![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
|
![]() Citaat:
U komt plotseling met atoomwapens aandraven, maar die zijn door het internationaal oorlogsrecht niet verboden. De geschiedenis wijst uit dat de voornaamste oorlogvoerende partijen meestal het vigerende oorlogsrecht respecteren. Tijdens WOII gebruikte geen enkele van de strijdende partijen gifgas aan het front, hoewel ze wel over aanzienlijke voorraden beschikten. Als ik uw logica volg dan meent u dat het oorlogsrecht (omdat het niet is wat u zou wensen) maar in de vuilnisbak moet gegooid worden. Dat zou een verlies zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
|
![]() Citaat:
Overigens is "regime change" geen traditionele rechtvaardighing voor het voeren van oorlog. Oorlog kan een legitiem middel zijn om een essentiële doelstelling te bereiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel mijnheer Maddox, ik niet. Dat is volgens mij etnische zuivering.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 september 2006 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als u ze dropt boven dorpen waar burgers wonen dan raken ze vooral burgers. Als u ze dropt boven een legerkamp dan raken ze vooral militairen, dat is duidelijk. Israël heeft ze in Zuid-Libanon gedropt boven dorpen en daar blijft de niet-ontplofte submunitie nu liggen voor de bevolking die naar huis wenst terug te keren. Zij zullen er het slachtoffer van worden.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 september 2006 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je zal daar maar staan met je uiteengereten kind in je armen, wanneer een of andere pipo je geruststelt: "och madammeke, trekt het u niet teveel aan, die bomblets zijn slechts een kleine minderheid".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
|
![]() Ik stel voor dat u aan de slachtoffers van de Hizbollah-terreur gaat uitleggen dat u eigenlijk vind dat men hen niet moet bestrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom zou ik dat moeten doen? Ik vergoelijk de terreurdaden van Hizbollah geenszins. U doet dat wél met de gruwelen waaraan Israël zich bezondigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U bent slechts een halve milimeter verwijderd van 'Das Opfer ist Täter'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
|
![]() Leer lezen. Ik schrijf niet dat u de daden van Hizbollah vergoelijkt maar wel dat u het effectief bestrijden van Hizbollah afkeurt (en dat doet u wel degelijk).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leer lezen. Ik keur het maken van onschuldige slachtoffers af. Datgene wat u "het effectief bestrijden van Hizbollah" noemt, wat uw bedenkelijke moraal nog maar eens vet onderstreept.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |