![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, ik hoop dat Vlaams-nationalisten of tenminste ettelijke onder hen die het beter hadden moeten weten nooit meer zo'n scheve schaats rijden. Maar ik maak me geen illusies. Want dat was niet hun eerste keer. ![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2019 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem permanent een afstand. Dat moet ook. Maar ik kan er nu eenmaal niet naast kijken dat er in bepaalde kringen van het Vlaams-nationalisme weer minder fraaie ideeën de kop opsteken. En ik verzin het niet. Het is gewoon realiteit.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2019 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen mooie avond vanavond om ufo's te spotten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is dan nog niet eens het gewone volk, maar het zijn de politieke leiders van de francofonie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou kunnen. Ook andere mensen natuurlijk, maar toch vooral extreem-rechtsen ontkennen gegarandeeerd het bestaan van ufo's. Dat komt omdat hun leider dit verbiedt. En zij volgen gedwee den Leider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie, u bedoelt het goed. En u bent quasi zeker een goed mens. Maar daarmee hebben we het zo ongeveer gehad. Niets belet u echter uw verwondering of uw eenzijdige verontwaardiging te uiten en te verwoorden op de u zo gekende manier. Alleen, de zin op uw vragen te antwoorden ontbreekt me steeds meer.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2019 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen geen sauna of broebelbad was voorhanden. Bepaalde begaafde gevangenen kregen soms een beter baantje in dit oord van verschrikking. Zo was er ook een orkest dat de avonden opvrolijkte van de kampleiding. Ook als seksslavin kon men mits men mooi en jong genoeg was de hel overleven.
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus UFO's zijn eerder iets links volgens u? Geldt dat ook voor Bigfoot en het Monster van Loch Ness? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edoch, het enige bad dat heel wat Joden kregen in de Club Méditerranée Auschwitz was een definitief 'gasbad'. Dat staat vast als een paal boven water. Dat zijn de feiten. Tenminste, tenzij iemand een bewijs heeft dat deze joden daar optimaal werden behandeld. Zoals de nazi's wilden doen uitschijnen in de film 'Theresienstadt'. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2019 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb wel een Jodin ontmoet, die stelde als jonge seksslavin Ausschwitz tijdens WO II overleefd te hebben. Van Club Med was er nooit sprake. Dit verhaal schoot me ook iedere keer te binnen toen ik het relaas vernam van wat bepaalde Jezidische meisjes overkwam toen IS daar heerste.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 19 augustus 2019 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Big Foot betreft: ik heb dit nooit helemaal uitgesloten, maar er zijn een paar eenvoudig feiten die maken dat dit wezen meer dan zeker naar het rijk der fabelen moet worden verwezen. Heel eenvoudig: men heeft nooit-voor zover ik weet- uitwerpselen gevonden van dit dier, noch een skelet. En die dingen had men zeker vroeg of laat moeten vinden. Loch Ness, gezien de beschikbare maar weinig overtuigende informatie, bestaat niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2019 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet dat maar.
![]() |
![]() |
![]() |