![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
door langs alle kanten geld buiten te smijten door werkelozen niet te activeren door torenhoge taxen op gas, en brandstof door slaafs de eu te volgen en de electriciteitsprijs aan de gas prijs te koppelen door hun gefoefel , gedraai en gestuntel met de kerncentrales. door werknemers en werkgevers extreem zwaar te belasten Dat allemaal om het linkse profitariaat in leven te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 20 december 2022 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zetelen autoritaire Franstalige machtswellustige in de federale regering waar wij mensen die leven op Vlaamse bodem = de meerderheid niet voor of tegen kunnen stemmen wat dus = duidelijk dictatuur is! Ik ben niet nationalistisch, ik ben wellicht erger voor particratie slaven die politieke partijen afgoden of afbreken als spionkoppen alsof het voedbalploegen zijn. Discuteren en nog eens discuteren >>> zonder enig resultaat <<< , schelden en keet schoppen tot kapot maken en afbreken zonder maar enige opbouwende dialoog te willen aangaan dat de maatschappij vooruithelpt!!! Ik zou een kanton systeem willen, met referendum kiezen dat functioneel, snel en zeer veilig kan via GSM in combinatie met itsme. En vooral minimale federale toestand zoals in het zeeeeeer goed functionerend politiek en economische functionerende Zwitserland! Waar op dit moment de inflatie 2% is!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat sommigen uit die kritiek meer effect wilden halen dan het gegeven heeft, is daarnaast een andere kwestie he. Het is niet omdat men Giordano Bruno uiteindelijk niet veel succes had met zijn heliocentrisme en op de brandstapel terecht kwam, is een onafhankelijke zaak van het gegeven dat het geocentrisme wel degelijk fout was he. Jij staat te wijzen op de executie van Giordano Bruno, maar we hebben het hier over het geocentrisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het waar dat het VB als kerstcadeau aan Decroo een leugendetector gegeven heeft ?
|
![]() |
![]() |