![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#49141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oekraine is historisch, cultureel, politiek, etc.altijd zeer belangrijk geweest voor de Russen de Baltische landen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op youtube, twitter (X), tiktok etc. verschijnen er dagelijks filmpjes opgenomen in de stad. Regelmatig heb ik hier op deze draad een link gegeven. Ook Chinese journalisten en bloggers hebben de stad bezocht. (en werden daarvoor prompt op de zwarte lijst van het regime gezet). Je ziet hier en daar nog verwoesting, maar ook dat de stad in sneltempo gerestaureerd wordt, en dat het opnieuw een levendige stad is waar veel volk op straat is, met supermarkten, winkels, scholen, bars, cinema s, restaurants, etc. Dagelijks zijn er zo verschillende filmpjes uit dr verschillende wijken vqn de stad. (met uitzondering van militair gevoelige sites natuurlijk) Uiteraard is dit een prestigeproject en smijt Rusland er veel geld tegenaan, maar dat is toch goed voor de inwoners hoe kun je daartegen zijn? En google maps up to date? Denk je dat de Russen zullen toestaan dat de vijand een geografisch nauwkeurig en up to date beeld van de stad krijgt? Vergelijk gewoon deze beelden met de vele filmjes die dagelijks geupload worden en je weet dat dit zever is. Laatst gewijzigd door tomm : 25 februari 2024 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door tomm : 25 februari 2024 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankzij sociale media kunnen mensen nu met eigen ogen zien welke zever de traditionele media hen proberen wijs te maken.
Bvb. https://youtube.com/shorts/F4GBFuva5...-Wtgb-p4jx-f06 Het is een goede zet van Rusland om het verkrijgen van een visa voor mensen uit het Westen gemakkelijker te maken. https://youtube.com/shorts/F4GBFuva5...-Wtgb-p4jx-f06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/buitenland/onze-o...nsen~a1608b66/
Speciaal voor Anselmo in het Nederlands. Het Laatste Nieuws dit weekend: Op mijn reis naar het Oosten hoor ik opnieuw mensen, zelfs voor de camera, zeggen dat ze wachten om bevrijd te worden. Oude pro-Russische sentimenten die in het oosten en zuiden nooit weg waren, worden weer uitgesproken nu Rusland zich over de hele frontlijn manifesteert. " Laatst gewijzigd door tomm : 26 februari 2024 om 01:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog
NRC: https://www.nrc.nl/nieuws/2024/02/23...ouden-a4191110 Veel soldaten, zeker degene die in de frontlinies dienen, moeten behalve hun wapens alles zelf kopen. Tot het eten dat ze meenemen naar de loopgraven toe. In Kramatorsk zijn een flink aantal "wachters": mensen die uitkijken naar de Russische annexatie. Maar er zijn ook veel inwoners die als spion opereren en gevoelige informatie over de troepen doorspelen. Over de eerste groep maken de militairen zich geen erge zorgen. Gevaarlijker zijn degene die informatie inwinnen. Geen enkele militair is optimistisch. "Op het nieuws doen ze alsof alles OK gaat, maar wij weten wel beter." Dan schrijven ze "de situatie is moeilijk maar onder controle", zegt een loopgraafgenoot die evenmin zijn voornaam wil geven. "Ik snap het wel", zegt Oleksandr, "als mensen weten hoe het gaat, zou er paniek ontstaan". Laatst gewijzigd door tomm : 26 februari 2024 om 01:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze hele Oekraine kwestie zal volgens mij de grootste westerse miskleun worden sinds Vietnam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zwakke mietjeshouding van de rest in West-Europa om het ongedierte ginds niet beter te bestrijden sinds Gorbi de CCCP be-eindigde, en hen in toom te houden sinds de zoveelste implosie van redelijkheid ginder is de grootste stommiteit uit die periode. Dat alles mede dankzij het geklungel van Duitsland door Merkel en haar directe voorgangers om Rusland's leiderschap-uit-de-goot van St Petersburg toch maar te pogen slijmen. Een zoveelste gemiste kans. Ongedierte en uitschot moet bestreden worden door de mensheid, niet anders. Zodoende geen sympathie voor de Euromietjes: eigen schuld dikke bult.
![]() |
![]() |
#49152 | |
Minister-President
|
![]() Ik ga niet meer reageren op de rest. We gaan in rondjes. Al even. Zoals te verwachten was.
We kijken naar dezelfde zaken en concluderen iets helemaal anders. Beetje zinloos om verder te doen. Hier ga ik wel nog op reageren, want het toont iets aan hoe jij redeneert: Citaat:
Hoe is jouw reactie geëvolueerd nadat ik je daar verschillende keren op heb gewezen?: ik moet nu EERST bewijs gaan geven dat ik dat ergens anders heb afgekeurd vooraleer je erkent dat het fout was om die assumptie te maken. Hoe fucked up is dat Tom.
![]() |
![]() |
#49153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel he, gezien Rusland de de facto macht uitoefende ten tijde van de DDR met haar stromannetje Honnecker en co.
Aangezien Russen geen grenzen erkennen, en overal waar zij ooit eventueel iets in de pap te brokken hadden "potentieel van hen" beschouwen, en overal waar ze beweren dat er nazi's zijn volgens hen, moeten gaan denazifieren, waarna het ook weer "van hen" is, is dat allemaal dus potentieel Rusland he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En om het zelfs nog kunnen af te ronden met feest vierende wodka zuipende tevreden Russen. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 februari 2024 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49155 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kunt dus samen met de rest van Poetins preutelekkertjes alhier uw kans om de Russky Mir met méér dan woorden te dienen met beide handen grijpen. Waar wacht u nog op? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door tomm : 26 februari 2024 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor we, als U me toelaat even cynisch te zijn, Netanyahu moeten bedanken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49159 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49160 |