Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2011, 11:43   #4941
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
goed idee

kans is groot dat het een langere draad wordt dan de nwo draad...
Doe dan, eens kijken hoe groot die kans is.
De onzin die van jouw op dit forum komt is alvast wel langer dan de nwo draad.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 11:43   #4942
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Achzo, dus iemand die jou mening niet deelt is erger dan moordenaars.
Goed dat we dat weten.
Dus allochtonen zijn volgens u moordenaars.

Noted.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 11:44   #4943
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Drama queen
Piss ant.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 11:44   #4944
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Piss ant.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 11:44   #4945
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Dus allochtonen zijn volgens u moordenaars.

Noted.
Dus ik ben een moordenaar.

Noted.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 11:47   #4946
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dus ik ben een moordenaar.

Noted.
Als je het zelf zegt.... noted.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 11:49   #4947
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Als je het zelf zegt.... noted.
Ik volg ergens zijn logica niet, maar aanvaard die bekentenis ook.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 11:52   #4948
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Doe dan, eens kijken hoe groot die kans is.
De onzin die van jouw op dit forum komt is alvast wel langer dan de nwo draad.
Heb nergens gezegd dat ik je zou negeren. maar ja, begrijpend lezen moeten we van u niet verwachten.

en dat jij mijn ''onzin'' niet kan vatten is geen schande. beter zo dan dat ik van een kleuter als jij gelijk moet krijgen.


Leg nu maar verder uit hoe meer mensen iets krijgen ''tegen'' allochtonen.
Jij was toch zelf ook een allochtoon? Maar dan wel ne goeie e ?!
.




.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2011, 12:01   #4949
Caligula
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 december 2010
Berichten: 1.967
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En voila, het vaste vriendje is ook uit zijn nest gesukkeld.

Wie houd je tegen? Doe het dan.

Mag ik je PB posten? Of blijf je als een idioot deze vraag negeren?
Parci, laat hem die eens posten zijn we tenminste van dat gezaag af. Maar on-topic.
Hij mag van mij gerust zijn lijstje blijven aanvullen. In tegenstelling tot Eber zijn gezwam is het relevant.
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 11:23   #4950
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Heb nergens gezegd dat ik je zou negeren. maar ja, begrijpend lezen moeten we van u niet verwachten.

en dat jij mijn ''onzin'' niet kan vatten is geen schande. beter zo dan dat ik van een kleuter als jij gelijk moet krijgen.


Leg nu maar verder uit hoe meer mensen iets krijgen ''tegen'' allochtonen.
Jij was toch zelf ook een allochtoon? Maar dan wel ne goeie e ?!
.




.
Zit dan ook niet te melken dat anderen het moeten doen

Jouw onzin is gewoonweg niet te lezen, daar geef ik je gelijk in .

Ik leg dat niet uit, ik geef feiten waarom het zo is. Maar goed, dat je zelfs dat niet doorhebt en begrijpt is dan ook weer geen wereldnieuws.

Ik ben allochtoon ja. Ik werk en heb nog nooit een crimineel feit gepleegd. Als ik dan een slechte ben omwille van een tegenstelde mening over vanalles en nog wat...tja, dat zegt meer over jou dan over mij.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 11:24   #4951
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caligula Bekijk bericht
Parci, laat hem die eens posten zijn we tenminste van dat gezaag af. Maar on-topic.
Hij mag van mij gerust zijn lijstje blijven aanvullen. In tegenstelling tot Eber zijn gezwam is het relevant.
Onze kleuter zal dat nooit toelaten. Hij weet zelf goed genoeg dat iedereen hem dan anders zal bekijken op dit forum en dat hij dan een andere nick zal moeten aanmaken omdat hij zijn ware aard daarin laat zien en zijn doel waarom hij op dit forum zit.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 11:34   #4952
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

De grootste reden waarom de mensen steeds meer iets krijgen tegen allochtonen ligt NIET aan de allochtonen , Het ligt aan ons eigen beleid ( in de spiegel durven kijken leert je veel over jezelf )
Wanneer onze regels en belastingstelsels in die mate werden opgesteld dat ze minder te misbruiken , en uit te buiten zijn dan zou er minder oneningheid en minder jaloesie zijn . EN gevolg minder haat en minder resisime - en gevolg Minder instroom van mensen met slechte bedoelingen . zelfregularisatie als u dat begrijpt .

Er zijn tal van landen waar heel andere qualificaties vereist zijn om binnen te mogen kijk mùaar naar Canada en Australië Maar tientallen andere landen en regio's waar je zonder centjes niet moet aankomen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 11:42   #4953
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Een stukje uit je eigen post uit een andere draad :
Tussen alle koren is kaf, het kaf moet verwijderd worden, de schuldigen moeten gestraft worden en de slachtoffers gehoord en geholpen.
Maar het is verregaand om de hele leer te veroordelen omwille van de fouten van een aantal van haar volgelingen. Als we consequent zijn dan moeten haast alle ideologieën verboden worden, ik ken er niet veel in wiens naam nooit iets verkeerd werd gedaan.
http://forum.politics.be/showpost.ph...94&postcount=5
Ik heb hier enkel een simpele vraag aan Eberhard gesteld nl waarom hij op alles antwoordt behalve op die laatste alinea. Dat lijkt me merkwaardig en ik wil dat graag horen van die jongen. Vroegere commentaren van mij hebben daar niets mee te maken.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 11:44   #4954
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

De grootste reden waarom de mensen steeds meer iets krijgen tegen allochtonen is de ongelijkheid van wetten ( niet van het land , maar van de eigen gemeenschap .
Een belg die zijn ouders nog leven en naar het OCMW stapt heeft een probleem , als zijn ouders niet helemaal blut zijn of een eigendom hebben zullen ze de man in kwestie graag helpen, maar zijn erenis zal hij mogen vergeten , er zal van ambtswege voor hij het beseft beslag liggen of het vastgoed of aandelen of bankrekeningen van de ouders en ze zullen het komen halen . Geen Belg die er aan denkt om vb zijn eigendom in een vennootschap te steken of op naam van één cleanblijvend persoon te zetten om zich te beschermen . In dat opzicht is er onder allochtonen veel meer vertrouwen en samenwerking , wat het direct mogelijk maakt om vb geen deurwaarder te krijgen en ook geen vrees is om lateren incaseringen te krijgen als men nu naar het OCMW gaat .

en dat werkt blijkbaar . alleen pakt onze verheid dat verkeerd aan . Een belg zelf zit men veel meer op de hielen en is veel vatbaarder omdat hij alleen staat als er problemen zijn . daar zit hem het gevoel van onrechtvaardigheid .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 12:09   #4955
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
De grootste reden waarom de mensen steeds meer iets krijgen tegen allochtonen ligt NIET aan de allochtonen , Het ligt aan ons eigen beleid ( in de spiegel durven kijken leert je veel over jezelf )
Wanneer onze regels en belastingstelsels in die mate werden opgesteld dat ze minder te misbruiken , en uit te buiten zijn dan zou er minder oneningheid en minder jaloesie zijn . EN gevolg minder haat en minder resisime - en gevolg Minder instroom van mensen met slechte bedoelingen . zelfregularisatie als u dat begrijpt .

Er zijn tal van landen waar heel andere qualificaties vereist zijn om binnen te mogen kijk mùaar naar Canada en Australië Maar tientallen andere landen en regio's waar je zonder centjes niet moet aankomen .
Dus het ligt wel aan de mensen met slechte bedoelingen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 12:12   #4956
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik heb hier enkel een simpele vraag aan Eberhard gesteld nl waarom hij op alles antwoordt behalve op die laatste alinea.

Oh?

Link graag.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 12:22   #4957
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Een stukje uit je eigen post uit een andere draad :
Tussen alle koren is kaf, het kaf moet verwijderd worden, de schuldigen moeten gestraft worden en de slachtoffers gehoord en geholpen.
Maar het is verregaand om de hele leer te veroordelen omwille van de fouten van een aantal van haar volgelingen. Als we consequent zijn dan moeten haast alle ideologieën verboden worden, ik ken er niet veel in wiens naam nooit iets verkeerd werd gedaan.
http://forum.politics.be/showpost.ph...94&postcount=5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik heb hier enkel een simpele vraag aan Eberhard gesteld nl waarom hij op alles antwoordt behalve op die laatste alinea. Dat lijkt me merkwaardig en ik wil dat graag horen van die jongen. Vroegere commentaren van mij hebben daar niets mee te maken.
Ik merk dat je voor één bevolkingsgroep en voor één leer stelt "Tussen alle koren is kaf, het kaf moet verwijderd worden" en oproept om op basis daarvan niet de ideologie te veroordelen.

Durf je dezelfde stelling en oproep te doen voor andere bevolkingsgroepen en ideologieën?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 13:07   #4958
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dus het ligt wel aan de mensen met slechte bedoelingen.
Een behoorlijk beleid en een degelijke wetgeving is er om zich te wapenen tegen mensen met slechte bedoelingen , niet om een zeef te maken waar die slechte bedoelingen steeds een uitweg krijgen .

als we even de idee van rasisme uit ons gedachten wissen en stellen dat de wetgeving het volgend resultaat neerzet .

de slechten gaan vrij uit ---- en de goeden betalen de rekening .

Is de mens dan slecht of de wetgeving ?

Ik denk dat we niet naar een samenleving kunnen evolueren waar de mens zichzelf regulariseert tot een wezen dat enkel goed doet zonder egoisme . Ok dat zou pas mooi zijn , en dan kunnen de wapenfabrieken meteen sluiten
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 13:10   #4959
Caligula
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 december 2010
Berichten: 1.967
Standaard

Nog eentje voor de lijst van Illwill?
Citaat:
DENDERMONDE/NINOVE - Een jongeman die vrijdagavond aan het station van Ninove een tiener lastigviel en een voorbijganger sloeg die het meisje in bescherming nam, moet zich begin februari via snelrecht verantwoorden. Dat meldt het parket van Dendermonde zaterdagochtend.
De 19-jarige man viel vrijdagavond aan het station van Ninove een tienermeisje lastig. Hij achtervolgde haar tot aan het station, waar het meisje een wandelaar aanklampte.

'Dat zinde de 19-jarige niet en hij koelde zijn woede op de voorbijganger', aldus de parketmagistraat.

'In het tumult sprong het meisje op de trein, maar ook haar belager slaagde erin om de trein te nemen. Aan de halte Denderleeuw stapte ze af, ze werd opnieuw gevolgd door de jongeling. Maar tijdens de korte treinrit had het meisje de politie kunnen verwittigen die de agressieveling stond op de wachten in het station van Denderleeuw.'
Caligula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2011, 14:03   #4960
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
stop eens met spammen, Illwill
Misschien bedoeld illwiil dat de media de reden is voor "waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen?".

http://www.mo.be/opinie/gazet-valt-moslims-aan
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be