![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar is ook verblijfsvergunning want je mag als asielzoeker in afwachting van beslissing werken zolang je ID ( attest immatriculata) niet verlopen is, je moet het steeds verlengen bij de gemeente in afwachting van de beslissing vreemdelingenzaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() Dat is niet correct. In afwachting van de beslissing mag je ook niet werken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn excuses voor deze kemel. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer zij niet mochten werken hadden zij geen arbeidskaart die toegang geeft tot de arbeidsmarkt en enkel hiermee kunnen zij in dienst komen, voorwaarde is wel de ID die geldig moet zijn, wanneer er dus geen verlenging komt moeten wij de arbeidsovereenkomst schorsen en dat gebeurt ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Banneling
|
![]() Me dunkt heeft dit allemaal niets te maken met vreemdelingen die hier illegaal (dus zonder geldige verblijfsvergunning) blijven.
En die mensen overtreden effektief de wet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() De titel van dit topic is "Is het een misdaad vreemdeling te zijn?" niet "Is het een misdaad een vreemdeling zonder geldige verblijfsvergunning te zijn?".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() in dat geval is uw vraagstelling gewoon te lomp om te stellen, te ridicuul om te antwoorden en te achterlijk om er nog één seconde over te blijven mekkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag ook posts schrijven zonder te mekkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lange vraag, kort antwoord: ja. Als het zijn bedoeling is hier hoe dan ook te blijven rondhangen en de krimineel uit te hangen.
Laatst gewijzigd door andev : 6 april 2012 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer.
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een "2de generatie vreemdeling". Maar mijn papierwerk is sinds mijn geboorte in orde. Dus neen, immigrant zijn is geen misdaad. Immigrant zonder de papierwinkel in orde, da's wel een misdaad in de Belgische wetgeving. Maar daar waren we met alle mensen met 3 hersencellen die tegen elkaar wrijven al over eens voor de draad aangemaakt werd. Het is alleen uw doorgedreven dhimmitude , obsessief ontwijkgedrag en totale debiliteit dat draden pagina's langer maakt , en weldenkende mensen tot wanhoop drijft.
![]() |
![]() |
#473 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#474 |
Banneling
|
![]() ==
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 april 2012 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die titel, afkomstig van Arti zelf, zit speciaal goed in elkaar om allerlei commentaren uit te lokken waarop dan verder ambras kan over verkocht worden, nietwaar? Of je nu ja of neen als antwoord geeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat attest wordt om de drie maanden verlengd, wanneer je bent afgewezen vervalt dus ook je arbeidskaart en moet je werkgever de arbeidsovereenkomst schorsen. Ik ken niet alle voorwaarden voor alle groepen, maar dit weet ik zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() " is het een misdaad vreemdeling te zijn".. voor mij klinkt dit als de titel van een liedje van de zangeres zonder naam of zo..die vraag stellen aan een forum getuigt van vooringenomenheid, alsof mensen zouden zeggen " ja het is een misdaad een vreemdeling te zijn".Blijkbaar wordt veronderstelt dat medeforummers een bende hersendode racisten zijn.
Zegt wel iets over degene die deze discussie met deze stelling heeft geopend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je denkt toch niet dat de gemiddelde forum-gebruiker niet capabel is om fatsoenlijk te discussiëren. Edit : Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik die titel niet zelf uitgevonden heb (zie OP) Ik vond dat een goede aanzet om eens na te denken. Maar dat is blijkbaar te veel gevraagd. Laatst gewijzigd door artisjok : 21 april 2012 om 13:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist,.... héél juist.
Je wéét het dus.
![]() |
![]() |
#480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar om uw vraag te beantwoorden; neen, je bent geen crimineel als je op een strand ligt aan de Costa Brava terwijl je een verfrissend ijsje verorbert. |
|
![]() |
![]() |