![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#49201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gans de bedoeling om ze ginder doen te kreperen is dat wij als westerlingen niet gestoord worden he. Het gaat daar volgens plan en juist daardoor blijft de westerse wereldorde behouden. Het doel en het middel niet verwarren. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 februari 2024 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49202 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ge kunt dat niet he?…
![]() |
![]() |
#49203 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hopen dat Rusland “ons” (wie eigenlijk?, ook mij?) komt bevrijden. Ok dan erw
![]() |
![]() |
#49204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tomm gaat op beide oren verder slapen. ![]()
![]() |
![]() |
#49205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zei dat het met mijn goedkeuring was. Ik zeg dat dat helemaal niet zo is en vraag die uitspraak in te trekken. Ik moet helemaal niks uitleggen. Het is echt onmogelijk voor u om een fout toe te geven he, zelfs voor een pietluttigheid.
![]() |
![]() |
#49208 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar gaat gij van leven? Met een blog kunt ge niet veel verdienen…
![]() |
![]() |
#49209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Tucker Carlson aantoonde met een matig inkomen in Belgie leeft ge als een prins in Moskou he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49210 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 27 februari 2024 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw ideaal scenario:
Citaat:
namelijk dat Vladimir zijn plan was om Oekraine "om te keren" en samen met Oekrainse troepen Europa binnen te vallen. Het zogenaamde denazifieren van Europa, zou hij dat noemen he. Natuurlijk maken de Russen, wat ze veroveren, niet "het vrije westen" he, maar ze kunnen het eventueel wel zo noemen in de Pravda. Dat jij een voorstander bent om met de vijand mee te werken aan onze onderwerping maakt niet dat de meerderheid van de bevolking graag onder Russisch juk wil leven. Het "pravda-vrije westen onder de Russen" is precies wat wij willen vermijden en waarom de NATO werd opgericht. Zoals de Duitse Democratische Republiek he die niet democratisch is zou het Russische vrije westen niet vrij zijn. Het collaboratie idee dat Nazi Duitsland Vlaanderen van de Belgische bezetter kon ontdoen is naief gebleken en vergelijkbaar met uw conceptie van de zaak he. Meedoen met de totalitaire buur om uw eigen winkel helpen uit te kuisen loopt meestal onverwacht slecht af. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 februari 2024 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Wat ik buiten het forum zo allemaal met mijn leven uitsteek, blijft buiten het forum zolang ik dat wil. Ik ga dat alleszins niet aan UW neus hangen; ik vertrouw u namelijk voor geen haar. Maar ik ben er toch tamelijk zeker van dat ik gedurende mijn bestaan al méér deed voor 'het behoud' van de 'westerse wereldorde' dan u reeds deed voor de 'verandering=verbetering/vernietiging' ervan. 2) Ik heb heel bewust gekozen voor 'géén kinders'. Die zullen dus NOOIT hoeven te lijden aan/onder hun eigen of andermans achterlijkheid/boosaardigheid. Noch de islamofascisten noch de (neo-)maoïsten zullen er ooit met hun vettige tengels (of meer) aan kunnen potelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat U ook toegeven dat het NYT artikel waar U zo vol lof over was over wat gebeurde op Maidan belangrijke gegevens verzweeg? Dat Yanukovich niet "op de betogers liet schieten", en dat Maidan NIET "HET Oekraïense volk was dat in opstand kwam tegen Yanukovich"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou dit forum graag gescheiden van andere online content. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49220 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() djimi
Citaat:
Sorry, ik kon het niet laten, ik weet het ik ben een slechte mens, vergeef mij Heer voor mijn zonden. Maar nu even serieus, dat is een persoonlijke keuze, het kan ook zijn dat mensen geen kinderen kunnen krijgen of anderzijds dat er een "accidentje" gebeurt. Geen zaak voor de politiek, ik geef toe dat de Russische propaganda daar wat laag bij de gronds was. Maar je moet begrijpen dat Rusland net zoals heel Oost-Europa een demografische crisis kent, en dat mensen die er bewust voor kiezen geen kinderen te willen, in zulke landen soms scheef bekeken worden. Anderzijds kom ik heel veel in Afrika, en daar zouden er beter veel meer voor "childfree" kiezen. Citaat:
Citaat:
![]() Dus maoïsten en islamisten zijn pedofielen? ![]() Islamisten, zoals alle religieuzen, dat kan ik nog geloven, maar ik heb nog nooit een communistische pedofiel gezien of erover gehoord. Zal natuurlijk ook wel bestaan. Maar wat wel het verschil is is dat (de meeste) communisten een heel progressieve visie hebben op seks en voortplanting. Laatst gewijzigd door tomm : 27 februari 2024 om 15:10. |
|||
![]() |
![]() |