![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En welk waren de extremiteiten,waarover je spreekt.Ben me van niets bewust,en had graag wat "feed-beck" gehad.Alvast bedankt op voorhand. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heilige huisjes zijn er juist om eens goed aan te rammelen en te schudden (ook de die van Rome). Ik heb ook kritiek op de vakbonden en zijn vertegenwoordigers. Ik verdedig noch breek de vakbond af in deze zaak. Met de gegevens waar ik vandaag over bezit vind ik gewoon dat Maria (als persoon en niet als vertegenwoordiger) niet correct behandeld is. Met alles die ik hierover al gelezen heb ben ik niet overtuigd van het tegendeel. Ik heb gewoon het gevoel dat er een "rekening vereffend" is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Den Bal : 2 augustus 2005 om 20:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Of misschien willen ze juist VOORKOMEN dat een rekening kan vereffend worden. rekening die door de Vakbond zou aangeboden worden,wegens het niet-naleven van verplichte regels... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar in schril contrast staat het FEIT, dat de arbeidsinspectie, ondanks de duidelijke afspraak met de vakbonden én de directie, hun bevindingen NIET willen (durven) meedelen en openbaar maken. Wanneer de arbeidsinspectie, op last van Freya Vandenbossche (?), bevoegde minister voor o.m. de arbeidsinspectie, Ex minister Vandenbosche, nu voorzitter van biac, onder één hoedje spelen met de directie, is een nationale reactie niet meer te voorkomen. Wie d�*n de schuld bij de vakbonden legt, is steke blind én van zeer kwade trouw. Dit is gewoon wraakroepend. Of wil men voldoende tijd om de resultaten toch nog naar "de" hand te zetten, te minimaliseren of te verdoezelen? Dan is het hek inderdaad van de dam, dit k�*n niet meer.
![]() |
![]() |
#466 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trekt Uw plastic zak aan en leg het land plat... in het belang van zijn bevolking en de arbeiders... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
GEEN WOORDEN...MAAR DADEN zou ik zeggen. Maar hoeveel mensen zijn er nog INTEGER en dus VRIJ in ons politiek bestel??? En d�*�*rom moeten ze hun mond houden.Wie voor GELD zijn ziel verkoopt aan den duivel,(voor een béétje MACHT)moet zijn mond houden... LEVE DE VRIJHEID.......van DENKEN & HANDELEN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kun jij dan dergelijke handelswijze én van een directie én van de politiek (spa)goedkeuren? Dat zegt duidelijk veel over uw eenzijdige en a-sociale ingesteldheid. Proficiat, sluit maat uw ogen voor alle onrecht, behalve waneer het u zal treffen zeker? Uwe "plastiekzak" is duidelijk bruin, zoals "uitwerpselen" waar je je mee vereenzelvigd!
![]() |
![]() |
#470 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#471 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 2 augustus 2005 om 23:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar ik mag ook een realistische kijk hebben op de zaken en alle verantwoordelijkheid bij de directie leggen is verkeerd maar enfi daar hebben we het al over gezegd en ja chipie overtuigd mij elke dag meer en meer vakbonden weten wat goed is voor de mens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En als U onze huidige bonden een sociale ingesteldheid durft toewijzen, dan bent U een opengedraaide ventiel waar heel veel druk op zit... Pfffffff... ![]() En als uw avatar blijft gebruiken, dan zal de gemiddelde CD&V-er kortelings wel eens andere kleuren kunnen verkiezen... Ook die mensen stellen zich meer en meer vragen over 'onze bonden'... <<bruin, zoals "uitwerpselen">>... Ten eerste vergist U zich van kleur (ik ben nl kleurloos) en ten tweede bewijzen die woorden dat U in uw vakbond op de juiste plaatst zit... Een echte CD&V-er gebruikt zulke waarden niet... Het zijn nl blokwoorden ![]() Het wordt hoogtijd dat de CD&V duidelijk afstand gaat nemen van die groene vakbond die meer en meer een bloedrode kleur krijgt... [size=1]Het zou me niet verbazen als U applaus zou krijgen van bv Rood Pietje... ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 3 augustus 2005 om 07:50. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#475 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moet er af en toe eens gerammeld worden, maar dan op een zinnige manier. En wat die rekening betreft, misschien zou je eens moeten nagaan hoe M.A.R.I.A. bij deze firma binnengeraakt is, daar ligt misschien een antwoord op je vermoeden.
![]() |
![]() |
#476 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De schuld ligt bij degenen die syndicale afgevaardigden,die GRATIS toezien op de toepassing van de Arbeidswetten voor de Gezondheid voor het personeel,worden geboycot.En wie dat is,moet men ook als kat een kat durven noemen.Zo simpel is dat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#480 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wie dat alles in je oor heeft gefluisterd,maar zolang ik syndicaal afgevaardigde was,en met mij alle collega's hebben wij ALTIJD ONZE SYNDICALE BIJDRAGEN ZELF BETAALD,kameraad. En kredieturen BETAALD???Er waren een bepaald aantal kredieturen voorzien om syndicale vormingen te volgen(en daar werd serieus gewerkt...)maar daarvoor kregen we géén cént méér.Die uren werden door de patroon voor akkoord verklaard...maar er werden geen suplementje uitbetaald... En vergeet niet,als je in je vrije tijd naar je leden gaat,en dit is voorzien in een normaal reglement,is dat op VRIJWILLIGE basis. Maar schijnbaar schijnt daar toch het een en ander te schelen,wat reglementen en overeenkomsten betreft. Verder geen bemerkingen... ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door an1959 : 4 augustus 2005 om 12:49. |
|||||
![]() |
![]() |