![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#49561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant dat er de 4/5de maart weer "kaboums" gehoord werden bij Kerch,en dat de beroemde brug daar voor ettelijke uren gesloten werd...
Voor enkele maanden op rij waren de UKR's niet in staat om te land,ter zee of in de lucht betreffend kunstwerk zelfs maar te benaderen... Begin maart 24 en dat lijkt weer veranderd te zijn.... Als ze niet in staat zijn om dat ding te kaputten dan zou het regelmatig stoppen van het verkeer daar middels "bedreigingen" eenzelfde effect moeten sorteren... De logistieke ketting via de Krim MOET zo vierkant mogelijk draaien en de Krim troepen vooral met zichzelf bezig zijn,dat is van militair belang. Laatst gewijzigd door kelt : 6 maart 2024 om 05:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Britten die bang zouden zijn van schepen die naar de Zwarte zee zouden varen vanuit China ? Terwijl ze ook den trein konden nemen ? Hoe verregaand moet de obsessie met den Angelsaks niet zijn om zulke idiote dingen moeten uit uw botten te slaan ? Ik denk dat den enige die gelijkaardige obsessies had, maar dan ten opzichte van den Zionist, onzen Adolf was in den tijd. Nog een chance dat gij geen problemen hebt met den Zionist ![]() Nu zal ik direct toegeven dat ik een gelijkaardige obsessie heb, ten aanzien van den Makak. Maar ik schrijf die niet zulke magische rare eigenschappen van supermacht en rare combines toe. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 maart 2024 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49564 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag wat Oekraïne tegen de burgers in Donbass deed sinds 2014 ook geweten zijn? Waarom laat het westen haar journalisten en bloggers in de steek (een understatement) die hier over rapporteren? Om van de oorlog een goeden tegen slechten sprookje te maken zodat mensen de warmongers achterna lopen? Zo iets ja.
Citaat:
All wars are started by media lies Laatst gewijzigd door Bach : 6 maart 2024 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zitten de russen Taurusleaks te verpreiden van Duitsland die van plan zijn met die taurussen 2 boots on the ground 2000km verder, toe te laten om de krim brug op te blazen, terwijl UKR met een special forces een veel krachtiger wapen in voorraad heef. Nog een reden om russen nooit te geloven, het enige dat klopt is dat kaartje van Medvedev: ze wllen gewoon volledig UKR + Moldavie
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 6 maart 2024 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gisteren vrijgekomen beelden van de vijf seadrones versus dat russische schip toont hun onvermogen om zich tegen dit nieuwe wapensysteem te beveiligen. Wat mij wel verwondert, is dat het 'stil' blijft rond de nieuwe spoorweg vanuit rusland langs Mariupol die in aanbouw is. Ik zou gedacht hebben dat die al eerder Himars-cadeautjes zou gekregen hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49569 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ondanks men het volledig probeerde te verzwijgen, ik heb die dag het Russisch nieuws bekeken, er kwam gewoon niets van in het nieuws. Pas na de begrafenis bv op Moskva24 kwam er 10 seconden een bericht "de oppositieleider Navalny werd begraven", meer niet. Dus je kan niet zeggen dat de criminele regering geen schrik heeft... Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49571 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft het niet iets Abrahamisch die primitieve zwart wit mensvisie?, vraag ik me soms af. Het is in ieder geval een veel voorkomend euvel. Ook op dit forum. Ik hoop dat ik zelf niet in die val trap. Laatst gewijzigd door Bach : 6 maart 2024 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laten we nog eens samenvatten:
https://www.thedailybeast.com/dmitry...ukraine-screed Rusland wil volledig UKR veroveren, volgens Tomm's theorie willen ze dat niet want hé de hoofdstad willen ze gerust laten. Toevallig willen ze ook nog eens een stuk van Moldavie pikken en dat Polen ook nog eens de helft van Ukraine inpikt... Hun doel is duidelijk dankzij drankorgel Medvelev, de vernietiging van hun buurland en alle kroonjuwelen inpikken https://www.intellinews.com/macron-d...kraine-315658/ Boots on the ground zal noodzakelijk zijn, als RU zijn doel denkt te moeten halen. Dus als UKR uitgeput geraakt, staan de frisse troepen van NATO met het nieuwste materiaal klaar om RU terug te duwen... Het welles nietes spelleke van RU of er nu al boots on the ground zijn, is niet relevant, zolang er geen bataljon's face to face NATO mannen vechten met Russen, is er nog nergens boots on the ground te bespeuren Bovendien zijn de himars, atcams, storm shadows en alle drones een zegen voor UKR voor een prikkie worden alle russische doelen netjes weggezapt van de aardbodem Het doel van het westen is gewoon nog het leger van RU verder decimeren... tot ze moeten toegeven dat hun golfkarrekes, en tanks uit WOII, en hun artillerie uit WOII verouderd stuf is |
![]() |
![]() |
![]() |
#49573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder Stalin werden de Duitsers grondig verslagen, kregen de Russen kernwapens EN werd zelfs een pro-Russische staat in Oost-Duitsland opgericht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de Russen moeten perse op pro-westerse marionetten stemmen om goede relaties te hebben met het Westen? Net die neo-koloniale attitude heeft hun banden met het globale zuiden en China, net als deze met Rusland en Turkije, verziekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat u nu eigenlijk zegt is dat er weinig verschil is tussen Rusland en het Westen in dit opzicht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is krak hetzelfde als ingeweken Franstaligen in Vlaanderen, ingeweken Spanjolen in Catalonië enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49580 |