![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Europees Commissaris
|
![]() Los ervan dat het nogal laag-bij-de-gronds is dingen te openbaren die ik in privéberichten stuur, is het ook niet correct. Ik heb niet gesteld dat Jan een antisemiet is. Dat is niet te bewijzen en dat heb ik dan ook niet geschreven. Wel dat hij dubieuze standpunten aanhangt en hij zich gematigder voordoet dan hij is.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 24 januari 2016 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees correct en ventileer uw mening niet achter de rug van de mens. U zou toch moeten weten dat uiteindelijk alles vroeg of laat aan de oppervlakte komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Europees Commissaris
|
![]() Nietzsche is voorop gesteld een lul dat hij over de inhoud van mijn privéberichten begint. Niet voor niets postte ik hem privé, voor de laatste keer overigens. Kijk, je mag uiteraard corrigeren maar dit is mijn beeld van jou: jij bent in mijn optiek iemand van de oude Vlaams Blok stempel met bijbehorende standpunten op nationalistisch gebied. In combinatie met het radicale standpunt Israëls bestaansrecht te ontkennen, je verdediging van een Holocaustontkenner en dat je minimaal 3 keer hebt geschreven dat je niet alles kunt schrijven vanwege de Belgische wet (verbod op ontkennen op Holocaust), zijn er voor mij redenen jou kritisch te benaderen in draden over Israël, net zoals ik communist Tomm kritisch benader in draden over China.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 24 januari 2016 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt dat oordeel eerder op u te slaan. Als u iets te zeggen hebt over anderen, doe het dan op dit forum. Niet achter de rug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat lijkt me niet. Als ik dingen niet openbaar post, doe ik dat niet. Overigens gaat het om een paar berichten van meer dan een maand geleden. Verder is het ook feitelijk onjuist wat Nietzsche schreef. Dan ben je gewoon een waardeloze vent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel eenvoudige oplossing: publiceer uw eigen PM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Israel voor argumenten aandraagt over bezetting doet er niet toe, maar u komt er wel mee aanzetten. Ondanks de argumenten die u aanhaalt wordt Gaza door de internationale gemeenschap gezien als onderdeel van de door Israel bezette gebieden. Hoe duidelijker kan het dan de VN woordvoerder die precies op die vraag antwoord geeft + het in resoluties en rapporten verwoord is? Citaat:
Zeg dan gewoon dat u het niet met de VN eens bent.
![]() |
![]() |
#472 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, ik zie jou niet zo. Hoe ik je wel zie, heb ik hierboven gepost.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 26 januari 2016 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom niet? Ik hoef mezelf toch niet te verantwoorden omdat ik iemand een privébericht stuur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee dat deed ik niet. Trouwens: Nietzsche noemde jou homofoob en racistisch.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 26 januari 2016 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) Jij haalt als bron voornamelijk (al 4 keer op 4 verschillende websites) het UNRWA (UN Relief and Works Agency for Palestine Refugees in the Near East) aan: een vluchtelingenorganisatie van de VN die opkomt voor de belangen van Palestijnse vluchtelingen. Dat is niet hetzelfde als de VN. Dat nuanceverschil zie jij niet of wil jij niet zien. Overigens is die uitspraak ook niet bindend. 2) De commissie Palmer is onafhankelijk en heeft expliciet onderzoek verricht naar de blokkade. Daarna zijn er geen rapporten meer verschenen over de blokkade door de VN: wel uitspraken van personen binnen de VN en andere organisaties. Sommige beweren dat de blokkade illegaal is. 3) Martin Nesirky zei in je YouTubefilmpje helemaal niet dat de Gazastrook door Israël bezet is. Hij zegt feitelijk dat de Gazastrook onderdeel blijft van een toekomstige Palestijnse staat. De Westoever, de Gazastrook en Oost-Jeruzalem worden de bezette gebieden genoemd. Hij koos voor die benaming. Dat heb ik geprobeerd uit te leggen. Jouw wikipedia-artikel stelt hetzelfde als ik stel: The term "Palestinian Territory, Occupied" had been utilized by the UN and other international organizations between 1998 to 2013 in order to refer to the Palestinian National Authority. De Palestinian National Authority is dus de PLO en daarmee de Gazastrook, de Westoever en Oost-Jeruzalem.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 26 januari 2016 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |