![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Gaat u stemmen? | |||
| Ja |
|
44 | 83,02% |
| Neen |
|
4 | 7,55% |
| Ik weet het niet |
|
5 | 9,43% |
| Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#462 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat betreft de geplogenheden in de Belgische politiek was/IS ze inderdaad cum laude geslaagd.
|
|
|
#463 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1,2 mio subsidie van burgemeester Bart opslurpen, dat is een prestatie die bijna even indrukwekkend is dan de Vlaamse Canon, of Tom Waes zijn gesponsorde bijverdienste.
Dus ja : ze past bij de hoop, ze hoort erbij. En om het helemaal leuk te maken wauwelt ze hetzelfde tussentaaltje dat burgemeester Bart & Tom Waes hanteren, denkende dat ze Vlaams (=Nederlands voor de puristen) praten. Ze is dus supergeïntegreerd. |
|
|
|
|
|
#464 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En een klein half miljoen van minister Alexander De Croo....
|
|
|
#465 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Bijna...
|
|
|
|
#466 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En dan nog zit hij boven het niveau van zijn historische quote van vergassen van de tegenstanders....
|
|
|
#467 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#468 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Vandaar dat ik u al meerdere malen heb gevraagd waarom u zo boos bent. Lyrische of emotionele zaken horen maar in zeer beperkte mate thuis in de politiek. Logica darentegen hoort er wel thuis. Ik ben ook helemaal niet verblind. Uw lyrische omschrijvingen maken van u iemand die steeds in karikaturen hervalt. |
|
|
|
|
|
|
#469 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Trouwens het ging over VB stemmers die dat doen uit protest, niet over VB mandatarissen. Een VB stemmer die uit protest stemt is in mijn ogen geen stuk stront en al zeker geen lagere levensvorm. En in feite VB mandatarissen zijn ook geen lagere levensvormen. Ik herhaal, als u dat allemaal stellig beweert, dan bent u niet beter dan het VB zelf. Want dan begaat u dezelfde fout als hen. Het uitsluiten van een bevolkingsgroep puur en alleen om een bepaalde eigenschap. Dat is dus racisme. |
|
|
|
|
|
|
#470 |
|
Burgemeester
|
|
|
|
|
|
|
#471 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#472 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#473 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#474 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Juist. Vergeet niet dat racisme op dit forum niet verboden is. Groepen mogen worden aangevallen. Persoonlijke aanvallen daarentegen. Bij deze. |
|
|
|
|
|
|
#475 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou mocht ik politicus zijn zeer zeker nooit ingaan op een vraag tot debat met extreem-rechts. Er mee in debat gaan is hen op sluipende wijze 'normaliseren' en daaraan zou ik nooit meewerken. In het parlement moeten ze hun ding kunnen doen, hun parlementaire vragen bv dienen net zoals die van de anderen een antwoord te krijgen van de bevoegde minister. Maar als ze plenair willen hun show opvoeren past enkel de walging, het misprijzen en de woede die bv Valerie Van Peel onlangs toonde tegenover de Blok leider. Citaat:
Zeeeer ongeloofwaardig dat iemand 'uit protest' dan maar beslist om op een racistenclub te stemmen... Citaat:
Je stelling rammelt...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 31 maart 2023 om 11:57. |
|||
|
|
|
|
|
#476 |
|
Europees Commissaris
|
Ik ga stemmen op een partij die momenteel niet in een regering zit.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
#477 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De voorvechter van de democratie, waarbij de meerderheid van opinies in het volk de wet moet worden wil geen debat aangaan betreffende de ideeen van de grootste partij van het land. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 maart 2023 om 12:11. |
|
|
|
|
|
|
#478 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het lijkt er bij jou op dat je racisme erger vindt dan volksbezoedeling ! De liefde voor het "niet-onze" overtreft de zin tot zelfbehoud. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 maart 2023 om 12:12. |
|
|
|
|
|
|
#479 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En je weet toch dat ik de volksbezoedeling door extreem-rechts héél graag zou aanpakken ? Definitief zelfs. Je ziet dat jij niet de enige filantroop bent hee Patrick. |
|
|
|
|
|
|
#480 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|