

De VN zegt nu dat ze iran schijnbaar aan kernwapens werkt, dit is dus niet geneog. Wat dan wel?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 16:38   #462
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
U hebt tenminste aanvaard dat ze een slachtoffer is. Dat is een begin, maar wel heel erg lief voor het gruwel-regime in Iran, vergeleken met uw overdreven agressieve aanvallen op de Westerse democratieën.
Zolang jij intellectueel niet eerlijk bent, en niet vlakaf toegeeft dat je haar gewoon misbruikt en liever vandaag dan morgen Iran gebombardeert zou zien, om uw joodse gruwel terreurstaat,waar je maar al te graag over zwijgt en met de mantel der liefde bedekt, haar agenda te bevorderen.

En daarmee uw hypocriete selectieve verontwaardiging blootlegt en dat je geen reet geeft om de gemiddelde Iranees en ook niet de mooie Neda, kan ik onmogelijk in een intellectueel eerlijke discussie met u verzeild raken.

Doe je dat wel, sta ik open voor discussie.

Laatst gewijzigd door Kasumi : 25 januari 2012 om 16:38.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 16:45   #463
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Je antwoord nog steeds niet, wat is voor jou bewijs dat ze eraan werken?

De VN zegt nu dat ze iran schijnbaar aan kernwapens werkt, dit is dus niet geneog. Wat dan wel?
Schijnbaar heb jij mannelijke tieten en 1 teelbal. Als dat niet voldoende bewijs is dat het zo is, wat dan wel?

Het zou voor mij bewijzen dat ze er aan werken, als ze bewijs leveren dat ze er aan werken. Zo simpel kan het zijn.
Oud 25 januari 2012, 16:50   #464
k9

Standaard

Citaat:
Schijnbaar heb jij mannelijke tieten en 1 teelbal. Als dat niet voldoende bewijs is dat het zo is, wat dan wel?
Waarom zou je dit schijnbaar aannemen?

Citaat:
Het zou voor mij bewijzen dat ze er aan werken, als ze bewijs leveren dat ze er aan werken. Zo simpel kan het zijn.
Wat nog steeds geen antwoord is.

IS dit genoeg door aan te tonen met bepaalde technologien die iran importeerde of implementeerde, getuigenis? foto's? kernexplosie? Wat?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 25 januari 2012, 16:56   #465
lennert5
Lokaal Raadslid

lennert5's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een theocratie met kernwapens? Je weet toch wat de regeringsvorm van iran is?
Een islamitische republiek. Wat ermee ?
lennert5 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 17:00   #466
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Wat nog steeds geen antwoord is.

IS dit genoeg door aan te tonen met bepaalde technologien die iran importeerde of implementeerde, getuigenis? foto's? kernexplosie? Wat?
En wat als ze aan kernwapens werken, wat dan nog ?
Oud 25 januari 2012, 17:01   #467
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zolang jij intellectueel niet eerlijk bent, en niet vlakaf toegeeft dat je haar gewoon misbruikt en liever vandaag dan morgen Iran gebombardeert zou zien, om uw joodse gruwel terreurstaat,waar je maar al te graag over zwijgt en met de mantel der liefde bedekt, haar agenda te bevorderen.

En daarmee uw hypocriete selectieve verontwaardiging blootlegt en dat je geen reet geeft om de gemiddelde Iranees en ook niet de mooie Neda, kan ik onmogelijk in een intellectueel eerlijke discussie met u verzeild raken.

Doe je dat wel, sta ik open voor discussie.
Interessant hoe u in mijn plaats beslist wat ik moet denken en mij dan ook verplicht om dit toe te geven. Een beetje jullie praktijken in de moslim landen, maar in het vrije Westen werkt dat anders. Gelukkig maar, want bij jullie werd ik al lang opgepakt of zelfs neergeknald.

Mijn verontwaardiging bij de laffe moord op Neda is meer dan oprecht en is het altijd geweest. Ik was geschokt toen ik de beelden zag. Want zij wilde gewoon leven zoals wij hier : vrij.

Mijn zogezegde " liever vandaag dan morgen Iran gebombardeerd zien " is een schandalige beschuldiging van u en dat is eigenlijk niets anders dan goedkope smaad en laster.

Maar goed. Niet geheel onverwacht blijft u gewoon met modder gooien, rond de pot draaien en naast de kwestie schrijven, omdat u niemand in deze draad een antwoord hebt kunnen geven.

Zeg maar dat we u hier allemaal samen de mond hebben gesnoerd. Was ook niet moeilijk, eerlijk gezegd.
Oud 25 januari 2012, 17:02   #468
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennert5 Bekijk bericht
Een islamitische republiek. Wat ermee ?
Waar de Ayatollah's dus het uiteindelijke gezag zijn. Iran waarvan men weet dat het actief terrorisme steunt en dat het actief andere landen destabiliseert ?

Jij wil de controle over kernwapens dus uiteindelijk in de handen leggen van religieuze fanatici . heb ik toch een probleem mee hoor.

Oud 25 januari 2012, 17:05   #469
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Om dezelfde reden dat jij dat schijnaar aanneemt van de VN dat ze dat schijnbaar aannemen.

Citaat:
Dat zal ik uitmaken als er ooit bewijs geleverd wordt.

En verder ga ik er niet meer op in.
Oud 25 januari 2012, 17:10   #470
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar de Ayatollah's dus het uiteindelijke gezag zijn. Iran waarvan men weet dat het actief terrorisme steunt en dat het actief andere landen destabiliseert ?

Jij wil de controle over kernwapens dus uiteindelijk in de handen leggen van religieuze fanatici . heb ik toch een probleem mee hoor.
De ayatollah is slechts schijnbaar het uiteindelijke gezag.

Israel en de VS steunen evengoed actief terrorisme in en tegen Iran en destabiliseren ze andere landen en werpen ze zelfs democratiëen om.

Iran is genoodzaakt om ook aan "terrorisme" te doen.
Oud 25 januari 2012, 17:19   #471
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Een ayatollah kan worden afgezet door de raad van experts, die op zijn beurt verkozen is door het volk. De ayatollah kan zijn veto gebruiken om beslissingen van het parlement (zoals bvb het gebruik van kernwapens te maken) te blokkeren, maar kan zelf hierover geen beslissingen nemen
Oud 25 januari 2012, 17:20   #472
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

Zeg maar dat we u hier allemaal samen de mond hebben gesnoerd. Was ook niet moeilijk, eerlijk gezegd.
Je hebt helemaal niks en je staat met je mond vol tanden. Daarom rakel je Neda op om toch maar Iran in een slecht daglicht te kunnen stellen. Wat niet onterecht is overigens, maar een zwaktebod van jezelf dat geheel geanticipeerd was.

Bovendien weet ik niet hoe je op het belachelijke idee komt dat ik een moslim zou zijn. Nuja, met zo'n bekrompen wereldbeeld verbaast me dat ook niet dat je tot zulke lachwekkende conclusies komt.
Oud 25 januari 2012, 21:00   #473
k9

Standaard

Citaat:
Om dezelfde reden dat jij dat schijnaar aanneemt van de VN dat ze dat schijnbaar aannemen.

Ik herhaal enkel wat de VN zegt.

Wie herhaal jij?

Citaat:
Dat zal ik uitmaken als er ooit bewijs geleverd wordt.

En verder ga ik er niet meer op in.

Als je niet wil antwoorden zeg het dan gewoon. Is toch simpel? Ik vind de VN perfect bevoegd en als die dus zeggen dat iran waarschijnlijk een kernprogramma heeft dan geloof ik die .

Oud 25 januari 2012, 21:03   #474
k9

Standaard

Citaat:
De ayatollah is slechts schijnbaar het uiteindelijke gezag.
Helemaal niet die zijn effectief het uiteindelijke gezag. Kijk maar eens naar al diegene die geweigerd werden in de verkiezingen. Dictatuur dus.

Citaat:
Israel en de VS steunen evengoed actief terrorisme in en tegen Iran en destabiliseren ze andere landen en werpen ze zelfs democratiëen om.
Zeg maar eens welke terrorisme de VS nu momenteel doet, of welke democratien ze nu omver gooien.

Citaat:
Iran is genoodzaakt om ook aan "terrorisme" te doen.
Ja? Dus iran is verplicht hezbollah te steunen? Waarom?

Oud 25 januari 2012, 21:07   #475
k9

Standaard

Citaat:
Een ayatollah kan worden afgezet door de raad van experts, die op zijn beurt verkozen is door het volk. De ayatollah kan zijn veto gebruiken om beslissingen van het parlement (zoals bvb het gebruik van kernwapens te maken) te blokkeren, maar kan zelf hierover geen beslissingen nemen
http://www.nytimes.com/imagepages/20...ARSH_GRFK.html

Duidelijk en daar wil jij kernwapens inbrengen?

Oud 25 januari 2012, 21:18   #476
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik vind de VN perfect bevoegd en als die dus zeggen dat iran waarschijnlijk een kernprogramma heeft dan geloof ik die .
De VN moet haar muil houden en basisloze verdachtmakingen achterwege laten ofwel de claims hard maken. Ofwel bouwt Iran de bom, ofwel niet.

Met waarschijnlijk, schijnbaar, vermoedelijk, misschien, mischien ook wel niet, schiet niemand wat mee op.
Oud 25 januari 2012, 21:19   #477
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
http://www.nytimes.com/imagepages/20...ARSH_GRFK.html

Duidelijk en daar wil jij kernwapens inbrengen?
Ik herhaal, de raad van experts kan hem afzetten. De man kan geen raket lanceren door op een knopje te duwen, hoe simpel jij het ook wil zien. Ze hebben er ook geen belang bij. En wie zijn wij om te bepalen dat Iran geen wapens mag hebben ? Ik hoor je niet hetzelfde zeggen over Israel.
Oud 25 januari 2012, 21:31   #478
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Ayatollah is fundamenteel tegen kernwapens, en President Ahmadinejad is zo dom niet hun kernbrandstof te verspillen en 2 bommen te riskeren (als ze genoeg aangerijkt materiaal bijeen hebben), als ´de andere´ er tientallen of > honderd hebben:
Citaat:
Die Stiftung Carnegie Endowment for International Peace gab für 2007 folgende Angaben im Proliferation-Report heraus:
Israel: ≈ 100 bis 170
Citaat:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11709428

What does Iran say about developing nuclear weapons?

It says it will not make a nuclear bomb. Following the IAEA report, President Ahmadinejad declared: "We do not need an atomic bomb. The Iranian nation is wise. It won't build two atomic bombs while you have 20,000 warheads."

Iran's Supreme Leader Ali Khamenei, who is reported to have issued a fatwa some time ago against nuclear weapons, has said: "We fundamentally reject nuclear weapons."
Maar sommige forummers geloven ´liever´ de "geloofwaardige VS-media*" én ... (*remember Irak heeft toch WMD´s, alhoewel de inspecties na maandenlang intensief zoekwerk niets vonden...)

Laatst gewijzigd door Micele : 25 januari 2012 om 21:38.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 21:40   #479
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Helemaal niet die zijn effectief het uiteindelijke gezag. Kijk maar eens naar al diegene die geweigerd werden in de verkiezingen. Dictatuur dus.
De oligarchen en de revolutionaire garde hebben het uiteindelijk gezag. Net zoals in het Westen dat bijna overal zo is. We kunnen inderdaad spreken van een soort van dictatuur in alle gevallen.

Citaat:
Zeg maar eens welke terrorisme de VS nu momenteel doet, of welke democratien ze nu omver gooien.
Honduras was de laatste coup, die dateert van nog niet zo lang lang geleden.

According to the former Honduran President, “everything indicates that the coup was planned at the Palmerola military base by the U.S. Southern Command and clumsily executed by incompetent Hondurans”

Honduras Coup Was Planned by U.S.

Voorbeelden van Amerikaanse terreur genoeg te vinden de voorbije jaren in Libië, Afrika, Pakistan en de rest van de wereld.

Citaat:
Ja? Dus iran is verplicht hezbollah te steunen? Waarom?
Om Israelische agressie tegen te gaan in Libanon en de rest van de omgeving. De macht in balans houden. Wat succeslvol is, want Israel leed 2 nederlagen tegen hezbollah.

Laatst gewijzigd door Kasumi : 25 januari 2012 om 21:40.
Oud 25 januari 2012, 21:48   #480
lennert5
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
De oligarchen en de revolutionaire garde hebben het uiteindelijk gezag. Net zoals in het Westen dat bijna overal zo is. We kunnen inderdaad spreken van een soort van dictatuur in alle gevallen.

Honduras was de laatste coup, die dateert van nog niet zo lang lang geleden.

According to the former Honduran President, “everything indicates that the coup was planned at the Palmerola military base by the U.S. Southern Command and clumsily executed by incompetent Hondurans”

Honduras Coup Was Planned by U.S.

Voorbeelden van Amerikaanse terreur genoeg te vinden de voorbije jaren in Libië, Afrika, Pakistan en de rest van de wereld.

Om Israelische agressie tegen te gaan in Libanon en de rest van de omgeving. De macht in balans houden. Wat succeslvol is, want Israel leed 2 nederlagen tegen hezbollah.

Lol, de VS is zowat aanwezig bij elke coup die in haar belang is, de laatste die duidelijk genoeg was is de moord op Lumumba. De ayatollah kan beslissingen BLOKKEREN. Net zoals het europees parlement dat kan bij de besluitvormingsprocedures.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be