![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik wel weten of ze wel goed weet en beseft waar ze mee bezig is. We noemen dat over het algemeen "opvoeden", hetgeen over het algemeen ook "praten met je kinderen" inhoudt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. Daar is niks abnormaals aan. Of je daar als ouder zo gelukkig om moet zijn, is natuurlijk een andere zaak. Maar doen alsof zoiets nu hoogst uitzonderlijk is en een reden om er kranten en politieke fora over vol te schrijven, is gewoon te zot om los te lopen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal van het ene kind tot het andere afhangen. Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige kinderen negatieve gevolgen heeft in hun visie op relaties en seksualiteit en voor andere juist positiieve gevolgen. Vandaar dat er een hartig woordje over zou gepraat worden in mijn huis.
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat geldt niet alleen als een volwassene seks heeft met een partner jonger dan 16, maar ook als één van de partners bijvoorbeeld minder dan 18 jaar is. Beiden kunnen dan op het matje geroepen worden bij de Jeugdrechter wegens het begaan van een als misdrijf omschreven feit Sacha en Sarah zijn twee vriendinnen van 17 en 15 jaar. Zij stellen seksuele handelingen met elkaar. Mogen zij dat juridisch gezien? Antwoord: Sarah is niet strafbaar, maar Sacha kan worden vervolgd wegens aanranding van de eerbaarheid op Sarah. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 mei 2014 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"De contradictie in de wet bestaat erin dat jongeren vanaf 14 wel toestemming kunnen geven voor geslachtsgemeenschap maar dat tot 16 jaar elke seksuele omgang niettemin strafbaar blijft als "aanranding van de eerbaarheid". Dat geldt niet alleen als een volwassene seks heeft met een partner jonger dan 16, maar ook als beide partners bijvoorbeeld minder dan 16 jaar zijn. Beiden kunnen dan op het matje geroepen worden bij de Jeugdrechter wegens het begaan van een als misdrijf omschreven feit (nl. aanranding of verkrachting)." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je eens elders gaan trollen aub?
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dan is hij jullie aan het voorbereiden op iets anders hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kut vergelijking dus. En het ging mij om de consequentie van haar redenering. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 9 mei 2014 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet ieder kind gaat daar op dezelfde manier mee om. Ik zou dat voor mijn 15-jarige dochter in ieder geval ook ongewenst vinden en dat zou ze gerust mogen weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zullen in ieder geval hun schooljaar mogen opnieuw doen , in een andere school.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat zitten en negeer hem. Hij wil alleen maar wat trollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |