![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#48081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe heet dergelijke 'argumentatie' ook alweer? Juist, ja. En zo hoeft er - o wat gaat dat toch gemakkelijk! - natuurlijk helemaal niks meer te worden gezegd over wat "Yakov - the most dissent (decent) Russian" zo gevat en grappig laat weten. Voor wie graag lacht terwijl hij/zij naar Russisch luistert (en - wie weet? - ooit die taal misschien zelfs wil léren): https://www.youtube.com/watch?v=e84ixpM7yXs ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 januari 2024 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48082 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat daar tamelijk véél herschreven gaat moeten worden wanneer "De Multipolariteit Van Beijing-Gaza-Moskou-Pyongyang-Teheran-en-weet-ik-veel-wat-nog" z'n 'existentiële strijd' tegen "Het Globale Westen" EINDELIJK gewonnen zal hebben. Er zullen daar wellicht nogal wat dingen Tien-An-Men-gewijs NOOIT in gestaan hebben als De Grote Revisie eenmaal achter de rug is, niet? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48083 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kun je vergelijken bvb. met "Engels leren met Assange" "in plaats van "Engels leren met Agatha Christie" of "Engels leren met Shakespeare". De Sovjets deden dat soms ook, maar nooit op de schaal van in de westerse media, waarbij een hele samenleving vereenzelvigd wordt met de politieke leiding, en dus ook de hele maatschappij slecht is, behalve de enkelingen die dissident zijn. Dat is vergelijkbaar met de hele Joodse culturele traditie en geschiedenis reduceren tot het genocidaire regime van Netanyahu, en telkens je een orthodoxe Jood ziet in Antwerpen vol verontwaardiging en verwijtend vragen wat die over de genocide tegen het Palestijnse volk denkt. Want de eerste vraag in het Westen die je onvermijdelijk krijgt als je zegt dat je Rus bent is " je veroordeelt toch Poetin" en als dat niet zo blijkt te zijn of het antwoord veel te ingewikkeld is voor het simplistische westerse brein, word je direct bekeken als een stuk stront dat enorm beschaamd zou moeten zijn over hun Russisch bloed". Of zoals een bekende westerse zanger het verwoordde "even the Russians love their children". Stel dat hij had geschreven "EVEN the Jews love their children" of (meer recent) "EVEN the niggars love their children" het zou niet goedgekomen zijn met die zanger. Laatst gewijzigd door tomm : 14 januari 2024 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48084 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat heeft weinig met Roetenie of Klein-Rusland te maken, wat gewoon de historische benaming is voor Belarus en Oekraine samen. Die je weinig hoort tegenwoordig in het Westen, het huidige verhaal is dat "Oekrainers altijd Europeanen zijn geweest die niets met die "Aziatische Russen" te maken hebben". In elk westers verhaal moet er een goede en een slechte zijn. De westerling is uiteraard meestal de goeie, zoals in de Indianenfilms waar de Amerikaanse propaganda er zowaar in geslaagd is de slachtoffers van genocide voor te stellen als de slechterikken. (Pas nadat ze bijna allemaal uitgemoord werden werd dit verhaal bijgesteld) Idem dito wat betreft Palestina waar (vooral door Joden overheerst) Hollywood er in slaagde om de slachtoffers van etnische zuivering en genocide, de Palestijnen, voor te stellen als de boeman. Wat Russen betreft, die zijn uiteraard altijd de slechterik, per definitie. Wat voor een Rus die in het Westen woont of Amerikaanse films bekijkt altijd grappig is. (Russen hebben een dikke huid, ze zien overal de humor van in, beetje zoals Joden.) Laatst gewijzigd door tomm : 14 januari 2024 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48085 | ||||||||||||||||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jouw standaard nietszeggende antwoord. Volgens de meeste gestudeerde historici heeft Mao tijdens de Grote Sprong Voorwaarts rond de 50 miljoen Chinezen de dood in gejaagd. Citaat:
Taiwan is een de facto onafhankelijk land dat volledige bescherming verdient wanneer de imperialistische communisten de vrije democratie aanvallen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat doe je niet. Jij hebt mij 2 keer een ban van een maand bezorgd, omdat je geen grote bek terug aankunt. Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 14 januari 2024 om 12:53. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48086 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb NOG NOOIT beweerd dat je enkel op die manier Russisch kunt leren; integendeel zelfs: ik heb u al laten weten dat ik ook Vladimir Solovyov als leerkracht gebruik (weliswaar zonder diens toestemming, maar gezien zijn grenzeloze verachting voor mensen als mij vind ik daarom vragen niet alleen onnodig maar ook vernederend, daar ga ik dus niet aan beginnen). Verspil geen energie met dat knutselen en vervolgens bevechten van stropoppen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48087 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Solovyov is een van de vele Russen die in het Westen gewoond hebben, en meer nationalistisch dan ooit tevoren terugkeerden. De Russen kennen het Westen goed, maar omgekeerd kent de gemiddelde westerling Rusland totaal niet, behalve van de anti-Russische propaganda. Hoeveel op deze draad, behalve Tommeke en mezelf, zijn er ooit al in Rusland en Oekraïne geweest? Maar ze denken er toch alles van te kennen. Er bestaat geen sympathieke Poetin-aanhanger zegt U? Ik probeer politiek en vriendschap altijd te ontkoppelen. Een van m'n beste vrienden is VB'er, en een andere vriend is Groen! parlementair. Ik moet toegeven dat ik Netanyahu best wel sympathiek vind, hij heeft zeer verfijnde humor, zoals de meeste Joden. Het is natuurlijk een monster, maar zelfs monsters kunnen sympathiek zijn. Het een staat los van het andere. Persoonlijk hebben Poetin en Lukashenko een hekel aan elkaar naar verluidt, het zijn heel verschillende persoonlijkheden, maar geo-politiek komen ze overeen. Idem dito Poetin en Erdogan. (naar verluidt vindt Poetin Lukashenko een blaas met veel te veel blabla, en op Erdogan zou hij neerkijken, net als op Trump. Hij heeft een bijzondere verachting voor Yanukovich, zou hem naar verluidt nog geen enkele keer ontmoet hebben de laatste 10 jaar. Vindt het een bijzonder zwak figuur die door zijn zwakke opstelling zonder ruggegraat zelf Maidan grotendeels heeft laten slagen). Saakashvili kon het op persoonlijk vlak dan weer heel goed vinden met Lukashenko, beide zeer extravagante persoonlijkheden. Poetin had een zeer goede band met Berlusconi, het waren vrienden, en ook met Chirac klikte het bijzonder goed. Lavrov kan het privé naar verluidt uitstekend vinden met Blinken. Beide diplomaten met een lange staat van dienst en super intelligent. Ze spelen gewoon een spelletje schaak, zo moet je dat zien. JE haat je schaak-opponent toch ook niet? Laat het gepeupel maar denken dat je elkaar haat, dat heb ik ook geleerd van m'n vrienden in de Belgische politiek. Laatst gewijzigd door tomm : 14 januari 2024 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48088 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LiberaalNL
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben autistisch omdat ik niet met de westerse buitenlandse politiek akkoord ga? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) Welke landen zijn de afgelopen decennia talloze oorlogen begonnen in werelddelen die heel ver van hun bed liggen? Alvast niet de Russen of de Chinezen. 3) Zoals ik hierboven aangetoond hebt wil "democratisch" voor het Westen zeggen pro-westers. Het Westen heeft een belangrijke rol gespeeld in het afzetten van de democratisch verkozen president Morsi in Egypte, waarna de man vermoord werd net als duizenden van zn aanhangers. 4) Uzelf pleit ervoor om mij te muilkorven. 5) De haat tegen Rusland en China in het Westen wordt constant aangewakkerd, niet omgekeerd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Sovjet-Unie was een land en dus ja, veel andere nationaliteiten stierven voor de Sovjet-Unie. Sinds de SU uit elkaar is gevallen zijn de mensen slechter af over het algemeen. Er heerst oorlog, miserie, en heel veel armoede in Oekraïne, veel meer dan in Belarus of Rusland. Gevolg van de westerse politiek. Citaat:
