![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet om onozel te doen maar om te bewijzen dat je wel degelijk stellingen kan bewijzen ... ook al lijken ze nog zo onwaarschijnlijk ... ![]() Trouwens, als je stellingen toch zo makkelijk onderuit kan halen, zonder een tegenvoorbeeld te geven zoals jij met de platte aarde, en zoals velen in dit forum doen (in 99% van de gevallen trouwens foute tegenvoorbeelden ... mja), dan staat het altijd mooier dat je dat doet...
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe dan ook, u weet best hoe ik tgo anti-semitisme en racisme sta, maar ook hoe ik sta tgo het historisch slachtoffer spelen. dat ambeteert mij. ik kan er niet tegen dat sommigen van het joodse volk vinden dat zij de grootste slachtoffers zijn uit de gehele mensengeschiedenis, terwijl er enkele voorbeelden zijn van 'volkerenverminking' die een paar keer erger zijn. bovendien zouden ze lessen moeten trekken uit de geschiedenis, doen ze niet. maar daar handelt dit niet over. dit handelt over zoveel ... ps. piri reis: een groot stuk van antarctica, ik heb dat hier staan in 1 of ander boek van lang lang geleden dat ik het nog gelezen heb. enzoverderenzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van vooroordelen gesproken! (En het is niet de eerste keer.) Normaal zou ik wel excuses verwachten, maar ja, ...
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
amen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Banneling
|
![]() pps: het is helemaal niet zo moeilijk om doorheen het rookgordijn te kijken, mensen die voldoende 'gerijpt' zijn, hebben er geen probleem mee.
maar zoals altijd op plekken waar er 'vertier' is: je moet voorbij de 'portier' komen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de duizendste keer: Wat beweer ik? Dat de protocollen een vervalsing zijn die een vermeend joods complot beschrijven. Het volstaat de protocollen te lezen om te zien dat dit zo is. En u? U gelooft dat de protocollen de waarheid beschrijven. Duidelijk, me dunkt. Als u blijft beweren dat ik iets anders over de protocollen heb geschreven, dan is dat een onwaarheid. (Om beleefd te blijven.)
![]() |
![]() |
#467 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Volgens mij heb ik ook alleen gezegd:het is Geen Joods complot-en niet het omgekeerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet er nog zand zijn, firestone ? Alle prutshistorici zeiken steeds over wie ze al dan niet geschreven hebben, terwijl ze ze nooit gelezen hebben, laat staan dat ze de voorspellende kracht ervan onderzoeken. Bizar genoeg staat er vrij naadloos een voorspelling in die in naadloze lijnen overeenkomt met onze moderne tijd. Laat ons vooral hopen dat niet alles bewaarheid wordt, of dra kunnen we elkaar niet meer verwensen via het tft scherm ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
http://www.daanspeak.com/HumanistDec2003.html In het eerste deel staat hetgeen hier van toepassing is.Niet je alledaagse conspiracy site hoor.Gewoon mensen die zien dat iets niet klopt en aan onderzoeksjournalistiek doen. En dit is heus niet de enige bron die er zo over denkt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
|
![]() Citaat:
Dankjewel voor deze info over Thera. Het zou wel kunnen dat Plato het in zijn dialogen hierover had. Maar volgens Plato was de stad / het eiland letterlijk gezonken dacht ik. Natuurlijk kan er veel info verloren gaan tijdens zo'n overleving maar ... Is er in dat gebied ook een eiland dat echt verzonken is? Heeft men daar iets van teruggevonden? Onder één of ander Japans eiland ... maar het kan ook een Chinees zijn eigenlijk ... (ik kwam het te weten doordat ik er jaren geleden met een goede vriend over begon te discussiëren, en jeweetwel 'feiten' in het geheugen houden niet lang stand). Bon ... ergens aan die kanten in ieder geval is op de bodem van de zee (of de oceaan) vanalles teruggevonden, verschillende gebouwen, waarvan één of enkelen in de vorm van een piramiden, in een groep bij elkaar, verspreid over een afstand van 100den meters, het lijkt dus een stad te zijn geweest. Op de website staan er zelfs foto's van.
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | ||||
Banneling
|
![]() [size=+2][size=+3]The Einstein Connection[/size][/size] Dus zo absurd is dat toch allemaal niet he, firestone, als zelfs de grootste denker van de vorige eeuw erin geloofde ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 3 augustus 2005 om 21:57. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Einstein is een illuminati-insider..., soit...
En dit bewijst toch dat de top-wetenschappers open staan voor speciale theorieën. Hoe komt het dat Hapgood ea hun bevindingen niet peer-reviewed kunnen publiceren? Omdat ze een grondige analyse niet doorstaan. Dat net u een zuiver autoriteitsargument inroept is wel grappig.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 augustus 2005 om 21:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het aanvaarden van de catastrofentheorie leidt meteen tot een lawine van andere intellectuele ambetantigheden. de evolutieleer begint dan te rammelen, omdat er blijkbaar bifurcatiesprongen her en der optreden, trial and error gaan dan niet meer op omdat je er geen omgeving voor hebt om die trial and error voldoene ver in de tijd door te trekken. Het impliceert ook dat wij, werkmieren, vroeg of laat van de aardbodem zullen gevaagd worden door zo'n plotse shift. Paradigma shift: dat is niet zo evident hoor, dat neemt tijd in beslag, en het is niet zomaar een paradigma .. Einstein kon het zich permitteren, zijn carriere had hij al gemaakt, een gewoon hoogleraar moet dat niet gaan vertellen in de club ... daar komen vodden van ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waar heb ik dat dan gezegd ? of is dit ironisch bedoeld ? dan is dit toch weer slechte ironie ( een gemeengoed bij vele anderen op dit forum ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Banneling
|
![]() Zo, tot hier mijn dagelijkse bijdrage ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks ironie, gewoon het probleem dat alles wat we hier te lezen krijgen bijnzonder incoherent is.
![]() |