![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Minister
|
![]() Hij heeft het licht gezien waar de zon nooit schijnt dan...
![]() |
#462 |
Minister
|
![]() Magnificat, wat denk je over het feit dat Prins Laurent dit jaar meeliep in de GP Parade ? Kan u daar mee leven, of stoort het u ?
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke puber wil er nu zijn ouders zien dansen of vinden het niet "vies" als ze ze horen of betrappen op sex? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bedoeling van die parade is gewoon" ga uit je dak, toon de wereld je bestaan,zo opvallend en kleurrijk mogelijk, laat je horen en zien, zo luid mogelijk! Wat u ervan maakt, alsof die mensen minderwaardigheidscomplexen hebben, onbewuste bedoelingen enz...is echt totaal niet aan de orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens, neuken jou kinderen in het rond? Wat is me dat voor een opmerking, dus omdat mijn kindeenr homo zijn, zullen ze wel in het rond neuken, omdat u zo bekrompen bent te denken dat homo's dit doen maar anderen niet? Het blind geweld tegen homo's heeft mogelijk iets te maken met mensen zoals u die vanuit hun persoonlijke vooroordelen totale nonsens over homo's verkondigen, zeker waar het seks betreft. Wat is je mening over loverboys, verkrachtingen in groep, seksuele intimidatie, groepseks, en mogen jou kinderen dat? Zie je nu hoe dom je opmerkingen zijn of moet er een tekeningetje bij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We zijn ondertussen al te weten gekomen dat parsprototem geen problemen heeft met "zachtjes anaal", daarmee is het wel genoeg. Citaat:
Kan jij mannen hun gedachten lezen? Citaat:
Je probeert hun buitensporig pervers gedrag goed te praten en te vergoelijken, terwijl je een voorbeeld geeft van het tegenovergestelde.
Laatst gewijzigd door Demper : 7 augustus 2012 om 17:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder homofielen is buitensporig seksueel gedrag een kenmerk van de meerderheid, kijk maar naar de cijfers over HIV, gaysauna's, wilde seksfeestjes, serosorteren. Het doel van die parade is het aanwakkeren van homohaat. Sommige perversiteiten hou je beter voor binnen je 4 muren. Anders moeten er ook pedofiele parades komen, of BDSM parades. Citaat:
Ik snap natuurlijk wel dat ze tegen hun moeder de braafste verhaaltjes vertellen... je moest eens weten. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Homo's zullen ook wel dat soort dingetjes tegenkomen, veronderstel ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hetero heb ik die indruk helemaal niet. Ik vertaal die openheid ook helemaal anders. Ik zie het als een protest tegen de verzuring en tegen nog vele andere dingen die me storen in deze maatschappij. Als twee mannen elkaar kussen op straat heb ik de mentale zin om hen beide op de wang te kussen. In dat kussen zit geen enkele agressie. En dat is een les voor iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je begrijpt nochtans het concept 'Vuile Janetten' van Aalst. Carnaval is meestal de gelegenheid om maskers af te zetten en een oerplezier te regenereren. Die Vuile Janetten zijn hetero's. Maar er zit een symboliek in, die veel meer diepgang vraagt. Eigenlijk zegen die carnavalmensen: 'Vandaag leg ik mijn masker af'. Om dat duidelijk te maken verkleden ze zich. Het is vrij ingewikkeld. Een gay-parade is net hetzelfde. Onder die dansende, verklede of schaars geklede homo's en lesbiennes zitten mensen die in pak en das naar hun werk gaan, verpleegsters, dokters, studenten, vaders, moeders, tuiniers, metaalbewerkers ... Ik zie helemaal geen exhibitionisme. En dan nog. In het calvinistishe Nederland mag er regelmatige een frisse wind waaien onder de oksels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, jij snapt het! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke les? Laten we het houden bij het essentiële: 1° als je een kleinkind hebt dat homoseksueel blijkt te zijn, laat het kind dan in zijn eigenheid en concentreer op zijn gaven en talenten. 2° er zijn veel ergere dingen in het leven en in de wereld dan het 'probleem homoseksualiteit' 3° homoseksualiteit zou wel eens een regulator element kunnen zijn voor overbevolking. Het homo individu heeft daar zelf geen enkele invloed op. 4° het mannelijke en het vrouwelijke komen in de natuur overeen met duidelijk gescheiden functies. De mannelijke fazant is felgekleurd zodat hij predators kan afleiden, en de vrouwelijke fazant is bruin zoals de bladeren in het struikgewas waar ze gaat broeden. Maar in de menselijke samenleving zijn die scheidingen niet meer zo markant Vrouwen gaan net zoals mannen werken, vrouwen doen meer en meer stereotyp mannelijk werk (tot zelfs ten strijde trekken als militair). Waarom zou er dan nog een biologisch verschil moeten zijn? Er zijn spermabanken en zowel zaadcellen als eicellen worden ingevroren. Het natuurlijk schisma is compleet. En er is overbevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah ? Voor ’t zelfde geld kan je dan ook vermoeden dat de meeste heterokoppels geilen op pikante kledij en spulletjes, net zoals jij vermoed dat alle homo’s thuis met veren in hun gat lopen.
