![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alle verdachtmakingen tegenover Vlamingen zijn van het type "ze zouden het wel willen doen". Tegenover Moslims hebben we een rist van ECHTE voorbeelden. London, Madrid, New York, poging in Duitsland, poging in Denemarken. Maar het Vlaams Belang ZOU iets willen plannen... Die ZOUDEN dictatoriaal kunnen zijn dus passen we de kieswet aan zodat de stemmen van het volk minder belangrijk worden. Het Vlaams Belang ZOU misschien wel iets slecht kunnen doen dus regulariseren we een half miljoen vreemdelingen op slag. Het Vlaams Belang ZOU iets kunnen plannen dus we pakken wat hooligans met wat trekbommekes op en die moeten de mensen tonen dat ze niet op het Vlaams Belang mogen stemmen. Na de verkiezingen laten we ze weer vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij werd zo aangekondigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En veel plezier met je reis.. hopelijk kom je geen terrorist tegen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB werd in Gent veroordeeld door 3 raadsheren en aangeklaagd door een procureur ( Jean Soenen ) die allen familiale banden hebben met politici en zelfs ministers ( nietwaar verhofstadt en De Gucht ) terwijl dat wettelijk gezien niet mag ; een schijn van partijdigheid weet je wel . Daar al iets over gelezen in de pers ? En wat de pers betreft , dat kan niet overleven zonder overheidssubsidies en uitzendrechten die hen toegekend worden door de overheid . Laatst gewijzigd door Kaffer : 8 september 2006 om 01:35. Reden: schrijffoutje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg naief. Ze zeggen zelf dat ze de democratie willen redden maar proberen elke vorm van democratie in de kiem te smoren. Blokwatch is niet het soort van mensen dat je in de plaats van het VB wil. Integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je HVT opvat als extremisme dat groeit, dan geef ik jou een rist voorbeelden van islamitisch/arabisch/whatever extremisme dat groeit. Ga er omheen zoals je wil. De waarheid kan je pas achterhalen als je naar het beleid gaat. Het vingertje uitsteken naar het Vlaams Belang is gewoon de makkelijke manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() Het VB noem ik ook niet het toppunt van democratie. Integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk jij dat democratie is? Inspraak van het volk of een definitie van wie dan aan de macht is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En eigenlijk... zoals ik vandaag de media en de politici bezig hoor, dan lijkt mij het Vlaams Belang een oase van democratie. En dat meen ik. Dit is geen politieke commercial.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Banneling
|
![]() Inspraak van welk volk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volk dat in dit land woont en belasting betaalt en dat zich aanpast.
Moet ik het nog moeilijker voor jou maken of wil je dat ik een burqua over je kop gooi en zeg dat je minister-presidente mag worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit wil niet zeggen dat ik het beleid van de rest van de "heersende" partijen wel democratisch vind. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 8 september 2006 om 02:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Sorry maar het vlaams belang komt uit de wieg van één van de grootste aanslagen op de mensheid. Bewijs ten over dus. Hoeveel joden waren het alweer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Banneling
|
![]() Aanpast? Aan wie moet ik mij aanpassen? Er zijn zo'n 100 verschillende Vlamingen: neutrale, gothics, joden, enz... Ieder mens is toch uniek?
|
![]() |
![]() |