![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik beloof dat ik nooit meer believers voor snol, kutkammer, drol, treezebees, oerdom wijf, zeug, hypocriete Jodin (enzovoort) zal uitmaken ... Maar bij de persoonlijke aanvallen van de believers sta je nooit stil. En ik daag je uit mijn persoonlijke aanvallen tegen believers te vinden. Mvg, Het kuddedier. (Ook een sterk inhoudelijk argument by the way.)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 maart 2006 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4822 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4823 | |
|
![]() Citaat:
Wat hij zegt klopt 100%. Wat ben je met je intelligentie als je het niet goed kan aanwenden om evenementen te interpreteren zoals 9/11. Nu is je doorgedreven blinde rationaliteit een obstakel die je van de volledige waarheid onthoud.
![]() |
![]() |
![]() |
#4824 |
Banneling
|
![]() Straddle ik sluit me hier helemaal bij aan! Mooi verwoord!
Maar...het is nog erger! Al zulen de'wetenschappers het ontkennen, de meeste wetenschap is opgezet om ons dom te houden, bewust! Ten eerste worden er heel veel feiten verdraaid in de wetenschap verder is de wetenschap "politiek"! Niet meer, niet minder Ja hoewel, het heeft ook veel weg van een religeuze organisatie, die ketters wil verdoemen! En dat is ook de bedoeling! Maar het is omgekeerd! De wetenschap zegt: "Weg met de waarheid!"(Dat is de bedoeling) Maar ze doen net of zij de 'waarheid'in pacht hebben. not so! Effe een heel klein denk experiment: Waren de wetenschappers die ECHT iets betekend hebben, academisch opgeleid zoals tegenwoordig? NEE! Genieen als Tesla, Schauberger, Brown etc etc, moesten niets van de wetenschap hebben! Zij waren verstandiger dan ik geweest ben. Victor Schauberger zag hoe zijn broer het denken afleerde toen ie naar de universitetit ging, en zo zijn er legio voorbeelden. Maar je moet bereid zijn te spitten, soms heel lang en heel diep. En als je wat relevants gevonden heb, na soms maanden werk en je wilt dat graag delen, krijg je vaak niets anders dan ridiculisaties te verwerken van de schaapjes. Ik heb ook gedacht dat de wetenschap 'goed' is en voor de mensen. NOT SO! Foutje mijnerszijds! Ik was ook blind en geconditoneerd! En ik begin langzaam, heel langzaam te ontdekken dat wat de wetenschap allemaal'óntdekt' heeft. we met ons eigen 'verstand etc" zelf kunnen ontdekken, ja, zelfs verder dan de wetenschap. Zo is een van de zaken dat wiskunde bedoeld is om ons te imponeren en 'te laten stoppen' met denken. Effe voor de kutkammers, natuurlijk heeft wiskunde zijn goede kanten. Dat bestrijd ik niet. Ik zag dat het door de wetenschappers gebruikt wordt om ons te doen stoppen met denken! Als we van iets denken dat het ingewikkeld is omdat er van die moeilijke formules bijkomen zullen 'zij' het wel snappen, maar 'wij' stoppen maar met denken want het is niet te begrijpen. (btw vraag de wetenschappers gewoon eens iets, en je weet niet wat je ziet!) En wat ik nu zeg is dat deze wereld heel goed te begrijpen is mbv het denken! Daarom zijn ze zo druk ons denken te onderdrukken, o.m. via educatie(en niet te vergeten:fluoride!) Slaap zacht! 'Nough said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 23 maart 2006 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4825 | |
|
![]() Citaat:
Dat de wereld serieus anders in elkaar zit dan de meesten denken dat is voor de meeste mensen een onaanvaardbare gedachte. Maar hoe ben je zeker dat iets klopt. We groeien op en krijgen de indrukken van onze realiteit ingelepeld van dag een. Als we opgroeien in een systeem dat bepaalde waarheden onderdrukt, en je stelt je geen vragen, dan weet je het gewoon nooit. We hebben geen enkele reden om absoluut zeker te zijn van de realiteit die ons elke dag aangeboden wordt via de mainstream kanalen. Integendeel, als je het gaat onderzoeken zie je dat het niets anders dan leugens zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#4826 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben dus 1. Onwetend 2. Intellectueel arrogant 3. Zonder verstand 4. Schrik van non-conforme theorieën (toen ik op dit forum ooit eens de echtheid van de kaarten van Piri Reis verdedigde, kreeg ik ook de volle laag maar toch werd ik niet uitgemaakt voor fantast of gek) 5. Een kuddedier en gatekeeper Bedankt voor de info. Spaart me een bezoek aan de psychiater uit om bevestiging te krijgen dat ik een debiel ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4827 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4828 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan je net als ik daarin knielen in ontzag voor de immense mentale vermogens van de believers die moeiteloos fysica, logica en psychologie ombuigen met een trek van hun wenkbrauwen en een gebaar van hun hand. Tegenover zoveel verblindende vermogens past uiteraard alleen bescheidenheid. Harry Potter, Baghwan en Raël zijn er niets tegen. Het is waarlijk zo : een nieuwe elite die is opgestaan. Zij zullen ons uit onwetendheid leiden naar het beloofde land van inzicht en verlichting, weg van de slavendrijvers van de NWO. Haleluja, looft de believers en hun profeet : Alex Jones. Amen. Laatst gewijzigd door parcifal : 23 maart 2006 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
May The Force Be With You ! Laatst gewijzigd door Herr Flick : 23 maart 2006 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Herr Flick is ook al een NWO-er! Hier de onweerlegbare FEITEN! Welcome in the team, Herr Flick. Misschien ontmoeten we elkaar eens in onze geheime basis in de holle aarde.
![]() |
#4831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge dat nu pas door dat ik ook van de NWO club ben, ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Can You Feel The Force ? " van wie is da nu weer ? da zullen ook wel NWO ers zijn...
The Real Thing : http://www.lyricsvault.net/songs/13265.html Ja k ken die disco klasiekers wel, maar die uitvoerders altijd hé... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 23 maart 2006 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4833 |
|
![]() De interessantste posts komen weer van de disbelievers... De meer esoterische feiten zijn natuurlijk gemakkelijk in het belachelijke te trekken.
Feit is dat er een elite is, die oorlogen manipuleert en uitlokt, de beurs manipuleert, de internationale politiek manipuleert en instellingen creert in functie van hun doel (globalisering) U.N. Daar zijn jullie blind voor, voor de feiten die dit aanwijzen. Gewoon omdat de scope zo groot is en het aangenomen wereldbeeld zo tegenspreekt reageer je er zo op. En dat is inderdaad zwak. De disbelievers gaan dit natuurlijk belachelijk vinden, maar, ik durf ononwonden stellen dat Pindar meer controle heeft over zijn eigen denkprocessen en meer kritische ingesteldheid dat een Parcifal. Ok, soms gaat hjij wel verder dan de meeste in de info die hij post, maar hij heeft tenminste door hoe we bij de neus genomen worden, wat van parfical niet kan gezegd worden. Je geeft het hem op een presenteerblaadje en hij valt het aan.
![]() |
![]() |
#4834 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jij bij de neus genomen worden noemt,
noem ik de normale gang van zaken, de normale spelingen van eeuwenoude gevoelens als : Hebzucht,macht, enz... En inderdaad er zijn families die die macht al eeuwen in handen houden, maar dat is ook normaal, Zij hebben kapitaal in handen het is normaal dat zij ook omgaan met mensen die kapitaal in handen houden. Moest ik 100 000 000 $ per dag verdienen, dan zou ik mij ook bevinden in kringen die dat ook doen, en met de "vrienden" afspreken hoe we 200 000 000 $ per dag kunnen gaan verdienen. Ik zou er geen torengebouw vol mensen voor opofferen, ik kan aannemen dat er idiooten zijn die dat wel zullen doen, maar waarom zeg ik dat het idiooten zijn, omdat als ze dat zouden doen ze er quasi zeker van mogen zijn, dat ze tegen de lamp gaan lopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4835 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb u al gezegd dat ik ook geloof in "netwerken" en "lobby groepen",
waarom, wel gewoon omdat ik er zelf inzit of het regelmatig meemaak. kleinschallig natuurlijk, maar toch. Gisteren nog een collega, : " ah, ik wist niet dat jij ... kent gij dan soms toevallig, ... " "natuurlijk ik zal u direct eens wat adreskes doorsturen... " en dat zijn dan dingen waar een stom gesprekske van ik ken iemand die, ... ervoor kan zorgen dat iemand anders interessanten business kan gaan maken... Ge verstaat ook wel dat als ge in de klasse zit van "10 000 000 $" per dag en meer, de kennissen talrijker zijn, en de buisiness belangrijker is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, wie niet, maar er is wel een verschil natuurlijk tussen de plaatselijke Pedo club of Politieke Debatgroep of zelf de plaatselijke Framason afdeling En een clubje reptielen die in de holle aarde wonen die toegankelijk is vanop een kolonie in antartica en die in de oren van Adolf Hitler fluisteren om de joden uit te roeien omdat dan hun aandelen gaan stijgen... allé kom het is een beetje bij het haar getrokken hé, van tijd tot tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4839 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een totaal onjuist wereldbeeld verkocht hebben, waar de meesten bijzonder aan gehecht zijn! O.m. omdat velen hun geld verdienen met met behulp van dit wereldbeeld. Dit wereldbeeld hangt als een soort sluier(Isis!) om het bewustzijn van de mensen Maar ik vertel U, het is nog vele malen bizarder dan ik hier af en toe noem. Exodus zegt wel dat ik af en toe ver ga, maar ik hou me nog in! En zover ik voor mezelf kan nagaan, heb ik nog niks gezegd wat niet te verifieren is. Dat wil dan wel zeggen, met uwer eigen hersenpan! Ook de holle aarde (en U kunt nog steeds met de expeditie mee) O ja, U moet bereid zijn zicht te verdiepen in occulte doctrine's (btw de meeste top psychologen zijn occultisten), heilige geometrie, biologie etc etc. En alles op deze gebieden kunt U helemaal zelf uitvogelen. Ja, dan kunt U zelfs tot de ontdekking komen dat de quantum mechanica niet deugt! Maar U moet even door de mist van de illuminatie heen kijken. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4840 |
Banneling
|
![]() Ik had het niet beter kunnnen zeggen:
[SIZE="4"] 'But the proles, if only they could somehow become conscious of their own strength, would have no reason to conspire. They needed only to rise up and shake themselves, like a horse shaking off flies. If they chose, they could blow the party to pieces tomorrow morning. Surely, sooner or later, it must occur to them to do it. And yet ...' - George Orwell, 1984 [/SIZE] Pin d'Ar |
![]() |
![]() |