![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() Het tweede prentje levert 10 keer minder vuurwapendoden op, Pindar
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 december 2012 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als dat zo is bewijst dit alleen hoe dom en gevaarklijk wapens zijn. In uw redenering zal ik snel een wapen komen zodat ik u opnieuw kan kloten. Domdomdom.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 27 december 2012 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Gouverneur
|
![]() .................................................. .................................................. ..........
Er moeten zeker ander middelen bestaan om: de op hol geslagen demografie in te tomen! ![]() ![]() .................................................. .................................................. .......... Laatst gewijzigd door OilOnFire : 27 december 2012 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw redenering zal de sterkste u blijven kloten, spieren zijn nu eenmaal niet te koop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik kloot namelijk niemand a.d.h.v. zijn spiermassa. Als ik iemand kloot is dat om andere redenen en onafhankelijk van spiermassa.
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Gouverneur
|
![]() De kloten er gewoon afsnijden zou een, zelfs 2 oplossingen bieden.
1 : Demografie naar beneden. 2 : Zonder, kan het niet meer. Tenzij men het raag heeft uiteraard!? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gungrabbing is (bijna) ON, zal de Amerikaan het toestaan ?
feinstein.senate.gov - Stopping the spread of deadly assault weapons Ze gaan niet enkel voor de zogenaamde 'Assault Weapons'... Ik zie het niet gebeuren, maar wie weet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de ondervraagde Amerikanen is 74 procent tegen een verbod op het bezit van handvuurwapens (onder meer pistolen en revolvers).Bron : HLN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als "iedereen",volgens "NRA-normen" bewapend zal zijn,dan kan de bewapeningswedloop onder de burgers pas goed beginnen.
Ik lees dat de Assault-Rifle 15 (een verderbouwen op de "meesterwerken" van legendarisch ontwerper Eugene Stoner uit de jaren 50/60 alweer) in een "civiele" versie erg populair is als "kerstcadeau"...Die AR-15 is overigens zeer dichte familie van de M16/M4 wapens die bij de Amerikaanse strijdkrachten nog steeds standaard zijn. Uiteraard,snodaards die de hand kunnen leggen op wat oude AK47's,met hun zwaardere munitie(ook in produktie bij Amerikaanse munitiefabrikanten,dus,no-problem) sproeien die "mattel-wapentjes" als de AR-15 zo van de straat....... volgende kerst gaan we dan naar de oudere,zwaardere kalibers...... Ter verdediging van de individuele rechten van de Amerikaanse burger kan de NRA overwegen te lobbyen om de granaatwerper, voor montage op een vuurwapen,toe te laten voor civiele doeleinden.... Misschien kanook de FAL(de "vuist van de vrije naties" remember) dan weer in massa-produktie....er kunnen ongetwijfeld ook versies met "poppy-kleurtjes" en zo gemaakt worden... enz..... Laatst gewijzigd door kelt : 27 december 2012 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adam Lanza