![]() Op alle niveaus wordt dit systeem masdesaal gecorrumpeerd door het grote geld. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In België heb je enkele partijen die niet op dezelfde lijn zitten, maar wees maar zeker dat de elite en de Amerikanen er in zullen slagen om hun eigen pionnen aan de macht te laten komen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dingen uit hun context rukken, dat doet het Westen graag. Echter, zoals op deze bron blijkt, verwijzen de russofoben dan naar zogezegde Russische artikels op Russische media die nergens meer te vinden zijn. Citaat:
Wat de Oejgoeren betreft, ik verwees naar het algemeen artikel om mijn punt duidelijk te maken. Uiteraard staat er dat SOMMIGE LANDEN ("de internationale gemeenschap" volgens het Westen, dus het Westen zelf plus Japan) vinden dat de Chinezen de Oejgoeren slecht behandelen. Maar de meeste moslim landen hebben ondertussen al lang door dat dit westerse leugens zijn. Ze hebben daar ook wel enige ervaring mee ("Weapons of mass destruction", etc.) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48089 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Neen. Ik zei dat die potentieel mogelijk misschien bestaat, maar dat ik hem/haar nog niet heb leren kennen. 2) Ik doe zo'n dingen ook, maar dat maakt mij nog lang niet 'sympathiek'. 3) Ik vind die ouwe viespeuk allesbehalve sympathiek en zoals Orban ook ongezond dik. Maar het is wel OK dat hij tegen Hamas vecht, en niet tegen Oekraïne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48090 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 15 januari 2024 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Neo-nazi's die vorig jaar enkele uren bepaalde Russische grensdorpen bezet hielden, hadden Belgische en Amerikaanse wapens. Dit wil zeggen dat de Russen het recht hebben om terroristen die aanslagen plegen in het Westen te bewapenen. Inderdaad is dit een bijzonder gevaarlijke evolutie. De Russen hebben zich tot nog toe op dat vlak ingetogen gedragen, maar het is niet gezegd dat ze vroeg of laat geen wraak zullen nemen. Persoonlijk hoop ik dat de Russen asymetrisch wraak zullen nemen, bvb. de Houti's in Jemen bewapenen met de allernieuwste Russische snufjes, waarmee ze Amerikaanse en Britse oorlogsbodems tot schroot kunnen reduceren.En nu de Russen voor het eerst sinds de val van de Sovjet-Unie openlijk de kant van de Palestijnen kozen, hoop ik dat ze Hamas en Hezbollah voorzien van Russische raketten waarmee ze het leven van de Israëlische genocidaire agressor tot een hel zouden kunnen maken. Laatst gewijzigd door tomm : 15 januari 2024 om 06:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48092 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Gonzalo_Lira
De Amerikaans-Chileense politieke gevangene in Oekraïne werd vermoord door het regime. Hij zat gevangen omdat hij het regime in Kiev bekritiseerde. Hij vreesde voor z'n leven, werd gemarteld en nu is hij gestorven in een Oekraïense gevangenis. De Amerikaanse regering probeerde dit in de doofpot te steken maar dat was zonder Elon Musk gerekend. Als het regime zoiets durft uit te steken met een Amerikaan, zegt dat voldoende over welke risico's Oekraïners die zich tegen het regime verzetten moeten ondergaan. Met ons belastinggeld wordt een bloedig en repressief regime in stand gehouden. De kopstukken van dit regime moeten vervolgd worden, in Oekraïne maar ook in het Westen. Net zoals Berezovsky in Londen aan z'n einde kwam, vind ik dat de regime kopstukken nergens veilig zouden moeten zijn. Overal ter wereld zullen de Russen hen vinden en uitschakelen. Zelfs als Zelensky naar de VS vlucht met z'n gestolen miljarden, zal hij nooit van een rustige oude dag kunnen genieten. Laatst gewijzigd door tomm : 15 januari 2024 om 06:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48093 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48094 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
By the way, gisteren is UA erin gelukt om het equivalent van een 'AWACS' van de russen boven de Azov zee neer te knallen, en een tweede zwaar te beschadigen. De taak van die 'AWACS' was om het luchtruim van de Krim te scannen op inkomende kruisraketten. Finito daarmee dus. ![]() Dat geeft goede perspectieven voor de komende dagen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zweden en noorwegen zouden lid worden van de NATo krijgen ze een NUKE... wat blijkt ze hebben niets gekregen Zelfde verhaal is verteld voor HIMARS, Storm Shadows, Bradleys, Patriots, F16, Abrahms met uraniumkogels, Krim brug, etc Het handpopje van Putin heeft dus telkens gesproken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48096 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is hier niemand die RU aanvalt, UKR verdedigt zich en kan niet anders dan beslissen dat strategische doelen in RU moeten aangevallen worden aangezien RU maar koppig blijft verderdoen... Moest RU na 400.000 doden en het halveren van zijn wapenarsenaal nu eens beslissen dat het genoeg geweest is dat UKR feestje, dan zou je nog kunnen veronderstellen dat de oorlog gaat stoppen, en anders is de enige manier om dat te stoppen legitieme doelen in RU raken... jammergenoeg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48097 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franse antropoloog en historicus Emmanuel Todd:
Het lijkt erop dat het een van Amerika's obsessieve en strategische doelen is om
![]() |
#48098 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het enige dat gebeurd s, dat idd het westen in slaap gewiegd is, en dat het westen beter zijn budget aan cultuur, en reizen eens spendeert aan oorlog https://unherd.com/thepost/emmanuel-...down-the-west/
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 15 januari 2024 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48099 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de didactiek, de tabel van wie? Niet de tabel van Dmitri Medvedev, wel de tabel van Dmitri Mendelejev. Ook een Rus nota bene.
(fig.)
![]() |
#48100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nee, gij. Die twee ouwe viespeuken die u daar vernoemt, zijn slechts een weinig relevant detail van de geschiedenis, hé. Gelieve het hoofddoel van "De Nieuwe Multipolariteit" niet uit het oog te verliezen: het moet maar eens definitief gedaan zijn met die decadent-satanistische 'maatschappijen' (eigenlijk 'roversholen') waar zogenaamde 'dissidenten' (eigenlijk 'westerse agenten & spionnen') uit/van China/Iran/Rusland en andere model-samenlevingen zogezegd bescherming en onderduikadressen (eigenlijk 'cocaïne en goedkope hoeren') zochten én vonden. De hoofdbekommernis van het Centraal Comité Van De Communistische Partij Van Het Universum dient toch in de allereerste plaats een absoluut verbod op 'vrijheid van meningsuiting' (een waarlijk verfoeilijk 'westers' concept) te zijn? Immers: wie 'het narratief' controleert, controleert 'het heden'. En wie 'het heden' controleert, controleert zowel 'het verleden' als 'de toekomt'. Of zou er inmiddels alsnog iets fundamenteel veranderd zijn aan/in Het Grote Luchtkasteel? ![]() Geen wonder dus dat het maar niet opschiet met de Redding Van De Planeet, hé, als zelfs de hevigste pleitbezorgers van De Heerlijke Nieuwe Wereld hun prioriteiten zo overduidelijk helemaal verkéérd stellen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 januari 2024 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |