![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4821 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De serie waar het om gaat is overigens best aardig af en toe. Het is niet echt horror, dat zie je zelden in series, maar het kan best grappig zijn. Daarnaast, een serie over spoken waarin niemand bang is lijkt me ook niet echt topmateriaal, en bovendien heb je met een auto nog een excuus om af en toe een vraamd anti-spoken dinges uit je kofferbak te trekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#4822 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om de grijze celletjes even in beweging te brengen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4825 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
edit: kheb het al door, verdomde smilies
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 22 september 2010 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4826 |
Banneling
|
![]() Ik heb laatst "men behind the sun" gezien.
gewoon te grof voor woorden. naar het schijnt zouden ze echte mensen lijken gebruikt hebben. Heb nadien op mijn kop gekregen van mijn vrouw omdat ik daar naar zat te kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4827 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4828 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hostel I heb ik een paar weken geleden nog gezien, ...
hehe, knipt die gast dien oogbol af, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "The expendables". Ongelofelijke cliches, machocultuur en geweldverheerlijking. Ik vraag me af hoe ze het hebben klaargespeeld zoveel bekende acteurs in zo'n slechte film bij elkaar te krijgen. Die acteurs dalen in mijn achting. Dat zie je toch aan het script voordat je eraan begint.
"Pope Joan". Niet slecht. Er is een tijd geweest dat de 'legende' van de uit de geschiedenis geschreven vrouwelijke paus wijdverspreid was in Europa. Het vaticaan vond het blijkbaar de moeite om op de film te reageren, negatief natuurlijk. Film is gebaseerd op een boek. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 22 september 2010 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4830 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die regisseur hebben ze vermoord (sniper) De dader heeft men nooit gezocht euh , gevonden ![]() Kak vreten, pis drinken , torture mutulatie, sex met oud jong, lelijk mooi, ... U name it, he wrote it (and more) ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 22 september 2010 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4831 | |
|
![]() Citaat:
Was eigenlijk een herwerking van de 120 dagen van Sodom van De Sade, maar dan in het fascistische Italië. Dit was zijn (vermoedelijke) moordenaar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Giuseppe_Pelosi In 2005 of 2006 werd aangekondigd dat de moordzaak misschien heropend wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4832 |
Banneling
|
![]() Hebt U het over "Marquis de Sade" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4833 |
|
![]() Nee, want de maker van die film leeft nog, net als de maker van Quills en de andere verfilmingen die ik ken. Salo is wel een van de gortigste films die ik ooit gezien heb (als je 120 dagen van Sodom niet gelezen hebt, dan zou je de link naar DS niet leggen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4834 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4835 | |
|
![]() Citaat:
Die film van Pasolini, daarvan zou ik willen dat ik hem nooit gezien had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4836 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4837 |
Gouverneur
|
![]() Saló... prachtig
![]() Vroeger toonden ze die elk jaar opnieuw in de cinema van de Gentse unief (Film-Plateau), ik was natuurlijk telkens aanwezig. Je ziet dan al die koppeltjes binnenkomen, tijdens de film één voor één gedegouteerd vertrekken, en op het eind zit je daar nog met een man of vier-vijf ![]()
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 22 september 2010 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4838 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben wel nog altijd op zoek naar Juliette (De voorspoed van de Ondeugd). Dit gezegd zijnde, jammer dat je geen versie voor slechtzienden had, voor op de trein.. ![]()
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 22 september 2010 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4839 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4840 |
|
![]() straks de expendables, tijdens de strijk
![]() ![]() ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |