![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog het karkas van de VLD verdelen
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 10 juni 2024 om 19:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig doe jij veel beter.
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor dezelfde berichten van vrienden in het Brusselse. Zij zeggen me echter dat franstaligen zo vooral de invloed van N-VA en VB willen verdunnen. Het aantal Vlaamse stemmen is daardoor wel tot een recordhoogte geklommen (nu al 79000).
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 10 juni 2024 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is nu niet direct zo dat ik hem z'n mogelijke West-Vlaamse roots niet gun - daar zou iedere niet-West-Vlaming sowieso een ENORME verbetering van zijn/haar huidige hoedanigheid mee verkrijgen - maar die 'dar' in z'n familienaam klinkt in het Klassiek West-Vlaams (de échte brontaal van het Algemeen Beschaafd Nederlands) helemaal anders. Om te beginnen wordt de 'r' niet uitgesproken, en de 'a' klinkt eerder als de 'a' in het Engelse 'water', maar dan iets langer. ![]() (Nog méér 'off topic': Engels is ten andere al bij al niet zo héél véél meer dan een gedegenereerd soort West-Vlaams.) ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#472 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg er wel bij dat dit zo op papier is he. De praktijk is altijd anders. Maar het menselijke falen en de inhumane toestanden, is niet door de regels maar door ze fout toe te passen. Ik heb al eerder gezegd dat onze kippen hier onmogelijk halal kunnen zijn. Maar dat was in een ander topic en ik weet niet meer waar en wanneer. Van mij moet je ook geen bewijzen verwachten, ik spreek uit mijn ervaring en weet daarvan omdat ik een periode de islam bestudeerd heb en niet verlegen ben om moslims aan te spreken en vragen te stellen.
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de NVA gaat nu toch niet voor de Vlaming opkomen? Ze zeggen van wel ja! Maar ze gaan die simpelweg mee hervormen om uiteindelijk te doen wat de EU van haar vraagt.
Willen Vlamingen wel bij de EU? Die net al die crises rond ons heen veroorzaakt heeft. Of kan uw grootmoeder nog met de tram naar de zondagsmarkt zonder onderworpen te worden aan een samenleving die haar omver loopt en sandwiched op den tram? Hervorm niet de Vlaming maar hervorm de invloed van het globalisme in ons hele land!
![]() |
#477 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met andere woorden, je lult maar wat uit je nek en halal geslachte dieren zijn net zo goed of slecht gekweekt als niet-halal geslchte dieren.
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan bewijzen dat het zo opgeschreven staat ja, ik kan niet bewijzen of dit in de praktijk effectief zo gebeurd. Al is er wel een Halal+ label. Dit is dan ook niet mijn discussie, ik vind het gewoon niet zo consequent om anderen aan te wijzen als we zelf onze methodes niet optimaal hebben. Ik lul dus niet uit mijn nek, enkele leden hebben het moeilijk met nuanceringen en voegen eigen nuances toe die nooit geschreven stonden. Zelfs niet tussen de lijnen. Want als ik zou gedacht hebben dat het perfect verliep, had ik gepleit voor een overgang en niet om het nog meer halal te maken, he?
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 11 juni 2024 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#480 | |