![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ze is 8 maal groter dan de straf die hij volgens het strafwetboek kon krijgen.
Het vonnis is derhalve vernietigd. Je kent er duidelijk NIETS van ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Parlementslid
|
![]() Waar is de tijd dat ge als 17-jarige voor het gappen van een paar aanstekers in de Sarma of een emmerje jetons van de autoscooter tot uw 21 jaar in Ruislede zat?
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 1 juli 2007 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guido Demoor is niet degene die met zes vriendjes amok zat te maken op de bus.
![]() |
#464 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er kwam een Irakees op ons aflopen. We riepen halt maar dat was blijkbaar niet voldoende. Enkel een kogelregen kon hem tegenhouden. Hij moest zich maar gedragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Minister-President
|
![]() Mr.Bazilfunk,draai de zaak eens om zou je dan ook hetzelfde schrijven als nu?
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me bij momenten af of er een naam is voor het ziektebeeld waarvan de patient desnoods nog liever zelfmoord pleegt dan een allochtoon de schuld te geven van iets, ook al zijn de feiten gekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Minister
|
![]() Ah nee? Het verkeer heeft zelfs uren plat gelegen door dien halve gare!
![]() |
#469 |
|
![]() Ik vind dat goedpraten gewoon walgelijk
![]() Als iemand mij morgen op de bus neersteekt omdat ik zeg dat zijn mp3 te luid staat, dan is dat ook geen misdrijf, waarschijnlijk.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Minister
|
![]() Dat noemt men het vlaams blok syndroom. Vlaams blokkers zitten daar zelfs heel erg mee. We kunnen bijvoorbeeld Guido Demoor als voorbeeld nemen (hoe toevallig) Toen ik indertijd stelde dat demoor eerst een van die mannen bij zijn keel had,dan was dat gelogen. Nu het toch waar blijkt te zijn doet dat er plots niet toe.
![]() |
#471 |
|
![]() Van 'mensen' als u word ik gewoon ziek. God, het zou niet mogen, maar toch hoop ik dat iemand die u liefheeft ooit hetzelfde zal meemaken als Demoor.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
trouwens, de aanklacht was ook niet gericht genoeg om volgens het huidige strafwetboek voldoende veroordeeld te worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Minister
|
![]() Inderdaad is het echt schandalig hoe men die guido demoor probeert goed te praten. Als er nu nog eens iemand zo slim was om te stellen dat het busincident een ongepast onderonsje tussen opgefokt testoron was denk dat hem het dichtst bij de waarheid zat. Maar er moeten schuldigen en slachtoffers zijn in deze zaak ook al is het duidelijk dat dat beiden zijn.
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 1 juli 2007 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
word toch eens wakker !!! Laatst gewijzigd door delcom : 1 juli 2007 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
|
![]() Nja, alle verwijten ten spijt zien we duidelijk wie hier het nauwst aanleunt bij Hitler.
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedank Redouan en z'n vriendjes daarvoor...
![]() |
#479 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw intelligentie is pas hoog wanneer u in staat bent om twee gedachten in uw geest vast te houden die lijnrecht tegenover elkaar staan en toch redelijk te blijven denken. F.S.Fitzgerald zomaar.....
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 1 juli 2007 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
|
![]() Citaat:
Omdat de situatie volgens de rechters anders is dan u ze droomt moet je nu gaan schelden op mensen die proberen de zaken te zien zoals ze zijn. De rechter heeft een zware juridische fout gemaakt, door een straf te geven die vele keren overtreft wat zij mocht geven. Dat is niet alleen streng: het is onrecht-vaardig. De eerste minister heeft niet alleen de dader maar een hoop jonge mensen, die klaarblijkelijk niets misdaan hebben, uit te maken voor MOORDENAARS. De Kardinaal van Mechelen heeft het slachtoffer, dat volgens de rechter zelf ook geen heilige was maar iemand die geweld uitlokte, uitgeroepen tot VOORBEELD. Dit alles wijst op een zieke maatschappij. Die pak makkak roept en direct klaar staat om mensen verdacht te maken en te veroordelen, terwijl er alleen maar slachtoffers vallen indien de haat wordt gezaaid. Ondertussen krijgen haatzaaiers honderden miljoenen belastingsgeld om hun gebraak door ons verder te laten savoereren. En dat, mijnheer: dat is ZIEK. |
|
![]() |
![]() |