Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2022, 20:38   #461
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik blijf me afvragen waarom Roglic tweede in het eindklassement op amper goede minuut 30 van Remco daar verloren had in die eindsprint ?

Winnen kon hij toch niet want geen sprinter.

Een klassementsrijder neemt dat risico toch niet
Doet Roglic eigenlijk iets anders dan vallen? Je kan als wielrenner al eens vallen, maar het aantal keren dat die de grond raakt, slaagt alles. Als je te weinig stuurvaardigheid hebt, is dat ook een handicap als renner. Die kerel is gewoon een gevaar op twee wielen.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 21:39   #462
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Doet Roglic eigenlijk iets anders dan vallen? Je kan als wielrenner al eens vallen, maar het aantal keren dat die de grond raakt, slaagt alles. Als je te weinig stuurvaardigheid hebt, is dat ook een handicap als renner. Die kerel is gewoon een gevaar op twee wielen.
Tja, Vine is er vandaag letterlijk uitgevallen en afgevoerd naar een ziekenhuis ,en Rodriguez kwam ook al zwaar toegetakeld aan zijn schouder over de meet ...

De kans zit erin dat die morgen niet meer start...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2022, 13:48   #463
Yolanda
Schepen

Standaard

Lol, wat een frustratie bij Roglic en Jumbo.

Effe na drie dagen een andere renner de schuld geven van zijn val, zonder dat daar ook maar de minste aanwijzingen toe zijn.
Yolanda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2022, 17:31   #464
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vraag me af wat Eddy Merckx nu gaat zeggen. Hij beweerde Remco nooit een grote ronde zou winnen.
Jaloers uiteraard opdat zijn zoon het nooit heeft gekund. En hij misschien ook niet had hij niet de goede pillen gehad.

En Planckaert moest ook al zijn woorden weer intrekken. Die onnozelaar wist het ook al allemaal beter.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2022, 18:12   #465
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yolanda Bekijk bericht
Lol, wat een frustratie bij Roglic en Jumbo.

Effe na drie dagen een andere renner de schuld geven van zijn val, zonder dat daar ook maar de minste aanwijzingen toe zijn.
Misschien kan dat pedaleurke van mijn voeten nu overstappen naar het windhondrennen ?

Daar is de kans dat hij valt, na het skispringen en het wielrennen wat kleiner.

Roglic was zo idioot te gaan meesprinten…tja over pedaleurke van mijn voeten gesproken.

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2022, 18:31   #466
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik vraag me af wat Eddy Merckx nu gaat zeggen. Hij beweerde Remco nooit een grote ronde zou winnen.
Jaloers uiteraard opdat zijn zoon het nooit heeft gekund. En hij misschien ook niet had hij niet de goede pillen gehad.

En Planckaert moest ook al zijn woorden weer intrekken. Die onnozelaar wist het ook al allemaal beter.
Bij mijn weten heeft hij dat nooit gezegd. Hij heeft wel gezegd dat hij te vroeg profrenner is geworden en dat hij hoopte dat hij het gebrek aan ervaring kon inhalen. En hij had geen ongelijk, hij rijdt nu veel verstandiger dan in de Giro waar hij het ravijn ingedoken is.
Oud 11 september 2022, 07:20   #467
Deo
Staatssecretaris

Standaard

Heeft vuelta gewonnen in tijdritten, nadien wieltjezuig.
Geen rush zoals Luik Bastenaken Luik. Zuinig zonder overschot gewonnen, zat ook op tandvlees en moest geen 3 dagen meer duren of hij storte in. Werd met goede legale middelen recht gehouden, zoals inhoud potje dat ze nog snel uit zijn truitje haalde toen hij in ravijn lag! Of heeft niemand dat toen gezien?

Mats de sprint bom, daar heb ik meer van genoten.

Laatst gewijzigd door Deo : 11 september 2022 om 07:28.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2022, 07:54   #468
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Geen rush zoals Luik Bastenaken Luik. Zuinig zonder overschot gewonnen, zat ook op tandvlees en moest geen 3 dagen meer duren of hij storte in. Werd met goede legale middelen recht gehouden, zoals inhoud potje dat ze nog snel uit zijn truitje haalde toen hij in ravijn lag! Of heeft niemand dat toen gezien?

Allee vooruit dat is goed nieuws. Hij is onze Belgische Vingegaard. Ook een wieltjeszuiger en tijdrijder. Alleen is Remco paar jaar jonger en tussendoor nog eens dik jaar verloren.
En zolang er iets l in een potje zit dat legaal is weet ik niet wat het probleem is ?

