![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doet Roglic eigenlijk iets anders dan vallen? Je kan als wielrenner al eens vallen, maar het aantal keren dat die de grond raakt, slaagt alles. Als je te weinig stuurvaardigheid hebt, is dat ook een handicap als renner. Die kerel is gewoon een gevaar op twee wielen.
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans zit erin dat die morgen niet meer start... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Schepen
|
![]() Lol, wat een frustratie bij Roglic en Jumbo.
Effe na drie dagen een andere renner de schuld geven van zijn val, zonder dat daar ook maar de minste aanwijzingen toe zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wat Eddy Merckx nu gaat zeggen. Hij beweerde Remco nooit een grote ronde zou winnen.
Jaloers uiteraard opdat zijn zoon het nooit heeft gekund. En hij misschien ook niet had hij niet de goede pillen gehad. En Planckaert moest ook al zijn woorden weer intrekken. Die onnozelaar wist het ook al allemaal beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar is de kans dat hij valt, na het skispringen en het wielrennen wat kleiner. Roglic was zo idioot te gaan meesprinten…tja over pedaleurke van mijn voeten gesproken.
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#467 |
Staatssecretaris
|
![]() Heeft vuelta gewonnen in tijdritten, nadien wieltjezuig.
Geen rush zoals Luik Bastenaken Luik. Zuinig zonder overschot gewonnen, zat ook op tandvlees en moest geen 3 dagen meer duren of hij storte in. Werd met goede legale middelen recht gehouden, zoals inhoud potje dat ze nog snel uit zijn truitje haalde toen hij in ravijn lag! Of heeft niemand dat toen gezien? Mats de sprint bom, daar heb ik meer van genoten. Laatst gewijzigd door Deo : 11 september 2022 om 07:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zolang er iets l in een potje zit dat legaal is weet ik niet wat het probleem is ? Wie Mats is weet ik niet of het moet Mads Pedersen zijn ? Of die ooit een tour gaat winnen met zijn sprintkwaliteiten betwijfel ik ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 september 2022 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een knappe prestatie die in alle buitenlandse kranten bewonderd wordt maar de zeikende Vlaming van dienst moet nog eens zijn gal uitspuwen. https://www.lequipe.fr/Cyclisme-sur-...vuelta/1353449 Pendant 3 semaines il a été le grand patron de la Vuelta Laatst gewijzigd door Gipsy : 11 september 2022 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen wielerfan maar het is wel een knappe prestatie.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Staatssecretaris
|
![]() Velen zijn blijkbaar vergeten, maar da manneke heeft wel voor zijn Franse ploegmaat gereden in het WK.
Wie is dan de zeiker? Laatst gewijzigd door Deo : 12 september 2022 om 06:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Remco heeft in de Vuelta een prachtige prestatie neergezet, zeker gezien zijn jeugdige leeftijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Staatssecretaris
|
![]() Ha, je hebt het dan toch ook gezien.
Was het toen al een valsspelertje? Want het moest wel snel verdwijnen, maar staat voor eeuwig op beeld vastgelegd. Ben benieuwd wat hij dit jaar in WK op wegrit weer gaat uithangen. Ik moet hem niet meer, is een Schorpioen je weet nooit wanneer die.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een zure reactie zeg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 12 september 2022 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zijn uithaal naar Wright was compleet onnodig want hij maakte zelf de stuurfout.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk niet waar. Hij heeft Van Aert in een zetel gezet en toen hij teruggepakt werd heeft hij nog maar eens de kop genomen om Van Aert te brengen. Het is niet Evenepoel zijn schuld dat Van Aert die dag niet goed genoeg was. En het is zeker Evenepoel zijn schuld niet dat Van Aert dat niet op tijd doorgegeven heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Deo : 12 september 2022 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Enkel mensen die 1 keer per jaar naar de koers kijken zagen het zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Deo : 12 september 2022 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |