![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik steun mijn mening niet eens daarop. voor mijn part geven ze die containers op wielen gratis weg zonder taksen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zeer tolerant. Ge moogt uw mening hebben, en ge moogt voor mijn part met uw kleine wagen blijven rondrijden. Ik denk dat het probleem eerder is dat jij iemand het niet gunt om met het voertuig van zijn keuze rond te rijden.
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en natuurlijk jaloers) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooruit allemaal in koor : ge zij ne jaloersen aap. nè nè nè |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ge zij ne jaloersen aap. nè nè nè ge zij ne jaloersen aap. nè nè nè ge zij ne jaloersen aap. nè nè nè nè nè nè nè nè nè nè nè nè nè nè nè ge zij ne jaloersen aap. nè nè nè ge zij ne jaloersen aap. nè nè nè ge zij ne jaloersen aap. nè nè nè PS: waarom worden onknappe firmawagens niet verboden? Laatst gewijzigd door Chipie : 10 december 2004 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
|
![]() Citaat:
Het huis dat naast u staat zal moeten voldoen aan de building and zoning regulations van dat lapje grond, net zoals SUVs moeten voldoen aan alle regels opgelegd aan constructeurs. We hebben in deze thread al ge-established dat veiligheid iets is dat men voor elke wagen afzonderlijk moet bekijken, en dat niet noodzakelijk SUV gelinkt is. We zijn ook al tot conclusie gekomen dat het vervuilingsargument niet opgaat omwille van verscheidene redenen die ik hier niet ga herhalen, ge moogt zelf scrollen. Wat schiet er dan nog over kwa reden?
![]() |
![]() |
#468 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() De arme stumperds die hun jeepke niet ingeschreven hebben als lichte vrachtwagen en/of bedrijfswagen, moeten ook maar uit het stad blijven ! De overheid moet denken aan ALLE weggebruikers, niet enkel aan de jeepkes
![]() |
![]() |
#469 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ook weren zeker, of gaan ze die een "speciaal kaart" geven? Of wat gaan ze doen met "nonkel Charel" die nog eens op bezoek wil bij familie "in 't stad"? Moet hij zijn auto ook laten staan aan de rand van de city met het risico op vandalisme of diefstal enz.... En dan nadien maar weer klagen dat de verzekering duurder wordt... De chauffeurs van grotere voertuigen klagen trouwens toch ook niet dat de kleinere voertuigen zich niet aan de verkeersregels houden, bedenk dat "te traag" rijden op bv. een autosnelweg veelal zeker zo gevaarlijk is dan "te snel". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat gaat op voor zowat alle obstakels denk ik zoals daar zijn: vluchtheuvels bloembakken , paaltjes..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A Mijn voertuig is niet overdreven groter dan een monovolume of camionette B is ingeschreven als personenwagen C verbied de 4X4 morgen in de stad, goed voor mijn part, maar ik koop mij de grootste camionet die ik kan vinden en begin daar mee rond te toeren. Nu content, ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons gedrag lomp in het verkeer, ... allé vooruit, hoe noemde dan het gedrag van allerlei zotten die zich vlak voor mijn motorkap schieten, ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |||
|
![]() Citaat:
"A Mijn voertuig is niet overdreven groter dan een mobilhome of tientonner" Citaat:
Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een ne monovolume met nen 2.5 Tdi van 30 000 euro had geen kat iets gezegd. Op ne Land-Rover van 30 000 euro met nen 2.0 Tdi in, dat is nen mileuvervuildende egoistische klootzak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal hem met veel plezier samen met u parkeren, maar nie verschieten dak hem in een parking zet, waarvan gij gaat zeggen dat het onmogelijk is om hem in te krijgen, die dingen draaien korter dan ge denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
|
![]() Citaat:
Tevreden? Te verwachten aan elke weg behalve veldwegels. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ook weer back in town? Baai the weej, vanaf 2006 gaat Toyota samen met Citroën en .....Peugeot autokes bouwen in Roemenië. In de Yaris komt vanaf dan.....ne Peugeot motor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |