![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opdat we het niet zouden vergeten zijn een stelletje vreemde smeerlappen, al dan niet doorgaand voor "Belgen", weer eventjes bezig geweest. Ze komen ook voor onder de naam "asielzoekers", "verrijkers", "illegalen" enz maar meestal noemt men ze "jongeren". Als je wagen in brand werd gestoken is het plezant dat je dan weer een nieuwe mag gaan kopen... Optimistisch blijven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Ps die zichzelf zag als een Duizendjarig Rijk mag zich in de haren beginnen krabben... De bevolking kan neerkijken op de economische woestijn waarvoor ze verantwoordelijk zijn. Sommigen, straks misschien meer en meer, zouden al op BDW beginnen stemmen indien ze konden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die worden wel wakker als de SZ/pensioenstelsel instort, wees gerust.
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel deed zijn HellHole-status weer alle eer aan verleden nacht :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01...-in-molenbeek/ https://www.demorgen.be/binnenland/p...echt-b176e42e/ https://www.hln.be/nieuws/binnenland...aren~a176e42e/
![]() |
#467 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Europees Commissaris
|
![]() Noem het zoals je wilt. Maar je moet niet denken dat ik naar Brussel nog ga om er mijn centen nog te verbrassen. Er zijn genoeg andere steden in België en buitenland waar ik weet bij voorbaat welke taal ik moet spreken om gediend te worden. Als je verdomd moet horen; in zelfs handelszaken; dat ze U niet verstaan als je een taal spreekt die er wettelijk ook verplicht is dan hoeft het voor mij ook niet meer. Brussel kan denken dat ze de hoofdstad van Europa zijn maar Brussel is feitelijk niks. Nougabollen! Spijtig voor veel handelaars maar ze krijgen wat ze vragen. Zo simpel is het. En in de rand van Brussel zal er nooit een handelaar aan mij een cent verdienen als hij durft zeggen : "Comprend pas". Hij mag zijn worsten gaan verkopen op de "Baraque Friture". Maar ook daar moet je oppassen. Zelfs de fritten zijn niet eetbaar bij sommigen. Of doen ze het expres als ze horen dat je Nederlands spreekt? Whatever? Ik ben de klant en de klant bepaalt waar hij zijn geld op doet. Daar is het niet de taal die op mijn lever ligt maar dus de fritten soms. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 1 januari 2018 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijf maar over Brussel zeveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, maar de dag komt.
Misschien dat er in de frankophone waandenkwereld niets aan de hand is, in de realiteit echter wel. En geloof me nu, de dag komt dat de francophone smikkel tegen de realiteit botst. Het onwaken zal bitter zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest van de wereld kijkt naar dat wereldcentrum, en ziet dat het goed is! Wanneer ze lezen "hellhole" denken ze misschien dat dat een attractie is op de kermis. En dan "van een koude kermis thuiskomen"... Rare uitdrukking eigenlijk! Iemand ? Laatst gewijzigd door andev : 1 januari 2018 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is geen meerderheid voor de splitsing van het land en daarmee zal u moeten leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel, uw duim telt niet. Toon mij de uitslag van het referendum waarin het Vlaamse volk bevraagd werd.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 januari 2018 om 15:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar een wil is, is een weg. Maar moet op het goede moment worden uitgevoerd! Misschien moeten we de Franse Rafale-vliegtuigen toch maar nemen en ze Wallonië in de plaats geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling van wat hij zegt is hij wel goede vriend met de verrijkers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. Heerlijke sfeer met de kerstdagen. In hun Vlaamse rand durven ze zelfs niet meer buiten komen na zonsondergang.Ook in veel Vlaamse steden geen kat meer op straat na donker. Ze blijven met zijn allen in hun fermette opgesloten.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 januari 2018 om 16:33. |
![]() |
![]() |