Wie Mats is weet ik niet of het moet Mads Pedersen zijn ? Of die ooit een tour gaat winnen met zijn sprintkwaliteiten betwijfel ik

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 september 2022 om 07:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2022, 08:43   #469
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik ben nu niet een fanatieke wieler liefhebber maar dit is toch een uitzondering. Ik was feitelijk al een paar dagen aan het wachten op de eerste kanker Belg-Vlaming die eens zou komen zeiken. Wat moest die jongen van 22 doen? Zoals een kieken zonder kop zich te pletter rijden en dan uitgeblust ten onder gaan en een half uur verliezen. Dan zou men komen stellen dat hij niet heel slim is.
Het is een knappe prestatie die in alle buitenlandse kranten bewonderd wordt maar de zeikende Vlaming van dienst moet nog eens zijn gal uitspuwen.
https://www.lequipe.fr/Cyclisme-sur-...vuelta/1353449

Pendant 3 semaines il a été le grand patron de la Vuelta

Laatst gewijzigd door Gipsy : 11 september 2022 om 08:48.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2022, 09:54   #470
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Ik ben geen wielerfan maar het is wel een knappe prestatie.
Oud 12 september 2022, 06:17   #471
Deo
Staatssecretaris

Standaard

Velen zijn blijkbaar vergeten, maar da manneke heeft wel voor zijn Franse ploegmaat gereden in het WK.
Wie is dan de zeiker?

Laatst gewijzigd door Deo : 12 september 2022 om 06:17.
Oud 12 september 2022, 06:40   #472
Onzijdig
Eur. Commissievoorzitter

Onzijdig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Was da geen potje met deodorant?

Remco heeft in de Vuelta een prachtige prestatie neergezet, zeker gezien zijn jeugdige leeftijd.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2022, 07:50   #473
Deo
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Was da geen potje met deodorant?
.
Ha, je hebt het dan toch ook gezien.
Was het toen al een valsspelertje?
Want het moest wel snel verdwijnen, maar staat voor eeuwig op beeld vastgelegd.
Ben benieuwd wat hij dit jaar in WK op wegrit weer gaat uithangen.
Ik moet hem niet meer, is een Schorpioen je weet nooit wanneer die....
Oud 12 september 2022, 09:10   #474
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wieltjeszuigen? Heb jij die vuelta wel gezien? Van alle klassementsmannen heeft hij meest van allemaal op kop gereden. Enkel in de laatste 2 bergritten heeft hij zich beperkt tot het volgen van Mas en daar had hij groot gelijk in. Hij stond immers voor en moest geen risico's nemen.

Wat een zure reactie zeg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 12 september 2022 om 09:12.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2022, 09:13   #475
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Misschien kan dat pedaleurke van mijn voeten nu overstappen naar het windhondrennen ?

Daar is de kans dat hij valt, na het skispringen en het wielrennen wat kleiner.

Roglic was zo idioot te gaan meesprinten…tja over pedaleurke van mijn voeten gesproken.
Roglic was tijd aan het terugnemen op Evenepoel en ging de Vuelta nog extreem spannend maken. Jij kent echt helemaal niets van wielrennen. Roglic heeft eigenlijk nog maar eens getoond wat voor een klassecoureur hij is.

Alleen zijn uithaal naar Wright was compleet onnodig want hij maakte zelf de stuurfout.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 12 september 2022, 09:15   #476
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Velen zijn blijkbaar vergeten, maar da manneke heeft wel voor zijn Franse ploegmaat gereden in het WK.
Wie is dan de zeiker?
Dat is natuurlijk niet waar. Hij heeft Van Aert in een zetel gezet en toen hij teruggepakt werd heeft hij nog maar eens de kop genomen om Van Aert te brengen. Het is niet Evenepoel zijn schuld dat Van Aert die dag niet goed genoeg was. En het is zeker Evenepoel zijn schuld niet dat Van Aert dat niet op tijd doorgegeven heeft.
Oud 12 september 2022, 10:49   #477
Deo
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat is natuurlijk niet waar. Hij heeft Van Aert in een zetel gezet en toen hij teruggepakt werd heeft hij nog maar eens de kop genomen om Van Aert te brengen. Het is niet Evenepoel zijn schuld dat Van Aert die dag niet goed genoeg was. En het is zeker Evenepoel zijn schuld niet dat Van Aert dat niet op tijd doorgegeven heeft.
Zijn andere Belgische ploegmaten waren er op aan het roepen dat moest stoppen om voor Fransen te rijden. Elke liefhebber van die sport zag dat enkel leken niet.

Laatst gewijzigd door Deo : 12 september 2022 om 10:52.
Oud 12 september 2022, 11:37   #478
Yolanda
Schepen

Standaard

Citaat:
Wie is dan de zeiker?
Jij
Yolanda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2022, 13:43   #479
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn andere Belgische ploegmaten waren er op aan het roepen dat moest stoppen om voor Fransen te rijden. Elke liefhebber van die sport zag dat enkel leken niet.
Nope. Enkel mensen die 1 keer per jaar naar de koers kijken zagen het zo.
Oud 12 september 2022, 15:42   #480
Deo
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nope. Enkel mensen die 1 keer per jaar naar de koers kijken zagen het zo.
Dat klopt 100%

Laatst gewijzigd door Deo : 12 september 2022 om 15:44.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be