![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja. Dat was Merkel, onze leidster. Zij gaf de bevelen aan de moslims om zoveel mogelijk Westerse vrouwen te verkrachten. Het was haar idee. Om westerse vrouwen.wat toontjes lager te laten zingen ivm feministische propaganda.
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat was u. Het was wat u postte, uw uitspraak, en het zegt iets over u en niemand anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken jij de hoofstad van Duitsland zelfs of wie Merkel is? Heb jij een opleiding genoten? Of heb jij zelfs al eens een boek gelezen? Neen. Zelfs humor snap je niet. Het is gewoon om koppijn van te krijgen.
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bof ik even dat ik dit niet deel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de arrogantie waar je je feministische brol blijft keffen. Ga in een ander hol keffen...
![]() |
![]() |
#466 |
Minister-President
|
![]() Probleem is dat gelovigen zich als moreel superieur beschouwen terwijl hun meningen gebaseerd zijn op een paar dogma's die door de geschiedenis heen niks anders dan dood en verderf gezaaid hebben.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleem is dat u iets uitvindt over gelovigen. Als gelovige voel ik mij niet "moreel superieur". Ik beschouw het christendom wel moreel superieur, maar mezelf heus niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral en dat is binnen iedere monotheïstische religie zijn vrouwen blijvend kop van jut. Zelfs op dit forum! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogen ze niet net zoals anderen met normale zwemkledij zwemmen samen met anderen? Ik denk eerder andersom, een hele batterij hulpverlening richt zich op minderheden die ondanks alle kansen die geboden worden er niets van bakt, en nee dat zijn geen Chinezen. U kraait " discriminatie" bij iedere grens die een samenleving afbakent omdat u onder de vlag van religie apartheid eist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in naam van die bevelen werd er gemoord, gebrand, vernield, verkracht... en ga zo maar door... want de uitgeroepen tegenstanders waren zogezegd minder dan niets omdat ze niet de juiste god aanbaden... Dat heeft de geschiedenis ons door de eeuwen heen geleerd... En dat leert de geschiedenis ons vandaag nog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gaat regelrecht in tegen de rechten van de mens, in dit geval de vrouw... Mijn rechten worden dagelijks geschonden want een steeds groter deel van onze samenleving (geimporteerden) roept luider en luider, eist steeds meer... en overschreeuwt onze, aan de mensenrechten ondergeschikte wetten... om onze wetten te verdringen voor hun dogmen en hun rotsvast geloof dat de sharia, de wet van de moslims boven onze staatswetten staan... en zij eisen, onder het voor henzelf niet bestaande recht op godsdienstvrijheid het recht op om in eerste instantie zijzelf en de dag dat ze voldoende in aantal zijn iedereen rondom hen volgens die mensontwaardigde middeleeuwse, achterlijke, vrouwhatende scharia te doen leven... Het is niet de dag dat de oorlog is uitgebroken dat men moet zoeken naar de vrede... het is ervoor dat men alles moet doen opdat die oorlog niet zou uitbreken... Hewel zo is het dat men de islam, die het recht van de anderen niet erkent, moet aanpakken... Onze wetten gelden en jullie passen jullie aan of jullie keren terug van van waar jullie gekomen zijn, punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De geschiedenis leert dat de wereldlijke machthebbers vanaf Constantinus godsdienst hebben gebruikt om, in een wereld vol migratie en verandering, eenheid op te leggen om hun machtsbasis te consolideren. Of dacht je dat de Tataren zo'n 3 miljoen mensen in de 16° en 17° eeuw uit de Oekraine wegsleepten om aan de turken te verkopen als slaven (omdat de islam slavernij van andersgelovigen toelaat) bevelen kregen van een grotere god? Noppes, het gaat telkens over machtspolitiek van wereldlijke heersers. En het geniale is dat ze het klootjesvolk er makkelijk kunnen van overtuigen dat het anderen zijn die in de fout gaan. Maar ik geef het grif toe, de Amerikanen hebben in Vietnam enkele miljoenen Vietnamezen vermoord omdat de een of andere kerk in de US het bevel heeft gegeven. Daarin heb je gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En minderheid zegt" ach, ja ik ga met feestdagen naar de moskee om mijn familie niet voor het hoofd te stoten, maar voor mij persoonlijk is religie niet zo belangrijk want ik probeer gewoon een goed mens te zijn, en daar ben je niet even in die moskee maar constant mee bezig". De meerderheid zegt" islam heeft zich wereldwijd aan iedere cultuur aangepast, van Indonesie tot Afrika dus dat kan hier ook". Islam is uiteindelijk de betere keuze, daartoe mag niemand gedwongen worden, maar de samenleving zal islam moeten accepteren, en ja, dus ook alle voorschriften vanuit ons geloof". Dat je dan eindigt met aparte samenlevingen, vinden we geen probleem. Omdat ze verwachten over een volgende generatie geen minderheid maar meerderheid te vormen. En dan kom je uit bij wat je omschrijft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet ook dat godsdienst en wereldse macht niet hetzelfde is, maar de godsdienst werd wel meesterlijk misbruikt door de wereldse macht om haar geboden, zogezegd van god komend en dus van een hoger niveau waar domme mensen niets te zeggen hebben, aan de mensen op te dringen... Maar het omgekeerde is ook waar, daar waar de godsdienst de wereldse macht misbruikt heeft om zelf wereldse macht te veroveren... U en ik en vele anderen weten dat; maar blijkbaar zijn er nog altijd enorm veel mensen die in die val geloven... In feiten gaat het gewoon om de meest laag bij de grondse indoctrinatie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het middel om doelstellingen te bereiken? Want net zoals Jan denkt dat zijn ideologie superieur is,doen moslims dit natuurlijk ook met die verschil dat zij geen en Jan wel een marginale groep vertegenwoordigt.
|
![]() |
![]() |