En trouwens dan nog, als er tussen 2 volwassenen wederzijdse toestemming is en niemand anders heeft er last van, dan mogen die voor mijn part een hele pauw tussen hun billen steken. Who cares ? Citaat:
Daarover hypocriet doen lost dat gegeven niet op. Als je dus een ander beoordeelt op een bepaald gedrag, dien je daarin eerstens zelf onbesproken te zijn. Citaat:
Citaat:
![]() De ene laat het mss wat minder merken dan de andere, maar de lichaamstaal verraad luidop wat de mond verzwijgt, zonder uitzondering. 10 jaar notoir nachtleven kan leerrijk zijn, zowel tov anderen als mezelf, zeker over het leren ‘lezen’ van intenties nog voor ze in handelingen worden omgezet. Werken en leven tussen die slag, is toch nog even iets anders dan er gewoon in uitgaan. Je kan het vergelijken met een plaatsje achteraan op de tribune of een wildcard in de pitstop van een F1-circuit. ![]() Als je dus dagelijks vertoeft in die nightcore, dan zijn homo's met hoge hakken en een kleurige fruithoed echt wel het minste van de problemen en soms hallucinante toestanden, die keeromslag plaatsvinden in die (nacht-) wereld, gezien die zonder uitzondering steeds konden toegeschreven worden aan cokesnuivende en ginzuipende hetero's van het eerste uur, nooit aan homo's. Ik vind die nuance wel belangrijk. Citaat:
Kijk, mochten �*lle vrouwen eens een tijdje kunnen beschikken over een écht mannelijk libido en dezelfde geile aandrang voelen om die avond een bink te scoren, dan zullen we jou niet horen klagen, vermoed ik, ook al gedraagt je lief zich thuis even ‘buitensporig pervers’, zoals je dat gedrag aan homo’s toeschrijft. Eens kijken of je dan ook 'n zedenpreek gaat houden van hier tot in Tokyo. ![]() Met je strikte zedennorm veroordeel je in feite elk initiatief en versmacht je elke emotie, die buiten het strikte veld van de fysieke voortplanting valt. Genotzucht is dan verboden, zelfs het verlangen ernaar wordt beschouwd als een zonde… Ik denk dat zelfs Mormonen een spannender seksleven moeten hebben dan jij. Hier een vb van wat een een al te conservatieve opvoeding ivm sexualiteit zoal kan aanrichten:http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/17482/ Laten we hopen dat dit jouw toekomstige echtgenote nooit overkomt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe ik daar op gereageerd heb, heb ik niet geschreven. Denk ervan wat je wilt, maar aub geen woorden in mijn mond leggen die ik niet eens mentaal heb geopperd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop nu maar met je preek dat homofielen heilig zijn en dat ze er geen buitensporig gedrag op nahouden in vergelijking met hetero's. Haal je kop uit het zand, spreek eens met enkele homofielen zoals Den Duisteren Duikboot, en kijk eens naar de cijfers over HIV, gedrag als barebacken, serosorteren, bugchasing. En niet persoonlijk worden of beginnen schelden uit frustratie he, inhoudelijk blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was al duidelijk.
![]() Citaat:
Homofielen mogen zich van mijn part elke dag anaal laten uitwonen door 10 mannen en 5 paarden, dat kan mij niet schelen zolang ze het veilig doen, zolang ze elkaar niet besmetten met dodelijke ziektes als HIV en zolang ze er niet trots op zijn door openlijk met pluimen in hun gat te paraderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, en die uitspraken doorspek je met allerhande argumenten om je punt duidelijk te maken. Sterk, zeer sterk.
|
![]() |
![]() |