![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4921 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ooit een versie geweest op VHS en als ik mij niet vergis duurt die een uur of 6 (kan dat niet dat ze daar een miniserie van gemaakt hebben ? ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit hebt ge dus al die tijd moeten missen, ... Wist ge trouwens dat de Drill Sergeant die deze rol speelt ook in het echt drill sergeant was, de man was aangetrokken als adviseur, maar niemand kon de rol echt spelen, dus kon hij het zelf doen. gewoon meesterlijk , Too beaucouoop ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4923 |
Staatssecretaris
|
![]() The Devil's Rejects gezien op 2BE. Ik was aangenaam verrast, vooral met die sheriff in de rol van de sadistische, moordzuchtige wraakengel.
![]() |
#4924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4925 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk, als je zo'n films ziet ...is 90% tot een smaakloos witte product koekje? Pijn doen moet het getvrrrrdemme OOONE TWOOOO , OOOONE , TWOOOO, .....URSH |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4926 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat meer uitleg aub
![]() |
![]() |
![]() |
#4927 | |
|
![]() is wél mooie vrouw
![]() |
![]() |
![]() |
#4928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Film over de Jodenvervolging tijdens WOII. (rafle = razzia in het Nederlands)
Toont ook hoe een deel van Frankrijk (Vichy-regime van Pétain) openlijk collaboreerde met Nazi-Duitsland.
![]() |
#4929 | |
|
![]() Grbavica
Goede, maar wel een ietwat zwaarmoedige film: speelt zich af in het hedendaagse Saravejo, we zien een erg moeilijke moeder-dochterrelatie, maar daar heeft de oorlog van de jaren '90 alles mee te maken...
![]() |
![]() |
![]() |
#4930 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zonnebank met een defecte timer kan inderdaad klote zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4931 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() V for Vendetta. Degelijk maar had er meer van gehoopt.
Benders Game - subliem voor ons nerds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4932 |
Banneling
|
![]() Dogtooth. Beetje langzaam bij wijlen. Ik weet niet of de makers het zo bedoeld hebben maar ik zag er een schitterende metafoor in over ons geestelijke leven. Deed me wat aan The Idiots denken van Lars Von Trier
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4933 |
|
![]() Kick-Ass
Min of meer getrouw aan het originele verhaal, degelijk geacteerd. De humor en snedige regie maken veel goed. Popcornfilm van het betere soort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4934 |
|
![]() ![]() Subtiele en vaardig vertelde film met een briljant acterende Kristin Scott Thomas in de hoofdrol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4935 |
Gouverneur
|
![]() ![]() The Fat Black Pussycat (1963) http://www.imdb.com/title/tt0058090/ Detective die zich afspeelt in het beatnik-wereldje, met een moordenaar met een hoge hakken-fetish. Enkele screenshots: ![]() ![]() ![]() ![]()
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 4 oktober 2010 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4936 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doodzonde, stel u eens voor wat een mean motherfucker private Pyne had kunnen worden in de jungle, ... Nee daar gaat wat mij betreft de Stanley kompleet de mist in ongetwijfeld te veel shit gesmoord op het moment dat m met het scenario bezig was,... ![]() De film stopt daar echt, ... vanaf daar worden het gewoon a bunch of guys in vietnam en dan kunt ge beter naar Hamburger Hill kijken of misschien zelf Platoon. Maar 10 dolla , love joeee loonnnggg time, blijft natuurlijk een geweldige bijdrage aan ons collectief geheugen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4937 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4938 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4939 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4940 |
Staatssecretaris
|
![]() Taking Chance
Mooie film die ondanks of net door z'n eenvoud, zeker weet te ontroeren. Knap.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 4 oktober 2010 om 12:32. |
![]() |
![]() |